Iltaisin on tosi tylsää kun mieskin haluaa vain chillata. Miten saan miehen aktivoitua?
Oon päivät kotona ja mies töissä ja haluaisin iltaisin tehdä jotain aktiivista yhdessä, mutta mies haluaa vain katsoa telkkaria ja chillata. Koskaan ei voida mennä minnekään kun sitä vaan väsyttää ja haluaa levätä. Viikonloppuisin käydään kyl jossain aina mutta haluaisin viikollakin tehdä jotain järkevää. Pelkkä telkkarin katsominen turruttaa ja tulee niin tylsä olo kun vaan maataan sohvalla. Miten te olette aktivoineet miehenne tekemään jotain?
Kommentit (20)
Itse olen sellainen chillaaja ja ei mua kyllä ainakaan saisi aktivoituu mihinkään, kun en halua. Etkö voi tehdä yksin, mitä haluat tehdä?
Katsokaa telkkarista jotain fiksua ja keskustelkaa samalla.
Olet päivät kotona, niin meneppä ihan päiväseltään reippailemaan ja harrastamaan. Kyllä minä ymmärrän, ettei työpaivän jälkeen jaksa ravailla missään pitkin ja poikin.
Et mitenkään. Keksi isw tejemistä ja nermistä kavereiden kanssaja ann mehen chillata rauhassa
Mitä sä sitten arki-iltoina haluaisit tehdä? Mennä istumaan lähiökuppilaan juomaan päärynänäsidukkaa ja pakkaseen polttamaan röökiä?
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään. Keksi isw tejemistä ja nermistä kavereiden kanssaja ann mehen chillata rauhassa
Nyt korkki kiinni
Jos mies käy kerran töissä ja sinä et, niin anna nyt miehen olla rauhassa! Saa levätä. Keksi itelles jotain puuhaa, hyvänen aika.
Miksi aikuinen nainen viettää päivät kotona?
Vierailija kirjoitti:
MT
Meillä oli taannoin toisinpäin tilanne. Minä olin kahden pienen lapsen kanssa päivät kotona, mies istumatyössä. Illat piti saada remuta ties missä hommissa ja urheilla, eikä voinut käsittää että itse koko päivän ollut jo jalkojen päällä touhuten, ja halusin todellakin illat vain chillailla suosikkisarjoja katsellen lasten mentyä nukkumaan. En tietenkään vaatinut miestä istumaan iltoja, olihan istunut jo koko päivän. Hänkään ei onneksi sen kummemmin patistanut minua ylös ulos ja lenkille, koska tajusi sen, että minä en koko päivänä muuta ollut tehnytkään kun liikkunut.
Viikonloppuisin sitten tehtiin yhdessäkin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli taannoin toisinpäin tilanne. Minä olin kahden pienen lapsen kanssa päivät kotona, mies istumatyössä. Illat piti saada remuta ties missä hommissa ja urheilla, eikä voinut käsittää että itse koko päivän ollut jo jalkojen päällä touhuten, ja halusin todellakin illat vain chillailla suosikkisarjoja katsellen lasten mentyä nukkumaan. En tietenkään vaatinut miestä istumaan iltoja, olihan istunut jo koko päivän. Hänkään ei onneksi sen kummemmin patistanut minua ylös ulos ja lenkille, koska tajusi sen, että minä en koko päivänä muuta ollut tehnytkään kun liikkunut.
*Hänkään ei LOPULTA onneksi sen kummemmin patistanut...
Vierailija kirjoitti:
Siis käsittikö se mies vai eikö se kösittänyt?
Kumpa olisikin joku pilleri mistä tulee virtaa loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hänen uskontonsa ei salli hänen liikkua yksin kaupungilla ilman miespuolisen sukulaisen seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hänen uskontonsa ei salli hänen liikkua yksin kaupungilla ilman miespuolisen sukulaisen seuraa.
Ei koske ap:tä, koska hänellä näyttäisi olevan vapaa tahto.
Mitäpä jos aktivoituisit päivällä... pahvi.
Tämän takia en suosittele kotirouvaksi ryhtymistä kenellekään. Illat vietetään sitten kahvittelemalla äidin kanssa kun muut eivät jaksa mitään.
Mitä jos aktivoituisit keskenäsi? Tehdä jotain "järkevää" kuulostaa lähinnä aiemman sukupolven mantralta, saa sitte luetella kaikille kun on pölyt pyyhitty ja kaapit siivottu ja mehut puristettu ja lenkillä ja kaupassa käyty ja suorita suorita suorita vielä vähän. Jos se haluaisi tai jaksaisi tehdä sun kanssa jotain tai miellyttää sua, se tekisi pyytämättäkin.
up