Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö, jos mies on sinua lyhyempi?

Vierailija
30.03.2014 |

Kerro mikä on pituutesi ja mikä olisi ideaalipituus miehellesi. Kuinka lyhyttä et deittailisi? Itse olen 174 ja miehen toivoisin olevan noin 185. Itseäni lyhyempää en haluaisi. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:06"]

Anteeksi että sotken teidän keskusteluanne, mutta lyhyenä miehenä (169cm) minua ihmetyttää tuo väite, että lyhyet miehet olisivat aina jotain tyhmiä, ylimielisiä tai muuten vain viallisia. Suurin osa minun ystävistäni on ollut lyhyitä myös, eivätkä he ole mitään ilkeitä tai surkeita olentoja. Ehkä sitä jää tässä kovassa maailmassa hieman aina isompien jalkoihin, mutta mielestäni niissä isommissa miehissä löytyy enemmän niitä ylimielisiä ja itsekeskeisiä tyyppejä. He saavat kaiken niin helpolla. Minä jopa haluan olla pienikokoinen, aina jos olen jotain pidempi, niin minulle tulee jotenkin tyhmä ja kömpelö olo :)

[/quote]

Ne harvat lyhyet miehet joita elämäni aikana olen tavannut ovat kyllä poikkeuksetta olleet joko itsesäälissä rypeviä omaa olemassaoloaan anteeksi pyytäviä jotka vaan kitsevät kuinka eivät pituutensa takia kelpaa naisille tai ylisuurella egolla varustettuja suunsoittajia. Kumpaakaan ihmisluonnetta en jaksa katsella vaikkei tyypin pituus minua millään tavalla häiritsisikään.

[/quote]

Voisikohan tuo johtua siitä että suurin osa ihmisistä ylipäätään on melkoisia kusipäitä ja lyhyiden miesten kohdalla se kusipäisyys vain pistää enemmän silmään?

t. sama lyhyt mies

[/quote]

Tottakai voi, otanta kun ei kuitenkaan ole kovin laaja =).

Mutta tämä on minun kokemukseni eikä se muutu vaikka sinä olisitkin sinut itsesi ja pituutesi kanssa, minulla vaan ei ole ollut iloa ilmeisesti tutustua sinuun tai kaltaiseesi mieheen.

Vierailija
42/42 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mitään, mutta häiritsee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla