Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

väkivalta parisuhteessa

Vierailija
29.03.2014 |

Hei! Missä määrin väkivalta on sallittua pari suhteessa? Meillä tälläinen tilanne että olen joskus suuttuessani pari kertaa puristanut miestäni käsivarresta kun olen ollut vihainen. Hän on puristanut takaisin, mikä on tottakai oikeutettua kun itse aloitin. En koskaan kuitenkaan puristanut miestäni niin kovaa että siitä olisi jäänyt jälkiä. Mieheni puristukset sen sijaan on jättänyt minulle todella isot mustelmat. Olen sanonut hänelle että minuun on sattunut, hän on väittänyt että olen liian kipuherkkä ja etteivät mustelmat voi mitenkään olla hänen "pikku nipistyksensä" aiheuttamia. Noh, sitten itse asiaan. Emme ole enää aikoihin koskeneet toisiimme vihaisina, enkä ole koskaan joutunut pelkäämään miestäni kun hän on vihainen. Mutta tänään pitkästä aikaa riidellessämme istuin selin häneen, hän paiskoi tavaroita, mutta olin varma ettei hän minuun koskisi. Mutta sitten hän ensin vihaisena tarttui voimakkaasti olkapäähäni, ja lähti pois. Ja lopulta hän tuli repimään kovasti hiuksistani. En reagoinut mitenkään. Mutta sai kädet tärisemään ja tajuamaan etten voikaan luottaa mieheeni siinä mielessä että tietäisin ettei hän koskaan suuttuessaan kohdistaisi vihaansa minuun. Onko minulla oikeus olla loukkaantunut? Kun itsekin olen joskus aikaisemmin puristanut mieheni käsivarsista vihaisena? Olen vihainen, mutta samalla tunnen syyllisyyttä. Mitä mieltä olette tästä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla