Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puoliso on aivan mahdoton, mistään ei voi neuvotella!

Vierailija
24.11.2020 |

Hajoaa pää :(

Toivoisin asiallista keskustelua, ilman syyttelyä (sitä saan jo reaalielämässäkin).
Täällä oli ketju, jota luin illalla. Pitkästä suhteesta eron ottaneet tms, jossa kerrottiin montako vuotta ikävä kesti jne. Osa kertoi että katuu eroa.
Minulla ei yksinkertaisesti riitä edes ajatus eroon. En jaksa.

Mutta asiaan.
Puoliso kääntää syyttävän sormen aina muihin. Mikään ei ole hänen syytä, kaikelle on aina hyvä selitys.
Heijastaa kai omat negat muihin?
Jos juhlapäivänä hän unohtaa tai yleensä ei viitsi muistaa. Niin keskustelu menee siihen pisteeseen, että hän alkaa osoittaa minua: mitäs sinä teit? Miten sinä näit vaivaa päivän eteen?!
Sitten tyhmänä luettelen (mitä olen tehnyt), hän lyttää ja nollaa kaiken, eihän tuo ollut mitään, lahjakin oli huono!?
Kaikelle löytyy aina hyvä selitys. Voi haukkua minut ihan lyttyyn.
Tottakai tähän kuuluu vielä sekin, jos tilanne olisikin toisinpäin, niin hän ei hyväksyisi minulta yhtään "huonoa" käytöstä :(

Sitten kun joku toinen kehuu minua hänelle, miten kiva puoliso sinulle on jne. Niin hän kotiin tultua osoittaa minulle hellyyttä ja puhuu kauniisti. Mietin, että mitä ihmettä? Tällaistako olisi, jos puoliso olisi aina kiltti?

Ilmeisesti hän pitää minua itsestäänselvyytenä? Miten saada hänet ymmärtämään, että hänenkin käytöksessä voi olla vikaa?? Jostain lapsuudesta epäilen käytöksen kumpuavan? Sadistinen appiukko pieksänyt hänet lapsena (emme ole tekemisissä, yritti lapsenlapsia komentaa samaantyyliin, siihen mies osasi puuttua).

Kaikki menee siis niinkauan kivasti, kun hän määrää ja saa tehdä mitä haluaa (vaikka siitä olisi mieliharmia minulle). Kun pyydän ottamaan minutkin huomioon, niin alkaa tuo käytös!
Hän toteuttaa omia juttujaan, minulle ei suo samaa?
Hän menee kavereiden kanssa viikon reissuille, sopi se minulle tai ei.
Minä jos lähden, tiedän ettei hän tekisi kotona mitään silläaikaa (kostaisi siten).

Kun kirjoitan tätä, en meinaa uskoa, että tämä on edes totta??
Koska, tilanteen ollessa normaali, mies osaa kyllä olla kiva huomaavainen jne... Kunnes taas ...???

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katosi.

Vierailija
42/44 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen ollessa normaali ... kuinkas usein teillä niitä "normaaleja" aikoja onkaan?

Hanki ihan itse oma ihana koti, jossa kukaan ei lyttää sinua, osta itse matkasi ym niin elämäsi muuttuu paljon mukavammaksi. Ehkä vähän vaivalloiseksi, mutta monella tavalla viihtyisämmäksi. Ei siitä paljon iloa ole, jos vaan uskoo hyvään. Tai no, uskoohan eräät Joulupukkiin, toiset Jumalaan, joten ei kai se parempaan mieheen uskominen sen hullumpaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap katosi.

Ap on tylsimys.

Vierailija
44/44 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko pitää yhdessä osa 89798798123214368765765543647.