Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En maksa 12,50 euroa elokuvalipusta

Vierailija
30.03.2014 |

Ei minulla muuta. Onpa ryöstöhinnoittelua tällä pääkaupunkiseudun monopolielokuvateatteriketjulla.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa osalla suppeaa arviointia pelkällä lipun hinnalla elokuviin menemisestä... Onhan se nyt kokonaisvaltainen elämys käydä leffassa kaikkine pikku yksityiskohtineen, kuin katsoa elokuvaa kotisohvalla... HALOO !!!

-Timpe-69-

Vierailija
2/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se on meillä täällä maalla. Kiertävä elokuvateatteri käy pari kertaa kuukaudessa teatterisalissa näyttämässä elokuvia, hinta 6-7e.

Vierailija
4/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään. maksan korkeintaan 7,5 euroa elokuvalipusta.

Vierailija
5/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hinnalla luulisi saavansa katsoa MAINOKSETTOMAN elokuvan, mutta ehei... vartin verran jotain paskaa joutuu katsomaan ennen elokuvaa.

Vierailija
6/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ostan hullareilta aina 10kpl leffalippupaketin, olikos viimeksi 75e. Riittää teinille ja itselleni

Vierailija
7/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 markkaa     t. mummo

Vierailija
8/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Hullareiden lippupaketti on huippu, itselläni riittää ne kymmenen lippua koko vuodeksi.

Vierailija
9/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tampereen Plevnalla klo 13 jälkeen 3D leffat maksaa 15€(!!) ja normit 14€(!!), muualla varmaan samaa hintaluokkaa.

Jos mennään miehen kanssa kattoon leffaa niin kyllä siihen saadaan lippuineen, herkkuineen, matkakuluineen ja parkkikuluineen joku reilu 40€....... Sitten vasta kyrsiikin jos elokuva onkin ihan paska.

Eipä siis harrasteta semmoista kovin usein. Mieluummin vuokrataan neljällä eurolla leffa, tehdään yhdessä pitsaa/tilataan ja ostetaan ALLE euron popparipussi ja 1,5l kokista alle 3 eurolla. Riippuen tilaako vai tekeekö ne ruuat itse niin kustannukset noin 20-35€. Oma rauha, saa syödä samalla ruokaa ja jääkin seuraavalle päivälle ja vessassa voi käydä kesken leffan :D

Vierailija
10/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 11:09"]

Jep. Tampereen Plevnalla klo 13 jälkeen 3D leffat maksaa 15€(!!) ja normit 14€(!!), muualla varmaan samaa hintaluokkaa.

Jos mennään miehen kanssa kattoon leffaa niin kyllä siihen saadaan lippuineen, herkkuineen, matkakuluineen ja parkkikuluineen joku reilu 40€....... Sitten vasta kyrsiikin jos elokuva onkin ihan paska.

Eipä siis harrasteta semmoista kovin usein. Mieluummin vuokrataan neljällä eurolla leffa, tehdään yhdessä pitsaa/tilataan ja ostetaan ALLE euron popparipussi ja 1,5l kokista alle 3 eurolla. Riippuen tilaako vai tekeekö ne ruuat itse niin kustannukset noin 20-35€. Oma rauha, saa syödä samalla ruokaa ja jääkin seuraavalle päivälle ja vessassa voi käydä kesken leffan :D

[/quote]

Mikäs sen kivempaa kun aina nyhjöttää kotosalla.

Vierailija
11/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap, suosisin sarjalippuja.

Vierailija
12/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy leffassa, en ole mikään "hifistelijä" joten parempi äänimaailma tmv. ei merkitse minulle mitään. Jaksan odottaa mielenkiintoisten leffojen tuloa siihen kun ne voi ladata netistä tai ostaa DVD:nä (bluerayta minulla ei ole, vai onko PS3:ssa...?) Muuten kyllä käyn paljonkin kodin ulkopuolella mm. teatterissa.

Vierailija
13/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 11:09"]

[/quote]

Mikäs sen kivempaa kun aina nyhjöttää kotosalla.

[/quote]

Ei se sulta ole pois jos tykätään katsoa leffaa kotona. Ei ainakaan häiritä ketään jos vaikka innostutaan kesken leffan pussailemaan ;)

Vierailija
14/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikseivät elokuvateatterit testaile enemmän markkinoita. Voittoa voisi tulla enemmän, jos hintoja laskisi, sillä useammat lähtisivät pienillä hinnoilla liikkeelle. Jos elokuvalipun hinta on 13e niin kyllähän sen tietää ettei tyypillinen leffassa kävijä käy siellä kuin pari kertaa vuodessa max.

Itse ainakin ajattelisin, että muuttaisin hintoja esim. kuukaudeksi ja katsoisin miten kävisi.

Vierailija
15/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut Finnkinon boikotoimisen juuri tuon vartin kestävän mainostykityksen takia. Onneksi täälläpäin on itsenäinen elokuvakeskus joka näyttää niitä leffoja joita haluankin katsoa ja hinta on usein edullinen.

Vierailija
16/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 11:56"]

Minä en ymmärrä mikseivät elokuvateatterit testaile enemmän markkinoita. Voittoa voisi tulla enemmän, jos hintoja laskisi, sillä useammat lähtisivät pienillä hinnoilla liikkeelle. Jos elokuvalipun hinta on 13e niin kyllähän sen tietää ettei tyypillinen leffassa kävijä käy siellä kuin pari kertaa vuodessa max.

[/quote]

No arvelen, että kalleus johtuu siitä, että tietyt kulut pitää kattaa. Mutta leffahinnat on korkeimmillaan viikonloppuna ja arkilippukin on halvempi kuin tuo 12,50. Ja onhan Finnkinolla välillä niitä superpäiviä, jolloin on edullisia lippuja.

Vierailija
17/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:01"]

[/quote]

No arvelen, että kalleus johtuu siitä, että tietyt kulut pitää kattaa. Mutta leffahinnat on korkeimmillaan viikonloppuna ja arkilippukin on halvempi kuin tuo 12,50. Ja onhan Finnkinolla välillä niitä superpäiviä, jolloin on edullisia lippuja.

[/quote]

Tietysti hinnat johtuvat siitä. Mutta jos myyt tuhat lippua hintaan 12,50e tienaat vähemmän kuin jos saisit myytyä 1500 hintaan 9e.

Vierailija
18/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:01"]

[/quote]

[/quote]

Monopoli se on mikä jyrää. Pääkaupunkiseudulla ei ole juuri mitään vaihtoehtoja, joten voi vapaasti laittaa niin kovat hinnat kuin haluaa. Leppävaaran teatterikin siirtyi jokin aika sitten Finnkinolle. Itse tiedän Myyrmäessä yhden pienen teatterin, joka ei ole Finnkinoa. Onko muita?

Vierailija
19/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa. Suomessa on pienet markkinat ja sen vuoksi monet asiat on kallliita. Itse leffoja katsovana kans huomaan sen siitä, että tarjolla on vähemmän marginaalisia ja pienempiä leffoja. Onneksi tähänkin on tullut helpotusta, R&A:n suosituimmat leffat tulevat näkyville Finnkinossakin nykyään ja ylipäänsä näytetään myös noita pienempiä piirejä kiinnostavia elokuvia samoin kuin elokuvia, jotka on tehty muualla kuin Yhdysvalloissa.

Vierailija
20/47 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kilpailuviranomainen salli aikoinaan kinopalatsin myymisen finnkinolle? Syntyi kuitenkin aika vahva monopoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan