Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin heittäessäni ystäväni ja hänen lapsensa ulos?

Vierailija
29.03.2014 |

Tänään ystäväni ja hänen kaksi 5v ja 3v lapsensa tulivat luokseni vierailulle. Minulla on koira ja ystäväni ehkä oletti, että lukitsen koiran eri huoneeseen eristykseen lapsista, kun vanhimmalla on allergia. (Ystäväni itse ehdotti tapaamista luonani)

lapset leikkivät koiran kanssa olohuoneessa rauhassa. Ystäväni sitten sanoi, että laittaisin koiran eri huoneeseen allergian takia. Kysyin sitten, että miksi sitten tänne halusi tulla kun hyvin tietää, että hänen lapsellaan se allergia on? Raivostuin täysin ja heitin koko poppoon pihalle. Selitin että koiraani en eristykseen laita koiran omassa kodissa, hehän niitä vieraita olivat ja ystäväni omalla vastuullaan toi allergiasta kärsivän lapsen kotiini !!!

En mielestäni tehnyt mitään väärää?! VAI?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
2/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, riippuu ihan siitä, että oletko vieraanvarainen ja haluatko jatkaa ystävyyttä.

Jos vastaat kumpaankin ei, niin sitten teit ihan oikein.

Vierailija
4/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:00"]Huono provo.

[/quote]

Millä ihmeen perusteella tää on provo? :D

Vierailija
5/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä olet. Eipä muuta lisättävää.

Vierailija
6/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, luulin, että juttu olisi ollut kiinnostavampi, mutta se olikin vain surkea provo.

Vierailija
7/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ystävä, että kutsuu itsensä ja allergisen lapsensa kylään vaikka tietää, että paikassa on koira.

Vierailija
8/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei olisi tarvinnut ystävää nakata pihalle mutta ymmärrän kyllä ärsyyntymisesi, ystäväsi olisi voinut toki olla tulematta jos tietää sinun omistavan koiran. Itse en ainakaan veisi lastani (jos siis Semmonen edes olisi) niin paikkoihin missä eläimiä jos allergia.

Vierailija
9/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ilmeisesti ole lapsia. Aika vaikea sanoa etukäteen, kuinka pahan allergiakohtauksen lapsi saa, jos lapsi ei vielä itse osaa kertoa tuntemuksistaan ja on harvoin koirien kanssa tekemisissä.

Asialliseen ehdotukseen raivostuminen ja ulos heittäminen ovat outoja ja liioiteltuja reaktioita.

Vierailija
10/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei olisi tarvinnut ystävää nakata pihalle mutta ymmärrän kyllä ärsyyntymisesi, ystäväsi olisi voinut toki olla tulematta jos tietää sinun omistavan koiran. Itse en ainakaan veisi lastani (jos siis Semmonen edes olisi) niin paikkoihin missä eläimiä jos allergia.

Vierailija
11/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt olisi raivoamaan alkanut, siinä teit väärin. Koirattomat ei tajua, että koira on perheenjäsen. Mulla on sama riita siskoni kanssa joka kerta kun se käy meillä. Koira pitäisi muka sulkea eristykseen, koska hänen nico-petterinsä pelkää sitä. Raivostuttavaa. Nico-petteri voi jäädä kotiin, jos ei kestä olla samassa huoneessa pienen ja kiltin koiran kanssa. Eristäminen on aina rangaistus koiralle, eikä se ymmärrä sitä.

Vierailija
12/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:00"]Huono provo.

[/quote]

Millä ihmeen perusteella tää on provo? :D

[/quote]

Mietin samaa...mullekkin on käynyt näin :D En tosin heitä heittänyt pihalle, mutta sanoin että "voitte lähteä puolestani pois, mutta koiraa en laita toiseen huoneeseen"

Vierailija
13/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:07"]En nyt olisi raivoamaan alkanut, siinä teit väärin. Koirattomat ei tajua, että koira on perheenjäsen. Mulla on sama riita siskoni kanssa joka kerta kun se käy meillä. Koira pitäisi muka sulkea eristykseen, koska hänen nico-petterinsä pelkää sitä. Raivostuttavaa. Nico-petteri voi jäädä kotiin, jos ei kestä olla samassa huoneessa pienen ja kiltin koiran kanssa. Eristäminen on aina rangaistus koiralle, eikä se ymmärrä sitä.

[/quote]

Oon täysin samaa mieltä sun kanssa! En tehnyt mielestäni väärää... joo tottakai ylireagoin kai kun sanoin, että voi lähteä lapsineen jos haluaa! Omalla vastuullahan se lapset luokseni toi...koira saa olla kotonaan niinkuin haluaa.

Vierailija
14/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:06"]

Sinulla ei ilmeisesti ole lapsia. Aika vaikea sanoa etukäteen, kuinka pahan allergiakohtauksen lapsi saa, jos lapsi ei vielä itse osaa kertoa tuntemuksistaan ja on harvoin koirien kanssa tekemisissä.

Asialliseen ehdotukseen raivostuminen ja ulos heittäminen ovat outoja ja liioiteltuja reaktioita.

[/quote]

Käsittääkseni tämä ystävä tiesi, että ap:lla on koira. Kyllä se on tyhmyyttä ja vastuuttomuuta tältä kyläilijältä, että vie lapsensa sinne. Kas kun ei vaatinut lopettamaan koko koiraa.

Mitä tekemistä tällä on lapsettomuuden kanssa?

Vierailija
15/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt kyllä mitään väärää. Typerä äiti kun tuo allergisen lapsen koirataloukseen ja tietäen siitä vielä! heitä jatkossakin tollaset typerykset pihalle :)

Vierailija
16/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on koira, perheen lemmikki, ei perheen täysvaltainen jäsen, kuka muuta väittää on idiootti. 

Meilläkin on koira ja sen voi laittaa toiseen huoneeseen, jos kotiimme tulee lapsia jotka pelkäävät sitä. Tuollaiset eläimen inhimillistäjät yököttävät minua.

Vierailija
17/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärin, sitäpaitsi mitä hyötyä itsellesi oli raivostumisesta ja ulosheittämisestä.

Vierailija
18/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:06"]

[/quote]

Käsittääkseni tämä ystävä tiesi, että ap:lla on koira. Kyllä se on tyhmyyttä ja vastuuttomuuta tältä kyläilijältä, että vie lapsensa sinne. Kas kun ei vaatinut lopettamaan koko koiraa.

Mitä tekemistä tällä on lapsettomuuden kanssa?

[/quote]

Ei ap tehnytkään mitään väärää. Muutenkin tosi ärsyttävää jos vanhemmat edes kehtaa OLETTAA, että koira eristetään lapsista joka kerta kun heiden ihanat täydelliset räkänokat tulee sotkemaan ja sekoittamaan paikkoja vieraiden kotiin. Hyi (been there done that)

Vierailija
19/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille koira ei ole vain lemmikki, vaan perheenjäsen siinä missä muutkin.

Vierailija
20/97 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko sulkea lapsenne huoneisiinne kun tulen kylään? Ärsyynnyn lapsista ja stressi ei ole hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän