Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein hiuksia pitäisi leikata/tasata? Ja miten pitkät hiukset sopii yli 40v?

Vierailija
24.11.2020 |

Mä oon viimeksi käynyt tasoittaa hiuksia heinäkuun alussa. Hiukset vähän yli olkapäiden ja kasvatan ehkä pidemmiksi. Latvat ei repsota vaan kun föönään suoriksi pesun jälkeen niin on ihan sileät ja kiiltävät hiukset. Vaikka on vaalennusta hiuksissa. Tietty vois käydä leikkauttaa mutta kasvatus menisi siinä. Vähän on eri mittaista hiusta latvoissa mutta suurimmaksi osaksi tasaiset. Ajattelin seuraavan kerran leikkauttaa/tasata ensi vuonna. Tai keväällä ja ottaa samalla kiiltokäsittelyn.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmät hiukset naisella, sitä parempi. Moni jostain syystä leikkaa tukkansa kun saa lapsia. Se on sääli. Tulee myös halvaksi, kun ei tarvitse koskaan käydä kampaajalla, sen kun leikkaa latvoja kun alkavat olla vyötärön tasalla.

Vierailija
2/5 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pituuden määrittää hiusten kunto ja paksuus. Hiirenhäntä ei ole nätti kenelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tasoituttamassa latvat vain kerran vuodessa. Hiukset on noin selän puoliväliin asti. Pitkät hiukset sopii kaikenikäisille. Niistä saa aina sopivan kampauksen.

Olen 69-vuotias ja auki keskipääjakauksella oleva tukka ei mun mielestä enää oikein sovi, ainakaan niin hyvin kuin nuorena. Nutturat ja vastaavat käy.

Vierailija
4/5 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten pituuden määrittää hiusten kunto ja paksuus. Hiirenhäntä ei ole nätti kenelläkään.

Minua pukee hiirenhäntä huomattavasti paremmin kuin lyhyeksi leikattu malli.

Vierailija
5/5 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aikuisen pitkissä hiuksissa on hyvä olla "leikkuu". Riittää hyvin että leikkaa itse vaikka ihan vaan suoraan, mutta niin että tyyli on huoliteltu. Sellanen haperolatva "olen vaan antanut vuosikausia kasvaa" alkaa helposti näyttää vähän siltä kuin elämä olisi luisumassa hallinasta muutenkin, kuin olisi homemökkiasukki.