Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postnord, upeaa toimintaa

Vierailija
24.11.2020 |

Tilasin paketin Britanniasta. Tämänpä Postnord kuljetti lähes ennätysajassa lähikauppaani noudettavaksi.
Mutta, eipä sitten ilmoittanut (kenen vastuulla onkaan) että paketti on noudettavissa.
Kyselin sitten myyjältä seurantaa kun ei kuulunut pakettia (oli ilmoittanut kuljetusajaksi 7-15 päivää, otin yhteyttä 10 pvän kohdalla), ja seurannan mukaan lähetetty 4 sähköpostia noudosta ja tekstiviestejä.
Paketti edellisenä päivänä lähetetty takaisinpäin myyjälle.

Paketin kulkua ei voi kääntää, se on Postnordin mukaan PAKKO kuljettaa takaisin myyjällle joka lähettää sen uudestaan.

Tarkistin myyjän kanssa, sähköposti ja puhelinnumero on oikein.
Asiakaspalvelusta selvitetty asiaa ja sähköpostit lähetetty johonkin aivan muualle kuin minulle (ei edes "oikeaan" spostiin, vaan ihan vain sattumanvaraiseen kirjainyhdistelmään). Tekstiviestejä kuulemma ei edes VOI lähettää heidän järjestlemistä, vaikka seuranta väittää että moisia lähetetty.

Ughh, kuinka hankalaksi kaikki tehdään nykyään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siellä lähikaupassasi, jonka vastuulla on katsoa paketin päältä puhelinnumero ja ilmoittaa, että paketti on noudettavissa. Toisaalta myyjän pitäisi automaattisesti toimittaa seurantakoodi. Ehkä se oli tilausvahvistuksessa, mutta et huomannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla