Paljonko olisit valmis maksamaan käytetystä turvakaukalosta?
Olen myymässä Gracon Logico S-kaukaloa. Ostettu 07/07. Tuttu kysyi hintaa, mutta en oikein osannut sanoa vielä. Onko 120e liikaa. Maksoi uutena muistaakseni n.180e. Paljon itse maksaisit?
Kommentit (8)
Ja vieraalta en kaukaloa edes ostaisi, mistäs ne kolhut tietää?
Jos maksoi uutena 180, niin korkeintaan 90 euroa olisi kohtuullista pyytää. Käytetty on aina käytetty. Itse en maksaisi käytetystä kaukalosta 40 euroa enempää.
n 80-90e.mutta kun ei kerta saa siihen hintaan käytettyä niin aiotaan ostaa uusi.Tarkoitat ilmeisesti sitä jalustalla olevaa?
Mutta vain tutulle ja siinä tapauksessa, että voisin olla varma, ettei kaukaloa ole kolaroitu.
ehkä juuri tuon takia ei kannata tutulle myydä, ettei sitten mene liian halvalla..tarvitsette rahaa varmaan uuden ostoon
Mutta erittäin läheinen hyvä tuttu, sukulainen niin max 50¬..Työkaveri, kaveri, hyvä tuttu niin 70¬Minä siis itse myös maksaisin tuon hinnan ja maksoinkin aikanaan kun ystävältäni ostin niin 75¬, täysin silloin uutta vastaavasta Britaxin kaukalosta, jolla oli ovh. 150¬ kaupan hyllyllä samaisena hetkenä.. No nyt myin sen kuukausi sitten 2¬ pois :) halusin eroon siitä ja se oli jo 3 lasta käynyt läpi ja muutamalla muullakin ollut pikaisesti lainassa..Että näin monet aina kuvittelevat, että niillä säilyy se arvo ihan käsittämättömissä vielä vuosiakin ja samasta kaukalosta pyydetään vieläkin jopa 40¬ kun seurailen palstoja, en ymmärrä kuka maksaa.. Tuolla 2 egellä sain erään perheen erittäin onnelliseksi ja tiedän että he saivat erittäin hyvän ja turvallisen kaukalon vauvalleen ja minä sain siitä hyvän mielen ja kaappiin tilaa :)
vaikka ois kuinka uutta vastaava...
maksimissaan puolet alkuperäisestä hinnasta, tutulta ostettaessa voisin itse maksaa sen todella hyväkuntoisesta.