Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paketti ohjattiin väärään postiin

Vierailija
24.11.2020 |

Olen liikuntakyvytön ja pakettiin ohjattiin todella kauas täysin väärään postiin jonne ei ole mahdollista matkustaa vailla lähelläni olisi useita eri paketin noutopisteit, sekä posti.
Postin asiakaspalveluun soitto maksaa melkein 2 euroa minuutilta. Mitä tehdä ja kuinka saisin nyt pakettini?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni yli 100km päähän. Soitin postiin ja paketti tuli seuraavana päivänä siihen postiin mihin pitikin.

Vierailija
2/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin ihan paikalliseen postin toimipisteeeen kertomaan asiasta kun tapahtui vastaavaa, sieltä pitivät huolen että paketti ohjattiin oikeaan paikkaan. Osoitteen olin syöttänyt oikein, posti tehnyt virheen kun ohjattiin johkin 100km päähän nuodettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin chatti on ilmainen. Ota yhteyttä sitä kautta, selitä tilanne ja pyydä kotiinkuljetus tai paketin siirto lähimpään pisteeseen. Ei pidä heittäytyä avuttomammaksi kuin on.

Vierailija
4/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on viime kuukausina moni paketti ohjattu väärään postiin (on kyllä lähetetty sieltä oikeaan postiin), miksi nyt on noin paljon vääriin paikkoihin ohjattuja paketteja?

Vierailija
5/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yhteydessä postiin tai lähettäjään. Lähettäjä ei voi asialle välttämättä mitään, mutta yrityksestä ja henkilöstä riippuen voi hoitaa asian.

Minä lähettäjänä yritän aina hoitaa toimituksen asiat loppuun asti asiakkaan puolesta. Tosin emme käytä Postia, en tiedä saako siellä ihmisen kiinni samalla tavalla. 

Vierailija
6/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kokemuksen mukaan ennemmin sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
7/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postin chatti on ilmainen. Ota yhteyttä sitä kautta, selitä tilanne ja pyydä kotiinkuljetus tai paketin siirto lähimpään pisteeseen. Ei pidä heittäytyä avuttomammaksi kuin on.

Se chattibottiko osaa neuvoa asiassa? Eihän siellä muuta ole.

Vierailija
8/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointahan se on käydä siellä minne paketin tilannut ja kysyä pakettia, parhaassa tapauksessa saapumisilmoituksessa voi olla virhe ja paketti onkin oikeassa paikassa. Jos ei ole, postitiskin henkilökunta pitää huolen että tulee oikeaan paikkaan.

Vierailija
9/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Black Friday aikoina ei kannata automaatteihin ainakaan tilata mitään, automaatit täynnä ja ohjaavat paketit paikkakunnan posti-keskusvarastoon. Kerran jouduin hakemaan sieltä, auki olevaa sisäänkäyntiä en löytänyt joten menin rekkojen lastauslaiturilta sisään. Hetken harhailin varastossa kunnes joku varastotyöntekijä auttoi löytämään paketin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi