About you-verkkokauppa - kokemuksia?
Tuossa linkki sivulle. Jostain syystä tämä sivusto epäilyttää, onko täällä kellään kokemusta ko. verkkokaupasta? Löytyy sivut instasta ja Facebookista, mutta varsinkin jälkimmäinen herättää entistä enemmän epäluottamusta. 😅
Kommentit (63)
Olen tilannut tuolta takin, pipon sekä (hurjasta alennuksesta) ison kasan muita vaatteita. Toimitus oli nopea, maksu sujui helposti, eikä missään vaiheessa tullut mitään ongelmaa. Pidän tätä luotettavana kauppana, ja omasta puolestani voin ehdottomasti suositella.
Tilasin ja tuotteet tuli hieman myöhässä, sain aluekoodin. Tuotteisiin olin tyytyväinen. Ihan luotettava verkkokauppa on!
Tilasin tuolta takin, joka haisi todella omituiselta. Palautin sen.
Minulla ei ole ollut ongelmaa tilausten kanssa. On mielestäni ymmärrettävää jos ei tule luvatussa ajassa- Matsmartilta sain odottaa lähetystä toista viikkoa kun eivät saaneet pakettia pakkaamoltaan postiin logistiikkasyistä...
Mielummin tilaan About youlta kuin Zalandolta, jolta tuli pölyisiä pikkareita viimeksi :D
Koot eivät kyllä aina pidä paikkaansa, tilasin paidan kokoa L ja kun se saapui, paidan pussissa olevassa tarrassakin luki koko L, mutta paidan lapussa luki sitten
L-50 /52?!? Paita oli iso teltta!
Onko kellään kokemusta, miten palautukset pelaa? Zalandossa oli mulla huono kokemus, etten millään onnistunut palauttamaan, koska palautuskoodi ei toiminut tms.
Järkyttävän kallis kauppa :( Ottavat postikulut vaatteiden hinnoissa.
Minä olen useasti tilannut, olen saanut tilaamani tuotteet ja nopeasti vieläpä. Ei mitään valittamista.
Onko kellään tuoreita kokemuksia tästä?
Maaliskuussa tilasin, ei ongelmia. Tuli sovitussa ajassa, osa tuotteista meni palautukseen (ei vaan istunut omalle vartalotyypille), sujui hyvin. Voisin tilata uudestaan. Ainoa mikä harmitti, että monesta vaatteesta oli oma koko päässyt loppumaan. Mutta sen sai tietää jo vaatteita selatessa.
Tilasin ja tuli viikkossa. Ei ongelmia
Epäilen heidän myyvän piraatteja. En ole tilannut, koska epäilyni heräsi jo heti putiikin tultua Suomeen. Voi olla OK, mutta en kokeile, tilaan paljon muualta ja se riittää.
Mietin että olisin tilannut, en kyllä tilaa enää. Maksamisen kanssa on ollut ongelmia 😬
Odotan toista tilausta. Eka meni hyvin ja nytkin maksan laskulla eli Klarnan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen heidän myyvän piraatteja. En ole tilannut, koska epäilyni heräsi jo heti putiikin tultua Suomeen. Voi olla OK, mutta en kokeile, tilaan paljon muualta ja se riittää.
Tilasin Adidaksen uimapuvun. Ei ollut piraatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Adidaksen uimapuvun. Ei ollut piraatti.
Mistä erotat aidon ja feikkiAdidaksen, mielenkiintoista olisi kuulla, takuulla moni ei osaa katsoa oikeita asioita, minä osaan.
On ihan luotettava kauppa ja usein hyviä alennuksia, monipuolinen valikoima jne. Tilaan vaatteeni lähes pelkästään tuolta ja kokemukset ovat hyviä. Toimituksessa välillä kestää, mutta niin on kyllä kestänyt esim. Zalandollakin. Kerran sain väärän värisen tuotteen, mutta asiakaspalvelu vastasi aika nopeasti ja sain siitä hyvityksen.
Luulisin, että tuotteet ovat ihan aitoja, joskus niissä merkkituotteissakin saattaa olla vikoja. Olen tilannut mm. urheilumerkkejä, merkkitalvikengät ja Kate Spaden laukun jotka vaikuttivat kaikki aidoilta. En usko että näin paljon itseään mainostava iso firma kehtaisi myydä feikkituotteita. Hinnathan eivät normaalisti ole mitenkään epäilyttävän halpoja, vaan välillä on näitä isompia alekampanjoita ja koodeja.
Huonoja vaatteita. Myyvät myös aivan liikaa, riepuja. Kun vaatteita ei saa selattua loppuun myös ostopäätös jää tekemättä minulla ainakin.
Konseptissa ei ole yhtään ideaa, jos tietäisivät mitä myyvät niin asia eri. Nyt myyvät mitä sattuu ja ostavat varastoon sieltä sun täältä vaatteita.
Onko jollain uusia kokemuksia? Tein tilauksen nyt alennuksien aikaan eräästä takista ja parista muusta vaatteesta, eikä kuulu vielä... Olisin tilannut merkin omilta sivuilta, mutta oli alennuksessa niin tilasin täältä.
Olen lukenut hyviä ja huonoja kokemuksia ja vähän huolestuttaa.
Sivut itsessään näytti ihan hyvältä, ei ollut mitään outoja käännösvirheitä jne. Luin, että jotkut suomalaiset somettajatkin on tätä mainostaneet. Periaatteessa epäilytti niin halvat alennukset, mutta ajattelin että kai se on heidän tapa saada asiakkaita.
Täysin luotettava, olen tilannut monesti. Hyvä hinta/laatu suhde ja tilaukset tulevat nopeasti. Myös palautus vaivatonta ja pitkä palautusaika! Zalandon kanssa samankaltainen, paitsi parempi valikoima.