noloa, vaginapierut... :(
Multa pääsee niitä lähes aina seksin aikana :( varsinkin jos olen päällä tai kontallani ja mies takana. Tosi noloa. Voiko niitä estää millään? Vaikka aihe nyt on tämmöinen, toivoisin ihan asiallisia kommentteja
Kommentit (17)
Ei se nyt niin vakavaa ole.. Itseäni rupesi joskus pöräykset naurattamaan kauheesti ja se nauru vielä aiheutti lisää pöräyksiä. Pikkutauko ja hommiin taas ;)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:39"]
Mistä johtuu se, että mulla ei koskaan oo mennyt ilmaa sinne? Siis olen kyllä kuullut asiasta eli tiedän mitä ne on, mutta henkilökohtaisesti ei oo lainkaan kokemusta minkään eri asennonkaan kanssa. Lapsia oon synnyttänyt kaksi alakautta. Tilanne ollut sama ennen ja jälkeen lasten. Miksi näin? Onko näitä kuinka suurella osasta naisia vai miten tää menee?
[/quote]
Huomasin että munan koolla on tässä asiassa väliä.Jospa et ole vain kokeillut tarpeeksi erikokoisia kikkeleitä;)
[/quote]
Jaa-a, voihan se olla. Sekä nyksä että eksät ovat sattuneet olemaan aika hyvin varusteltuja. En viittis asiaa selvittääkseni vaihtaa enää miestäni johonkin pienempään kaveriin, joten arvoitukseksi taitaa jäädä! :D
[/quote]
No mulla niitä on tullut vaan isomunaisten kanssa, takaapäin ollessa ja siinä vielä tietty kulma, siinä tulee sellanen vakuumi-ilmiö (ensin pumppaa tahdilla, sitten vetäsee sen verran ulos että ilmaa pääsee sisään ja sitten lykkää pohjia myöten), ja sitten joskus sitä ilmaa vaan purkautuu. En kuulemma ole yhtään löysä, että se tuskin on ongelmana.
-ohis
Kyllä se on sun miehesi vika kun tökkii väärässä kulmassa niin, että ilmaa pääsee vaginaan :)
Luin "varsinkin jos olen päälläni" :D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:21"]Kyllä se on sun miehesi vika kun tökkii väärässä kulmassa niin, että ilmaa pääsee vaginaan :)
[/quote] minun vika se kyllä on
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:21"]Kyllä se on sun miehesi vika kun tökkii väärässä kulmassa niin, että ilmaa pääsee vaginaan :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:24"]
Ap
[/quote]
No tää ei kyllä multa ollut :D mä olen AP
Itse opettelin jännittämään siten, ettei ilmaa menisi. Takaapäin-asennossa jos mies ottaa sen ulos hetkeksi, niin usein nappaa ilmaa! Usein sanonkin, että älä ota sitä ulos, tai jos haluaa ottaa kokonaan ulos niin kertoo ensin :D on vaikea kontrolloida ilmaa jos yhtäkkiä ottaa pois. Treenaan kyllä lantionpohjanlihaksia ja olen 26v.
Mistä johtuu se, että mulla ei koskaan oo mennyt ilmaa sinne? Siis olen kyllä kuullut asiasta eli tiedän mitä ne on, mutta henkilökohtaisesti ei oo lainkaan kokemusta minkään eri asennonkaan kanssa. Lapsia oon synnyttänyt kaksi alakautta. Tilanne ollut sama ennen ja jälkeen lasten. Miksi näin? Onko näitä kuinka suurella osasta naisia vai miten tää menee?
Mulla joskus tosi harvoin tulee jos on tietyssä asennossa ja jännittää mahaa tietyllä lailla niin silloin sinne menee ilmaa, mutta ei kyllä normiasennoissa ikinä mee.
Mä olen huomannut että riippuu munasta. Exällä oli pieni ja ympärileikkaamaton, ei mennyt ilmaa eikä pörissyt. Nykyisellä on iso ja ympärileikattu, ja Se jotenkin pumppaa sitä ilmaa sinne ihan älyttömiä määriä. Ei enää panna takaapäin ollenkaan kun Se meteli on niin kamala
[/quote]
Huomasin että munan koolla on tässä asiassa väliä.Jospa et ole vain kokeillut tarpeeksi erikokoisia kikkeleitä;)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:46"]
[/quote]
[/quote]
Jaa-a, voihan se olla. Sekä nyksä että eksät ovat sattuneet olemaan aika hyvin varusteltuja. En viittis asiaa selvittääkseni vaihtaa enää miestäni johonkin pienempään kaveriin, joten arvoitukseksi taitaa jäädä! :D