Sinä trolli! Millainen olet oikeasti ja miksi trollaat?
Millainen ihminen olet? Esim. ikä, koulutus ja perhatausta.
Mikä sai sinut trollaamaan?
Kuinka kauan olet trollannut?
Mikä mielestäsi on hyvää trollausta?
Koetko koskaan epäonnistuneesti omassa trollauksessasi?
Vastaatko myös omana itsenäsi vai pelkästään trollaamalla?
Ärsyttääkö muut trollit sinua koskaan?
Kommentit (33)
Mitään trolleja ei ole olemassa!
On vain erilaisia mielipiteitä sekä tyyppejä jotka haluava rajoittaa jatkuvasti puheen- ja mielipiteen ilmaisun vapautta.
Ap, voinko pyytää kirjoittaa kysymys venäjäksi?
Tätähän on joskus ihan tutkittukin, että aktiivisilta trolleilta on löytynyt persoonallisuushäiriön piirteitä. Oli etsitty haastateltavaksi ihmisiä jotka harrastivat trollausta ja tuo oli tulos. Trollit nauttivat siitä, että aiheuttavat pahaa oloa kirjoituksillaan.
Joillekin ihmisille on shokeeraavaa että on ihmisiä jotka ajattelevat asioista toisella tavalla. Alkukantainen defenssi nostaa päätään: Trolli! Botti! Trollibotti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun ministeriön viestntätiimiin. Mielipiteiden muokkaus Vauvapalstalla kuuluu ykkösprioriteetteihin.
Tiedätte varmaankin kenen laariin läpinäkyvä propagandanne sataa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3923200/aldicarb-joku-kaipasi-tietoa-si…
en tiedä. Varmaan tiedät itse paremmin?
Olemme siis yhtä mieltä propagandanne läpinäkyvyydestä.
Porvoon Kuningas täällä , päivää .
Vierailija kirjoitti:
Miten miehekästä on trollata vauvapalstalla? Onko persuisä ylpeä?
Missä sitten pitäisi trollata?
24v nainen, yliopistossa maisteritutkintoa opiskelen
Trollaan, koska minun pitäisi kirjoittaa gradua, mutta koska se ei inspaa ja istun koneessa äären muutenkin, niin käytän se hyödyksi: trollailemalla välttelen vaikean gradun kirjoittamista
Noin kolme viikkoa olen trollaillut
Sellainen trollaus, josta ei pysty tunnistamaan, että se on trollausta (on siis hyvää trollausta)
Muutamassa ketjussa olen trollaillut (en paljasta mitkä ketjut)
Molempia, eli vastaan oikeasti toisten kommentteihin, ja kommentoin samalla trollauksiani
Kyllä, trollit ärsyttävät, jos ne ovat ketjuissa joissa ihan oikeasti haluaisin lukea asiallisia/auttavia viestejä
Vierailija kirjoitti:
Miten miehekästä on trollata vauvapalstalla? Onko persuisä ylpeä?
Onko naisellista avata suutaan kun miehet puhuu tärkeistä yhteiskunnallisista asioista? Aivan, ei ole.
Btw, te trollaajat, tykkäilettekö omista kommenteistanne? Jos kyllä, niin missä vaiheessa?
Trollaan informoidakseni ihmisiä ja kertoakseni totuuden niin kuin itse sen ymmärrän. Tajusin sen itsekin vasta oikeastaan myöhemmin, so I've probably "embodied" that I should do that. Uskon siis mitä puhun. To make the world a better place.