Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi olla tyytyväinen elämäänsä?

Vierailija
29.03.2014 |

Maailma ja elämä täällä on syvältä. En löydä tyydytystä mistään, en vaikka saisin koko maailman omaksi. Miten joku onnistuu siinä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelen että useimmat varmasti ovat tyytyväisiä. Tai ainakin voisivat olla.

Vierailija
22/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 18:28"]

Olin ennenkuin poikaystävä sitten petti ja jatkoi suhdetta tämän salarakkaansa kanssa. Nyt on sitten pohja pudonnut elämältä kun piti muuttaa yhteen, lähteä ulkomaille. Juupa juu :/ mies vain pyörii mielessä :(

[/quote]

mulle tuli tosi paha olo sun puolesta. Toivon kaikkea pahaa sun ex-miehellesi. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 18:28"]

Olin ennenkuin poikaystävä sitten petti ja jatkoi suhdetta tämän salarakkaansa kanssa. Nyt on sitten pohja pudonnut elämältä kun piti muuttaa yhteen, lähteä ulkomaille. Juupa juu :/ mies vain pyörii mielessä :(

[/quote]

mulle tuli tosi paha olo sun puolesta. Toivon kaikkea pahaa sun ex-miehellesi. =(

[/quote]

Kiitos! Oon saanu paljon vertaistukea ystäviltä ja äidiltäni mutta vielä vaan sattuu. Painoakin tippunut kun ruoka ei maistu..

Vierailija
24/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katto pään päällä, ruokaa pöydässä joka päivä ja vaatteet päällä. Joka kuukausi napsahtaa tilille rahasumma, joka riittää natisti eläen. Eli olen ihan tyytyväinen olooni. En tavoittele taivaita, tämä tavallinen arki riittää oikein hyvin.

Vierailija
25/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tyytyväinen. Pelkkää tyhjyyttä ja tylsyyttä.

Istun krstalossa ja tuijotan av:ta.

Vierailija
26/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen elämääni. Suurin elämääni haittaava asia on muut ihmiset, ei siis kaikki, vaan osa. Pääasiassa sillä tavalla, että he ärsyttävät arvostelemalla ja yrittämällä latistaa. Mutta onneksi voi valita seuransa.

Vierailija
27/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 11:27"]Mä ainakin olen tyytyväinen elämäääni. Perhe,aviomies,kaksi lasta,miehellä hyvä työ ja minulla myös,tulot yhteensä yli 6000e/kk,ok-talo pk-seudulla ja kesämökki lapissa,raha riittää kaikkeen,eikä mikään harmita/stressaa. Elämä on ihanaa :-) 

[/quote]

Kateelliset alapeukuttaa :D

Hienoa että elämäsi menee hyvin ^^

Vierailija
28/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen, koska elämässä on kaikki hyvin. Ihana perhe, terveys, mukava koti, loistava työ, omat innostavat harrastukset. Elämältä kaiken sain. :)