Kyllä tunen itseni naurettavan pieneksi t. 161cm mies
Olin kaupassa ja hyllyjen väliin tuli kaksi teinityttöä.
Tuntuivat varmaan puoli päätä pidemille. Heillä oli ehkä pituutta 170cm-174cm.
Toki eiväthän tytöt yleensä enää ylasteella juuri kasva!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Uniikki on 162 cm. Eikä ole antanut asian haitata.
No ei kai se lyhyys siinä enää paljon haittaa, kun on ärrävikainen peikko.
Itsevarmuus puree muihin ihmisiin. Itsesäälillä et saavuta mitään. Minulla oli nuorena 160-, 170-, 180- ja 190-senttisiä heiloja. Moni heilakin oli maksimissaan 170-senttisiä.
Ei käy kateeksi ap:tä. 190 cm tuntuu olevan aika hyvä mitta. Reilusti pidempi kuin useimmat naiset (ja miehet), mutta ei kuitenkaan vielä mitenkään friikki. Olen huomannut, että kun aletaan mennä yli kahden metrin, ryhti painuu monella kenoon, ellei ole aktiivinen urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tarvitse tehdä elämää suurempaa asiaa. Harvoin itse ajattelen omaa pituuttani, haittaa vain hieman jos en yllä johonkin, mutta sitten käytän apuvälineitä. Joskus toki huomaan, että joku ala-asteelainen poika voi olla pituiseni, mutta sitten jatkan elämääni sen kummemmin murehtimatta. Eniten ärsyttää ihmiset, joilla on joku ihme tarve kommentoida pituuttani. Tulen suuresta pienestä perheestä, eli meitä on monta ja kaikki olemme lyhyitä.
Parasta on ihmiset, joita ei kiinnosta toisen ihmisten ulkomuoto ja parhaita ovat miehet, joita ei kiinnosta oma tai toisten pituus. Minulle kävisi lyhytkin mies, mutta yleensä ovat epävarmoja pituudestaan ja se on turn off. Mikäs sen hienompaa, jos mies on lyhyt ja sinut itsensä kanssa.
N25, 155 cm
Miehet pääsääntöisesti ovat epävarmempia pituudestaan kuin naiset. Mutta se johtuu vain siitä, että miehiä arvotetaan pituuden perusteella naisia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekkyys ei ole pituudesta kiinni. Tunnen useita lyhyitä miehiä ja ovat aika karjuja vaikkei ole isokokoisia.
Monet pätkät ylikompensoi käytöksellään ja treenamalla itsensä möykyksi lyhyyttään. Ennemmin kannattaisi kehittää supliikkiaan.
Ai että. Lihaksikkaat, lyhyet miehet ovat kuumimpia!
Selvä trollin pojan provokaatio om tämä ap.
Mikä teitä siinä pituudessanne haittaa?
Mun mielestä on parempi näyttää italialaiselta lämmnverihevoselta kuin suomalaiselta ruunalta.
On ekologista olla pienikokoinen, ruokaa vähemmän, vähemmän jätettä, metaania.
Helpompi solahtaa urheilautoon pienenä kuin 190 senttisenä.
Motskarin voi hommata matalammasta päästä, kuten itsellä 1100 dragstar.
Meillä pienillä miehillä mulkku näyttää kokoaan suuremmalta verrattuna kropan kokoon ja kun oppii käyttämään sitä oikein, yksikään naisistani ei ole kyytejä huonoiksi sanoneet, paitsi nyt vaimo nro.3, mutta sille nyt ei kelvannut mikään muukaan, varsinainen psykonarttu :-)
Vaateostokset tuottavat pieniä ongelmia, mutta aina sitä on kuteet jostain päällensä löytänyt, vaikka sitten fleecetakin naisten osastolta (kauniimpi leikkauskin kuin miesten takeissa).
Olen ollut tyytyväinen 164 senttiseen varteeni nuoruuden saamattomuuden ja huonon itsetunnon poistuttua huitsinnevadaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekkyys ei ole pituudesta kiinni. Tunnen useita lyhyitä miehiä ja ovat aika karjuja vaikkei ole isokokoisia.
Monet pätkät ylikompensoi käytöksellään ja treenamalla itsensä möykyksi lyhyyttään. Ennemmin kannattaisi kehittää supliikkiaan.
Jep, eli lyhyet miehet eivät voi edes kuntosalilla käydä, ilman että sitä pidetään lyhyyden kompensoinnilla. Sama varmaan pätee kaikkeen itsensä kehittämiseen, eikö niin?
Ällöttävä pituus. En edes laske alle 2 metrisiä miehiksi tai alle 155cm naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Munan mittainen mies.
Hahaha...🤣😅 en ole ap mutta olen 161
..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tarvitse tehdä elämää suurempaa asiaa. Harvoin itse ajattelen omaa pituuttani, haittaa vain hieman jos en yllä johonkin, mutta sitten käytän apuvälineitä. Joskus toki huomaan, että joku ala-asteelainen poika voi olla pituiseni, mutta sitten jatkan elämääni sen kummemmin murehtimatta. Eniten ärsyttää ihmiset, joilla on joku ihme tarve kommentoida pituuttani. Tulen suuresta pienestä perheestä, eli meitä on monta ja kaikki olemme lyhyitä.
Parasta on ihmiset, joita ei kiinnosta toisen ihmisten ulkomuoto ja parhaita ovat miehet, joita ei kiinnosta oma tai toisten pituus. Minulle kävisi lyhytkin mies, mutta yleensä ovat epävarmoja pituudestaan ja se on turn off. Mikäs sen hienompaa, jos mies on lyhyt ja sinut itsensä kanssa.
N25, 155 cm
Miehet pääsääntöisesti ovat epävarmempia pituudestaan kuin naiset. Mutta se johtuu vain siitä, että miehiä arvotetaan pituuden perusteella naisia enemmän.
Ai. Pyörin varmaan oudoissa piireissä, kun en ole tuollaista ongelmaa nähnyt. Miksi murehtia pituudestaan, kun ei sille mitään voi. Isälläni tai veljilläni ei ole ongelmia pituudensa kanssa, ovat itsevarmoja sellaisina kuin ovat. Kyllähän se enemmän kertoo kiusaajasta, jos v^ttuilee toisen pituudesta, tyhmähän sellainen ihminen on. :D
Sanotaanko näin, että voi olla miehekäs, vaikka oiski lyhyt. Se miten tuo muuten itsensä esille "korvaa" paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus puree muihin ihmisiin. Itsesäälillä et saavuta mitään. Minulla oli nuorena 160-, 170-, 180- ja 190-senttisiä heiloja. Moni heilakin oli maksimissaan 170-senttisiä.
Jokainen varmaan mielellään olisi itsevarma. Ei se ole mikään valinta.
Kannattaa ennen kaikkea keskittyä peniksen koon tarkkailemiseen. Se on huomattavasti tärkeämpää,
Kuule ei kaikki naiset hae miestä samojen ulkoisten ominaisuuksien perään. Oot vaan oma itsesi etkä anna tuon vaikuttaa itsetuntoosi! Ihan sama kuin kaikkien naistenkin pitäisi varmaan hävetä itseään, jollei ole kuin joku missi. Toivottavasti itsekin hyväksyt naisen, joka ei ole kaikkien mallistandardien mukainen.
Olen 161 pitkä nainen, mutta kyllä koen itseni paljon pienemmäksi kuin ne toki hyvin harvat pituisena miehet ja jo lukuisammat vähän pidemmät. Miehillä on kuitenkin aina aika selvästi leveemmät harteet jne. Koska itse pidän viehättävimpinä n. 170 pituisia miehiä, luulisin että moni 150 pitkä nainen voisi katsella 160 kiinnostuneesti. Nuorten naisten keskipituus alkaa olla sen 170 ja moni on ylikin, joten 180-senttisille perusjanttereille on eniten vientiä peruspirkkojen keskuudessa. Ei sille 170 naisellekaan enää riitä paljon miehiä jonoksi jos on psykopaatti, autisti, anorektikko tai läski. Johonkin voi vaikuttaa, johonkin ei, mutta kaikkien kysyntää rajaa aina jokin ominaisuus marginaaliin. No pituus on yksi mikä joskus vaikuttaa, mutta kyllä tasan jokaisen pitkänkin pariutumiseen vaikuttaa sata muutakin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
No sitä sä oletkin, ei siitä pääse mihinkään. Mun 12 v tyttökin on sua pidempi. Mitä sitten, mikset keskity elämässä muuhun? Tuo kun on yksi niitä asioita, joille ei voi itse tehdä yhtään mitään.
Ensin dissaat, ja sitten mitätöit ja vähättelee AP:n tuntemuksua. Kiva.
Olet kuitenakin 4 cm pitempi kuin hirmuisen ydinpommivallan Iranin peloittava eks-pressa Mahmoud Amadinejad
Naisia on nykyään älyttömän suuria. Semmosen suuremman likan kans on tosi kiva paneskella.
915
Munan mittainen mies.