Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisit valmis maksamaan käytetystä turvakaukalosta?

Vierailija
14.05.2008 |

Olen myymässä Gracon Logico S-kaukaloa. Ostettu 07/07. Tuttu kysyi hintaa, mutta en oikein osannut sanoa vielä. Onko 120e liikaa. Maksoi uutena muistaakseni n.180e. Paljon itse maksaisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksimissaan puolet alkuperäisestä hinnasta, tutulta ostettaessa voisin itse maksaa sen todella hyväkuntoisesta.

Vierailija
2/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieraalta en kaukaloa edes ostaisi, mistäs ne kolhut tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksoi uutena 180, niin korkeintaan 90 euroa olisi kohtuullista pyytää. Käytetty on aina käytetty. Itse en maksaisi käytetystä kaukalosta 40 euroa enempää.

Vierailija
4/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 80-90e.mutta kun ei kerta saa siihen hintaan käytettyä niin aiotaan ostaa uusi.Tarkoitat ilmeisesti sitä jalustalla olevaa?

Vierailija
5/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain tutulle ja siinä tapauksessa, että voisin olla varma, ettei kaukaloa ole kolaroitu.

Vierailija
6/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä juuri tuon takia ei kannata tutulle myydä, ettei sitten mene liian halvalla..tarvitsette rahaa varmaan uuden ostoon

Vierailija
7/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta erittäin läheinen hyvä tuttu, sukulainen niin max 50¬..Työkaveri, kaveri, hyvä tuttu niin 70¬Minä siis itse myös maksaisin tuon hinnan ja maksoinkin aikanaan kun ystävältäni ostin niin 75¬, täysin silloin uutta vastaavasta Britaxin kaukalosta, jolla oli ovh. 150¬ kaupan hyllyllä samaisena hetkenä.. No nyt myin sen kuukausi sitten 2¬ pois :) halusin eroon siitä ja se oli jo 3 lasta käynyt läpi ja muutamalla muullakin ollut pikaisesti lainassa..Että näin monet aina kuvittelevat, että niillä säilyy se arvo ihan käsittämättömissä vielä vuosiakin ja samasta kaukalosta pyydetään vieläkin jopa 40¬ kun seurailen palstoja, en ymmärrä kuka maksaa.. Tuolla 2 egellä sain erään perheen erittäin onnelliseksi ja tiedän että he saivat erittäin hyvän ja turvallisen kaukalon vauvalleen ja minä sain siitä hyvän mielen ja kaappiin tilaa :)

Vierailija
8/8 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ois kuinka uutta vastaava...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi