Mihin maahan olisit mieluiten syntynyt
jos olisit saanut valita? Miksi? Euroopan maita eikä Yhdysvaltoja tai Englantia saa valita.
Kommentit (51)
Entas jos nama kaikki Austraalian valinneet olisivatkin syntyneet sinne aboriginaaleiksi?
Englanti prkl.
Ja abeelle sama kyssäri : mihin maahan ja eurooppa, aasiasia ja kaikki mantereet, saaret ym. niin niitä EI saa ottaa. Ainoo minkä voi valita on joko Pohjois-Korea tai Somalia? No mikä ap?
Egyptiin, vaikka siellä onkin nyt vaikka mitä. Mutta siellä missä minä olen vieraillut oli ihanaa, köyhää ja romanttista. Mutta vaikka monet meille jokapäiväiset asiat puuttuivat monelta, se ei haitannut ketään. Sitä enemmän ihmiset arvostivat pieniäkin asioita ja lapset saavat kasvaa ympäristössä missä ulkonäkö ja materiaali eivät ole pääasioita. Ihmisten silmissä oli lempeys ja elämän ilo. Toisia ajatellaan ja ollaan oikeasti empaattisesti ja välitetään. Tunteet näytetään ja niitä on paljonkin. Kun hyvästellään niin itketään ja halataan ja toivotaan, että pian taas tavataan. Tuli nytkin ikävä niitä ihmisiä. :( Tunisia on kanssa toinen sinne me varmaan muutetaankin tulevaisuudessa. Suomihan on kans hyvä maa, mutta useimmissa maissa on jotain ihanaa. Asuisinkin mielelläni puoli vuotta jokaisessa mahdollisessa maassa :)
Miksi tuollainen rajaus? Onhan Euroopan ulkopuolellakin paljon hyvinvointivaltioita eikä USA nyt mikään 7th heaven ole...
Emiraattiperheeseen vanhimmaksi pojatksi, elämä käy enää paljoa helpommaksi.
Vanhempieni kaltaisessa perheessä elämä olisi ollut Yhdysvalloissa myös varmasti aika mukavaa hyvällä alueella hyvällä tulotasolla. Vanhemmillani olisi ollut varaa maksaa koulutus siellä hyvässä yliopistossa. Lisäksi työskentely siellä on helpompaa kun olisi passi valmiina taskussa, nyt vain työviisumi ja siinä aina oma säätönsä.
Sanotaan vielä Suomi, en asu Suomessa enää mutta Suomen passi on kultaa maailmalla liikuttaessa.
Menkäähän nyt sinne maahan minne haluatte. Ei kukaan estä. Suomessa minä oon syntynyt ja muualla en olisi edes halunnut syntyä. Maailmaa on tullut kierrettyä ja kaarrettua ja Suomi vielä paras maa. Oi rakas Isänmaani.
Japani, Etelä-Korea tai Kiinasta Hongkong, Taiwan.
Myös Australia, Uusi-Seelanti ja Kanada kävisi.
Kapkaupunki Etelä-Afrikassa olisi kovin mieluisa.
Myös esim. karibialaiset valtiot tai joku muu trooppinen saarivaltio olisi kiva.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 20:04"]
Australia
[/quote]tai Kanada.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:57"]
jos olisit saanut valita? Miksi? Euroopan maita eikä Yhdysvaltoja tai Englantia saa valita.
[/quote]
Englantihan ei ole Eurooppaa...
Australiaan minäkin, tai Uuteen-Seelantiin. Jaa miksi? No siksi, jos ei Euroopan maitakaan saa valita. Valitsin järkevimmät vaihtoehdot.
ihan mikä vaan paitsi ei suomi