Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tunen itseni naurettavan pieneksi t. 161cm mies

Vierailija
24.11.2020 |

Olin kaupassa ja hyllyjen väliin tuli kaksi teinityttöä.
Tuntuivat varmaan puoli päätä pidemille. Heillä oli ehkä pituutta 170cm-174cm.

Toki eiväthän tytöt yleensä enää ylasteella juuri kasva!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut muutama ikävä kommentti joilta naisilta, joilla joku fiksaatio pitkiin miehiin. Ilmeisesti jonkin sortin huonoitsetuntoisia, jotka eivät tunne itseään naisellisiksi.

Vierailija
42/47 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en naisena ole koskaan viehättynyt pitkistä miehistä. Tykkään että mies on suhtkoht saman pituinen kuin minä, helpompi halua ja suudella. Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta katsoa miestä "ylöspäin" tai tuntea itseäni "pieneksi ja suojeltavaksi, vaan haluan olla tasaveroinen kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kokoisesi, hyvin hoikka, kalju kumppani. Suhde oli ihana eikä päättynyt omasta aloitteestani. Olemme ystäviä edelleen.

N 40, 168 cm

Vierailija
44/47 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen isäni oli väkivaltainen. Opin jo varhain, että miehen iso koko ja pituus voi olla naiselle/tytölle myös uhka. Kaikki eivät koe isoja miehiä turvallisiksi ja puoleensavetäviksi. Toki pienikin mies on yleensä naista vahvempi, mutta ei tunnu uhkaavalta samalla lailla.

Isovanhempani puolestaan olivat maailman rakastuneimpia, molemmat olivat noin 155-senrtisiä.

AP, oikeasti hyväksy itsesi ja unohda koko asia. Sinulle löytyy ottaja, joka viehättyy juuri sinusta.

Vierailija
45/47 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä sä oot! <3 Mä oon sua sentin pidempi. En käsitä, miksi jotkut naiset vaativat, että miehen pitää olla vähintään 180 cm.

N32

Vierailija
46/47 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyrp* kuitenkin normaalin kokoinen eikä miniatyyri kuten muu ukko?

Vierailija
47/47 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokokoinen isäni oli väkivaltainen. Opin jo varhain, että miehen iso koko ja pituus voi olla naiselle/tytölle myös uhka. Kaikki eivät koe isoja miehiä turvallisiksi ja puoleensavetäviksi. Toki pienikin mies on yleensä naista vahvempi, mutta ei tunnu uhkaavalta samalla lailla.

Isovanhempani puolestaan olivat maailman rakastuneimpia, molemmat olivat noin 155-senrtisiä.

AP, oikeasti hyväksy itsesi ja unohda koko asia. Sinulle löytyy ottaja, joka viehättyy juuri sinusta.

Joo, jos exäni olisi ollut kookas niin en tätä viestiä tässä kirjoittaisi. En ole enää minkäänkokoisia miehiä halunnut tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi