Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puumat ei ujostele vartaloitaan nuorten rinnalla

Vierailija
29.03.2014 |

Onko niin että itsetunto ihmeellisesti paranee nelikymppisenä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 47 v en ujostele, koska tiedän omaavani hyvän, muodokkaan vartalon. Minulla on vyötärö, ei ole selluliittia, rinnat ovat 70DD eivätkä ne kamalasti roiku. 

Hassua on tosin se, että parikymppisenä ujostelin vartaloani, vaikkei siinä silloinkaan vikaa ollut. Nyt hämmästelen sitä suuresti.

Vierailija
22/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50-vuotias, painan 58 kiloa, pituus 175 cm. Miesystäväni on 36, juttuamme on jatkunut jo 6 vuotta. Pari viikkoa sitten baarissa eräs hieman alle 3-kymppinen kundi pysäytti mut tiskillä ja sanoi että sulla on paljon parempi kroppa kuin monella 2-kymppisellä, ole ylpeä siitä! Puuma en koe olevani. Puuma saalistaa, minä en. Kyllä se niin on että ne nuoremmat miehet itse ovat saalistajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:06"]

Miehenä otan mieluummin liikuntaa harrastavan ja timmikroppaisen puuman kuin parikymppisen siiderilipittäjän, jolla lapset vielä juoksee jaloissa.

[/quote] Olipa hyvät vertaukset......Entä kun sillä siiderinlipittäjällä on terhakkaat tissit ja lapset isällään joka toinen viikko.

[/quote]

Eipä ne tissit kaikkea pelasta.

-Ohis

[/quote] Mutta timmivartalo pelastaa....ok.

Vierailija
24/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:37"]

Minä olen 50-vuotias, painan 58 kiloa, pituus 175 cm. Miesystäväni on 36, juttuamme on jatkunut jo 6 vuotta. Pari viikkoa sitten baarissa eräs hieman alle 3-kymppinen kundi pysäytti mut tiskillä ja sanoi että sulla on paljon parempi kroppa kuin monella 2-kymppisellä, ole ylpeä siitä! Puuma en koe olevani. Puuma saalistaa, minä en. Kyllä se niin on että ne nuoremmat miehet itse ovat saalistajia.

[/quote] Baarissa miehet kehuu, vaikka olisi minkälainen kroppa, ovat vaan panon perässä. Ei siitä kannata ylpeillä.

Vierailija
25/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa. Ihmiset miettii aika monenlaisia.

mies

Vierailija
26/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kelpaa itselleen ja on itsellä hyvä olla niin se kelpaako muille on sitten lähinnä niiden muiden ongelma. Aika paljon pitää tapahtua ennen kuin loukkaannun, ihan pienestä niin ei käy. Jos joku ei tykkää mun kropasta, ihan jees, ei oo mun ongelma. Mulla on hyvä olla ja se näkyy ulospäin. Nautin seksistä.

Vierailija
27/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole sellaista kroppaa, että se miellyttäisi kaikkia. Eikä tarvitsekaan. Jätä heti sellainen mies joka yhtään, yhtään haukkuu kroppaasi.

Vierailija
28/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 47 ja kropassani ei ole mitään hävettävää. Se on yhtä timmissä kunnossa kuin parikymppisenä - hyvät geenit, ravinto ja liikunta. Tosin en ole koskaan ujostellut kroppaani tai kokenut tarpeelliseksi mitenkään esitellä sitä.

Vierailija
29/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäis edes vertailla? Olen 42 v ja jos joku nuori kinnostuu, siinähän kiinnostuu. Ei ole mitään tarvetta yrittää olla 20 v. kaltainen tai 50 v ja 58 kg, ei kiinnosta yhtään.

Toistaiseksi olen naimisissa kaltaiseni liikunnasta pitävän, mutta kulinarismia rakastavan, itseni ikäisen kanssa ja kolmen lapsen äiti. Olen tyytyväinen vartalooni, kuntooni ja terveyteeni sekä mielenterveyteeni. Se on kaikki mitä tarvitsen.

Jos joku nuori mies himoitsee "puumaa", sille on varmaan joku syy, eikö? Hän ehkä silloin ei koe piukkaa ja rasvatonta 18-v.bikini-fitness pimua kauniiksi tai himottavaksi? Tai ehkä kokeekin, mutta tykkää enemmän siitä, että eletty elämä pikkuisen näkyy jos ei nyt suoraan siinä six-packissa, niin ehkä vaikka luonteessa?

Jotenkin typerä kysymys...

Vierailija
30/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei kyllä halunnut muuta kuin sanoa sanottavansa. Vastoin joidenkin äitien opetuksia kaikki miehet eivät ole pillin perässä.

Vierailija
31/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan normaalia että ihmiä kainostuttaa?

Vierailija
32/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella nelikymppisellä on terveempien elintapojen vuoksi parempi vartalo kuin parikymppisillä! Miksi ujostella, jos ei ole mitään hävettävää?

Vierailija
33/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei halunnut muuta kuin sanoa sanottavansa. Kaikki miehet eivät halua sanojensa vastineeksi panoa, vaikka jotkut typerät äidit niin lapsilleen opettavatkin.

Vierailija
34/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:58"]

Monella nelikymppisellä on terveempien elintapojen vuoksi parempi vartalo kuin parikymppisillä! Miksi ujostella, jos ei ole mitään hävettävää?

[/quote]

Näinhän se on ja sekös parikymppisiä siideripömppömahoja ärsyttää :)

Vierailija
35/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:58"]

[/quote] Se ei kyllä ole tästä kiinni. Vaikka olisi turvonneempikin kroppa, hyvä itsetunto tekee sen ettei tarvitse hävetä. Varsinkin jos joku parikympinen valittaisi jotain kropasta niin evvk. Ei tunnu missään. Ottaisin vaan seuraavan miehen.

Vierailija
36/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni oli kaunis 16-vuotiaana, kolmikymppisenä ja nyt viisikymppisenä. Rintani ovat ehkä 4 senttiä alempana kuin ennen, mutta silti paremmat kuin monen nuoren. Ei hävetä yhtään. Kasvot ovat sitten jo ihan eri juttu, niissä ikääntyminen todella näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän