Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltaisin on tosi tylsää kun mieskin haluaa vain chillata. Miten saan miehen aktivoitua?

Vierailija
24.11.2020 |

Oon päivät kotona ja mies töissä ja haluaisin iltaisin tehdä jotain aktiivista yhdessä, mutta mies haluaa vain katsoa telkkaria ja chillata. Koskaan ei voida mennä minnekään kun sitä vaan väsyttää ja haluaa levätä. Viikonloppuisin käydään kyl jossain aina mutta haluaisin viikollakin tehdä jotain järkevää. Pelkkä telkkarin katsominen turruttaa ja tulee niin tylsä olo kun vaan maataan sohvalla. Miten te olette aktivoineet miehenne tekemään jotain?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen chillaaja ja ei mua kyllä ainakaan saisi aktivoituu mihinkään, kun en halua. Etkö voi tehdä yksin, mitä haluat tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa telkkarista jotain fiksua ja keskustelkaa samalla.

Vierailija
4/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päivät kotona, niin meneppä ihan päiväseltään reippailemaan ja harrastamaan. Kyllä minä ymmärrän, ettei työpaivän jälkeen jaksa ravailla missään pitkin ja poikin.

Vierailija
5/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Keksi isw tejemistä ja nermistä kavereiden kanssaja ann mehen chillata rauhassa

Vierailija
6/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitten arki-iltoina haluaisit tehdä? Mennä istumaan lähiökuppilaan juomaan päärynänäsidukkaa ja pakkaseen polttamaan röökiä?

Vierailija
7/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Keksi isw tejemistä ja nermistä kavereiden kanssaja ann mehen chillata rauhassa

Nyt korkki kiinni

Vierailija
8/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käy kerran töissä ja sinä et, niin anna nyt miehen olla rauhassa! Saa levätä. Keksi itelles jotain puuhaa, hyvänen aika.

Vierailija
9/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen nainen viettää päivät kotona?

Vierailija
10/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
11/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MT

Vierailija
12/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli taannoin toisinpäin tilanne. Minä olin kahden pienen lapsen kanssa päivät kotona, mies istumatyössä. Illat piti saada remuta ties missä hommissa ja urheilla, eikä voinut käsittää että itse koko päivän ollut jo jalkojen päällä touhuten, ja halusin todellakin illat vain chillailla suosikkisarjoja katsellen lasten mentyä nukkumaan. En tietenkään vaatinut miestä istumaan iltoja, olihan istunut jo koko päivän. Hänkään ei onneksi sen kummemmin patistanut minua ylös ulos ja lenkille, koska tajusi sen, että minä en koko päivänä muuta ollut tehnytkään kun liikkunut.

Viikonloppuisin sitten tehtiin yhdessäkin asioita.

Vierailija
13/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli taannoin toisinpäin tilanne. Minä olin kahden pienen lapsen kanssa päivät kotona, mies istumatyössä. Illat piti saada remuta ties missä hommissa ja urheilla, eikä voinut käsittää että itse koko päivän ollut jo jalkojen päällä touhuten, ja halusin todellakin illat vain chillailla suosikkisarjoja katsellen lasten mentyä nukkumaan. En tietenkään vaatinut miestä istumaan iltoja, olihan istunut jo koko päivän. Hänkään ei onneksi sen kummemmin patistanut minua ylös ulos ja lenkille, koska tajusi sen, että minä en koko päivänä muuta ollut tehnytkään kun liikkunut.

*Hänkään ei LOPULTA onneksi sen kummemmin patistanut...

Vierailija
14/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käsittikö se mies vai eikö se kösittänyt?

Vierailija
15/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisikin joku pilleri mistä tulee virtaa loputtomasti.

Vierailija
16/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänen uskontonsa ei salli hänen liikkua yksin kaupungilla ilman miespuolisen sukulaisen seuraa.

Vierailija
17/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänen uskontonsa ei salli hänen liikkua yksin kaupungilla ilman miespuolisen sukulaisen seuraa.

Ei koske ap:tä, koska hänellä näyttäisi olevan vapaa tahto.

Vierailija
18/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos aktivoituisit päivällä... pahvi.

Vierailija
19/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en suosittele kotirouvaksi ryhtymistä kenellekään. Illat vietetään sitten kahvittelemalla äidin kanssa kun muut eivät jaksa mitään.

Vierailija
20/20 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos aktivoituisit keskenäsi? Tehdä jotain "järkevää" kuulostaa lähinnä aiemman sukupolven mantralta, saa sitte luetella kaikille kun on pölyt pyyhitty ja kaapit siivottu ja mehut puristettu ja lenkillä ja kaupassa käyty ja suorita suorita suorita vielä vähän. Jos se haluaisi tai jaksaisi tehdä sun kanssa jotain tai miellyttää sua, se tekisi pyytämättäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän