Häiritseekö, jos mies on sinua lyhyempi?
Kerro mikä on pituutesi ja mikä olisi ideaalipituus miehellesi. Kuinka lyhyttä et deittailisi? Itse olen 174 ja miehen toivoisin olevan noin 185. Itseäni lyhyempää en haluaisi.
Kommentit (42)
Olen 175 ja mies 174. Ajattelin aina, että haluan pitkän miehen, mutta eipä siinä muutamat sentit vaikuta siinä vaiheessa kun toinen on muuten täydellinen vastakappale minulle :) Ulkoiset seikat nyt ovat aina kuitenkin vain ulkoisia seikkoja, sydän on se joka ratkaisee.
Tässä iässä ei enää häiritse (44v). Oma pituuteni on 169. Aviomies on 179 ja rakastaja saman mittainen kuin itse olen. Se on se henkinen yhteys ja kemia, jotka merkitsevät, ei muu :) Onneksi tajusin sen muutama vuosi sitten muuten en eläisi elämäni parasta aikaa :)
Kyllähän se häiritsisi, olen,159 cm pitkä ja kun omat lapsetkin alkavat kasvaa ohi, niin en tähän ottaisi enää lyhyempää miestä jos sellaiseen joskus olisi tarvetta. Mieheni on 180 cm ja ihan hyvän pituinen minulle.
Häiritsee, olen 160 cm. Pidän siitä, jos mies on isokokoisempi kuin minä.
Pakko miehen olla pidempi kuin minä (153cm)
Valitettavasti en voisi kuvitella seurustelevani kääpiön kanssa, anteeksi ahdasmielisyyteni.
En valittavasti edes näe lyhyitä miehiä kun on ollut haku päällä.Minimi on 180 mutta nuo muutamat joiden kanssa on seurusteltu ovat olleet 186cm kuten nykyinenkin on.Oma pituus 162 ja ikää 40.Ystävillä on ollut lyhyitä miehiä ja heitä tuntuu yhdistävän huono itsetunto.Siis niitä miehiä...Olen työskennellyt asiakaspalvelussa vuosikaudet ja kaikkein inhottavimmat ja ilkeimmät asiakkaat ovat olleet juurikin näitä lyhyitä miehiä...iästä ja ammatista riippumatta.
Mä oon 158cm pitkä, ja oon tainnut elämäni aikana kolme kertaa nähdä miehen, joka on mua lyhyempi.
Kyllä mä tykkään, että mies on mua pitempi, eksät on olleet 170cm ja 178cm ja nykyinen 178cm. Monelle tuo 170cm mies on liian lyhyt, mutta munlaiselleni kääpiölle tuokin on ihan passeli pituus.
Itse olen vain 160cm ja minua lyhempi mies ei todellakaan kiinnosta varsinkin kun pidän pitkistä miehistä. Mieheni on 185cm.
Anteeksi että sotken teidän keskusteluanne, mutta lyhyenä miehenä (169cm) minua ihmetyttää tuo väite, että lyhyet miehet olisivat aina jotain tyhmiä, ylimielisiä tai muuten vain viallisia. Suurin osa minun ystävistäni on ollut lyhyitä myös, eivätkä he ole mitään ilkeitä tai surkeita olentoja. Ehkä sitä jää tässä kovassa maailmassa hieman aina isompien jalkoihin, mutta mielestäni niissä isommissa miehissä löytyy enemmän niitä ylimielisiä ja itsekeskeisiä tyyppejä. He saavat kaiken niin helpolla. Minä jopa haluan olla pienikokoinen, aina jos olen jotain pidempi, niin minulle tulee jotenkin tyhmä ja kömpelö olo :)
Riippuu ihan miehen itsetunnosta. Itselläni sitä riittää, joten voisin hyvin olla itseäni lyhemmän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:06"]
Anteeksi että sotken teidän keskusteluanne, mutta lyhyenä miehenä (169cm) minua ihmetyttää tuo väite, että lyhyet miehet olisivat aina jotain tyhmiä, ylimielisiä tai muuten vain viallisia. Suurin osa minun ystävistäni on ollut lyhyitä myös, eivätkä he ole mitään ilkeitä tai surkeita olentoja. Ehkä sitä jää tässä kovassa maailmassa hieman aina isompien jalkoihin, mutta mielestäni niissä isommissa miehissä löytyy enemmän niitä ylimielisiä ja itsekeskeisiä tyyppejä. He saavat kaiken niin helpolla. Minä jopa haluan olla pienikokoinen, aina jos olen jotain pidempi, niin minulle tulee jotenkin tyhmä ja kömpelö olo :)
[/quote]
Ne harvat lyhyet miehet joita elämäni aikana olen tavannut ovat kyllä poikkeuksetta olleet joko itsesäälissä rypeviä omaa olemassaoloaan anteeksi pyytäviä jotka vaan kitsevät kuinka eivät pituutensa takia kelpaa naisille tai ylisuurella egolla varustettuja suunsoittajia. Kumpaakaan ihmisluonnetta en jaksa katsella vaikkei tyypin pituus minua millään tavalla häiritsisikään.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:06"]
[/quote]
Ne harvat lyhyet miehet joita elämäni aikana olen tavannut ovat kyllä poikkeuksetta olleet joko itsesäälissä rypeviä omaa olemassaoloaan anteeksi pyytäviä jotka vaan kitsevät kuinka eivät pituutensa takia kelpaa naisille tai ylisuurella egolla varustettuja suunsoittajia. Kumpaakaan ihmisluonnetta en jaksa katsella vaikkei tyypin pituus minua millään tavalla häiritsisikään.
[/quote]
Voisikohan tuo johtua siitä että suurin osa ihmisistä ylipäätään on melkoisia kusipäitä ja lyhyiden miesten kohdalla se kusipäisyys vain pistää enemmän silmään?
t. sama lyhyt mies
Ehdottomasti häiritsee. Itse olen 170cm ja isäni ja veljeni ovat molemmat yli 190cm, eli olen "tottunut" pitkiin miehiin. Jos kuitenkin tapaisin muuten varteenotettavan puolisoehdokkaan mutta ainoana miinuksena olisi juuri pienikokoisuus, ei suhde siihen kariutuisi. Mutta jos saisi valita ottaisiko saman miehen joko lyhyenä tai pitkänä, niin ehdottomasti pituus on valttia!
Olen 168 ja tykkään +185cm miehistä. aina olen deittaillut pitkiä ja nykyinen on 192. En haluaisi olla oman pituiseni kanssa sori nyt vaan. Ei oo niin miehekästä
Kyllä häiritsee. Olen itse 163 cm ja vaikka en itseäni lyhyempiin miehiin usein törmääkään, niin jo sellainen 170-senttinen näyttää lyhyeltä, varsinkin jos puen korkkarit. 180 cm ja siitä vähän yli miellyttää mun silmää eniten, mutta ei nyt tartte mikään koripalloilijan mittainenkaan olla.
Onpa täällä paljon huonolla itsetunnolla varustettuja naisia.
Ei häiritsisi yhtään! Se kyllä häiritsisi, jos mies olisi minua kevyempi.
Siis MIKÄ siinä on ongelma jos mies vierellä näyttää lyhyemmältä?
Olen 176 cm, mieheni 171 cm ja todellakin käytän korkkareita.
Häiritsisi, mutta eipä sellaisia juuri ole =).
Pituutta 155cm ja miehen kyllä soisin olevan yli 165cm koska rakastan käyttää korkeita korkoja ja monelle lyhyelle miehelle se varmasti ei olisi kivaa.