Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle et voi kertoa, että kotonasi käy siivooja?

Vierailija
24.11.2020 |

Ja millainen tilanne sinulla on muuten, miksi käytät siivoojaa mieluummin kuin siivoat itse?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sairaus ja puolisolla stressiä.

Parempi käyttää siivooja ja saada siten arkeen vähän helpotusta kuin uuvuttaa meidät molemmat.

Vierailija
2/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa,se ei kuulu kellekään niinkauan kuin itse sen maksan.

Ihan vapaasti saa kadehtia.

Miksikö siivooja,no siks kun itseä ei kiinnosta eikä huvita enkä osaa,maksan siitä että joku osaa.

Mulla on loistava siivooja.

Eikä ole kallistakaan!

Ai niin,kerron kaikille jos tulee puheeksi. Viisveisaan mitä muut ajattelee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käy. Mutta nolona pidän niitä, jotka kehuvat miten HALPA heidän siivoojansa on. Toisin sanoen suoraan ilmaisevat, etteivät arvosta toisen työtä, jota kotonaan teettävät mahdollisimman halvalla. Ei se siivooja varmaan pahastuisi, jos palkkaan tulisi pieni korotus.

Vierailija
4/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivathatn siivoojat korottaa veloittustaan. ap on kateellinen joilla homma pyörii  ja tilataan jatkossakin

Vierailija
5/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari kysyy sitten portilla, että käykö kotona siivooja?

Vierailija
6/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistupalveluiden opettajallakin käy kotonaan siivooja, tätä ihmettelen. Opettaa muita siivoamaan niin ei ehkä kiinnosta enää kotiaan siivota.

Vierailija
7/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävälle, hän on niin ihmeissään kuinka saan kotini pidettyä aina hyvässä kunnossa.

Vierailija
8/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kenellekään kun ei käy😭

Vierailija
9/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmille ei voi kertoa, sieltä tulee niin kauhea kitinä siitä että kyllä toisilla on varaa ja he joutuvat syömään punalappuruokaa.

Ei meillä sen kummempaa syytä siivoojaan ole, ei vaan ole mitään syytä olla helpottamatta omaa elämää. Siivooja käy kahden viikon välein tekemässä perussiivouksen ja lisäksi pari kertaa vuodessa ikkunoiden pesu.

Vierailija
10/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.v käyttänyt luotan häneen kirjoitti:

voivathatn siivoojat korottaa veloittustaan. ap on kateellinen joilla homma pyörii  ja tilataan jatkossakin

En ole kateellinen. Ja siivooja ei nykyään maksa niin paljon, etteikö ihan keskiluokkainen ihminen voisi siivoojaa palkata. Enemmän se on asenteista kiinni. Ja no siitä, mihin haluaa rahansa laittaa. ap

Vierailija
11/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävälle, hän on niin ihmeissään kuinka saan kotini pidettyä aina hyvässä kunnossa.

Varmaan aika raadollista sitten, kun muutatte yhteen ja huomaa, että et oikeasti siivoa mitään.

Vierailija
12/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään salaisuus ole, avoimesti siitä puhun ja instassa kiitollisena kehun hänen työtään ja suosittelen muillekin.

Olemme molemmat yrittäjiä ja perheessä 5 lasta, 2 kissaa ja koira. Sotkua tulee, mutta aika on rajallinen.

Siivooja käy kerran viikossa. Hinta on suhteellinen käsite. Tottakai euromäärissä se on ns paljon ja tavallaan turhasta, koska kyllähän sitä itsekin voisi siivota. Mutta se hyöty, ilo ja onni sekä säästetty aika on sen arvoista.

Vierailija
13/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sukulaisille en voi kertoa, kun eivät ymmärtäisi ollenkaan ja pitäisivät tuhlailuna. Ei mulla muuten ole mitään erityistä syytä kertoa kellekään, muttei myöskään salata, jos tulee puhetta.

Meillä alkoi siivoja käydä, kun oli perheessä vaikea sairaus ja kaikki voimat meni siitä selviämiseen. Helpotti arkea, kun joku kävi joka toinen viikko siivoomassa. Oltiin pitkään uupuneita ja nykyään kyllä jaksaisi siivota joka viikko itsekin, mutta koetaan se arjen luksuksena.

Vierailija
14/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdistupalveluiden opettajallakin käy kotonaan siivooja, tätä ihmettelen. Opettaa muita siivoamaan niin ei ehkä kiinnosta enää kotiaan siivota.

Meilläkin on käynyt, kun asuttiin isommassa asunnossa ja muksu oli vielä kotona. Olen laitoshuoltaja, en todellakaan siivoa kotona kuin pakon edessä.

Vierailija
15/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kertoa appivanhemmille, jos meillä kävisi. Oikeasti ei käy, vaikka olisi syytä. Vaativat työt vanhemmilla, toinen reissussa hyvin paljon, ja paljon lapsia ja eläimiä. Appivanhemmille ei voisi kertoa, koska he eivät ymmärtäisi meidän elämämme vaativuutta, vaan pitäisivät vain laiskoina.

Vierailija
16/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui, kun kuuli että meillä käy siivooja joka toinen viikko. Teen täyttä työpäivää pitkän työmatkan takana ja mies on reissutöissä. Minulle riittää, että hoidan työn, lapset ja muut kotityöt. Äitini oli kotiäiti, minä ainoa lapsi ja nyt olen hänen mielestä laiska.

Vierailija
17/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille ja isälle ei ikinä. Voin kuvitella mikä

mekkala siitä syntyisi, että ei omaa kotia viitsitä siivota!!!

Meillä oli kotona sellainen harja erikseen maton hapsujen oikomista varten kun olin pieni. Ja matot hakattiin joka lauantai ja tehtiin suursiivous ennen kuin kaupat meni kiinni klo 13.

Ei kiitos enää.

Vierailija
18/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah elama on muutenkin yltakyllaista niin ei halua hieroa suolaa. Meilla on jo puutarhuri ja ikkunanpesija. Et talo on iso ja aikaa ei oikein ois. En viela ole halunnut paasta ulkopuolista kotiini, mutta kohta varmaan kuppi heilahtaa. En Kerro siita kellekkaan. Edes mieheleni.

Koska fakta on, etta kun ammattilainen tekee han tekee sen nopeasti ja tehokkaasti ja oman ajan voi kayttaa tienaamiseen ja elamiseen.

Vierailija
19/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah elama on muutenkin yltakyllaista niin ei halua hieroa suolaa. Meilla on jo puutarhuri ja ikkunanpesija. Et talo on iso ja aikaa ei oikein ois. En viela ole halunnut paasta ulkopuolista kotiini, mutta kohta varmaan kuppi heilahtaa. En Kerro siita kellekkaan. Edes mieheleni.

Koska fakta on, etta kun ammattilainen tekee han tekee sen nopeasti ja tehokkaasti ja oman ajan voi kayttaa tienaamiseen ja elamiseen.

Tämä on kyllä täysin totta. Monet asiakkaat suorastaan ihmettelevät, kuinka saamme niin nopeasti hommat tehtyä, kun heillä samanlaiseen siivoukseen pitäisi käyttää päivä ja joillain jopa kaksi. Yksikin muori oli jo hädissään, että siivosimmeko lainkaan, kun siivosimme hänen kotinsa kahdessa tunnissa :D Hyvää palautetta olemme kuitenkin saaneet sitten jälkeenpäin, vaikka aluksi vähän jotkut säikähtävätkin.

Vierailija
20/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tilanne sinulla ap on kun mieluummin siivoat itse? Oletko köyhä? Vai eikö sinulla ole mitään saavutuksia joten joudut päteä sillä että osaat siivota ja laittaa kengät oikeisiin jalkoihin?

Miten on ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän