Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolustusvoimilla saa jatkossa valita työskentely paikkakuntansa

Vierailija
24.11.2020 |

Hienoa, toivottavasti tulisi sama kaikkiin valtion duuneihin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote tulee pakolliseksi myös puolustusvoimissa

Vierailija
2/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muussa valtion työssä on voitu määrätä pakkomuutto tietylle paikkakunnalle? Minusta muissa valtion töissä on tähän astikin saanut itse vaikuttaa siihen, siirtyykö eri paikkakunnalle vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelypaikkakunta on yhdyssana.

Vierailija
4/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalle sama, kiitos!

Vierailija
5/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä ennenkin on voinut. Yleneminen on vain tyssännyt silloin.

Vierailija
6/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun Kaikkonen sanoo jotain fiksua.

Vierailija
7/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Pakkosiirtoja on tehty.

Vierailija
8/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELYillee sama, kiitos.

Vierailija
9/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen henk koht kaksi upseeria. Toinen majuri ja toinen everstiluutnantti. Ikää n. 55 v. Kumpikin on siiertynyt vain yhden kerran, nuorena luutnanttina.

Toisen kerran kunnsiirtokäsky kävi, molemmat kieltäytyivät. Ja siihen loppui ylennykset.

Vierailija
10/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valita Suomenlinnasta Sodankylään, aika kiva.

Vierailija
11/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen henk koht kaksi upseeria. Toinen majuri ja toinen everstiluutnantti. Ikää n. 55 v. Kumpikin on siiertynyt vain yhden kerran, nuorena luutnanttina.

Toisen kerran kunnsiirtokäsky kävi, molemmat kieltäytyivät. Ja siihen loppui ylennykset.

Juu. Ei aina tule pakkosiirtoja. Ja toisaalta, minun mieheni ylennettiin, vaikka ei halunnut siirtyä, eli ei se aina ylennyksiä estä. Mutta tiedän, että joillekin on valitettavasti tullut pakkosiirtoja. Niitä on oikeudessa asti käsitelty.

Vierailija
12/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä niitä oikeasti vapaasti voi valita, pitää siellä se sopiva työpaikka olla vapaana, ja siihen pitää päästä.

Vierailija
13/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ei aina tule pakkosiirtoja. Ja toisaalta, minun mieheni ylennettiin, vaikka ei halunnut siirtyä, eli ei se aina ylennyksiä estä. Mutta tiedän, että joillekin on valitettavasti tullut pakkosiirtoja. Niitä on oikeudessa asti käsitelty.

Ai, en ole koskaan kuullut. Toinen heistä oli minun aviomieheni.

Vierailija
14/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyse pakkosiirroista vaan saa valita itse. Aika mielenkiintoinen keissi, monikohan oikeesti muuttaa.

Vierailija
15/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ELYillee sama, kiitos.

Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa? Jo nyt saa valita paikkakunnan eli vaikka sinulla olisi virka Lapin ELY:ssä, niin työskentelypaikkakuntasi voi olla Turku tai Lahti. Ei ne puolustusvoimissakaan voi sanoa, että lentotukikohta pitää perustaa Saloon, koska haluan asua siellä.

Vierailija
16/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä niitä oikeasti vapaasti voi valita, pitää siellä se sopiva työpaikka olla vapaana, ja siihen pitää päästä.

Seuraa uutisia. Saa jatkossa valita työskentelypaikkakunnan. Tämä koskee 8000 työntekijää.

Vierailija
17/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole kyse pakkosiirroista vaan saa valita itse. Aika mielenkiintoinen keissi, monikohan oikeesti muuttaa.

Eikös kyse ollut puolustusministeriö. Ei nämä , jotka työskentelee varuskunnissa ja kyse oli etätyöstä.  Ei kukaan kapteeni voi johtaa kesämökiltä yksikköään

Vierailija
18/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ELYillee sama, kiitos.

Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa? Jo nyt saa valita paikkakunnan eli vaikka sinulla olisi virka Lapin ELY:ssä, niin työskentelypaikkakuntasi voi olla Turku tai Lahti. Ei ne puolustusvoimissakaan voi sanoa, että lentotukikohta pitää perustaa Saloon, koska haluan asua siellä.

No eipä päde meidän Elyssä.

Vierailija
19/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

Mitään oikeudenkäyntejä ei ole teillä ollut.

Kun Puolustusvoimiin mentiin töihin, sitouduttiin tietettyihin asioihin ja henkilöstöä siirrettiin aina sinne, missä kenestäkin upseerista oli pulaa jne.

Kuka hullu nyt muka alkaisi oikeudenkäynti juttuihin Puolustusvoimien kanssa, kun lakia on ollut se, että henkilöstöä saa siirtää.

Ennen muinoin upseereiden rouvilla ei juuri tuosta syystä ollut työpaikkaa, koska siirrot eri varuskuntiin olivat säännöllisiä.

Kun on töissä Puolustuvoimissa ammattina on ammattisotilas, ja hän tottelee ylempien upseereiden käskyjä, jotka ovat ohjesääntöihin sun muihin perustuvia.

Vierailija
20/37 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös kieltäytyä ulkomaankomennuksilta, mutta niin myöskin loppuvat ylennykset. Loppuaika armeijan palveluksessa menee eläkettä odotellen ja leireillä ryypäten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan