Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ystäväni kertoi ettei ole feministi mikä tulle mulle järkytykse koska pidin sitä itsestään selvyytenä. Miten itse reagoisit jos mies ystävä kertoisi ettei ole feministi?

Vierailija
24.11.2020 |

Pystyisitkö jatkamaan suhdetta?

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan vain miehiä jotka ovat feministejä, eli sukupuolisen tasa-arvon kannattajia. Olen syntynyt 1982, ja on vaikea löytää saman ikäluokan miestä joka EI olisi feministi.

Me emme ole kumpikaan feministejä, vaan kannatamme tasa-arvoa.

-84

Vierailija
82/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministimies ja äänestän perussuomalaisia. Mitäs tästä sanotte? Tarvitseeko minun perustella miksi olen päätynyt äänestämään perussuomalaisia vaimoni kanssa?

Miksi sen muita pitäisi kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ovat naisten etuoikeuksia ajava ryhmittymä, ei mitään muuta. Tosin he ovat kaapanneet tasa-arvo käsitteen omaksi keppihevosekseen, jolla lyödä kaikkia niitä jotka uskaltavat olla erimieltä heidän kanssaan.

Vierailija
84/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastasin kerran treffeillä, että juu olen feministi ja olen miettinyt paljon sitä, miten pielessä poikien varhaiskasvatus on. Miehet on niin yliedustettuja vankilassa, syrjäytyneissä ja itsemurhatilastoissa, että se on mielestäni oleellisin tasa-arvo-ongelma tällä hetkellä. Feministinainen otti pultit, eli ilmeisesti feminismi ei tarkoitakaan tasa-arvoa.

Vierailija
85/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastasin kerran treffeillä, että juu olen feministi ja olen miettinyt paljon sitä, miten pielessä poikien varhaiskasvatus on. Miehet on niin yliedustettuja vankilassa, syrjäytyneissä ja itsemurhatilastoissa, että se on mielestäni oleellisin tasa-arvo-ongelma tällä hetkellä. Feministinainen otti pultit, eli ilmeisesti feminismi ei tarkoitakaan tasa-arvoa.

Niin, eiköhän se tule ihan jo sanasta feminismi selville että kyse on naisten oikeuksista.

Vierailija
86/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ON sukupuoltenvälistä tara-arvoa.

Eikä ole, vaan naisasialiike.

Jolla pyritään sukupuolten väliseen tasa-arvoon. Etkö tunne historiaa?

Vierailija
87/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit ovat naisten etuoikeuksia ajava ryhmittymä, ei mitään muuta. Tosin he ovat kaapanneet tasa-arvo käsitteen omaksi keppihevosekseen, jolla lyödä kaikkia niitä jotka uskaltavat olla erimieltä heidän kanssaan.

Feminismi EI ole naisten ETUoikeuden ajamista, vaan TASA-arvon ajamista. 

Vierailija
88/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ON sukupuoltenvälistä tara-arvoa.

Eikä ole, vaan naisasialiike.

Jolla pyritään ajamaan naisten oikeuksia

Korjasin.

Vierailija
89/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan vain miehiä jotka ovat feministejä, eli sukupuolisen tasa-arvon kannattajia. Olen syntynyt 1982, ja on vaikea löytää saman ikäluokan miestä joka EI olisi feministi.

Me emme ole kumpikaan feministejä, vaan kannatamme tasa-arvoa.

-84

Tasa-arvon kannattaminen ja femisnismi eivät sulje toisiaan pois. Feminismi pyrkii saamaan naisten oikeudet samalle tasolle kuin miesten oikeudet on. Suomessa tämä on enemmän hollillaan, mutta muualla maailmassa tyttöjen eteen tarvitaan vielä paljon työtä. Miesten ongelmiin puuttumista hidastavat miehet itse. 

Vierailija
90/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi kuitenkaan yksikään sellainen tasa-arvon asia mikä edellyttäisi miesten oikeuksien parantamista mahdollisesti jopa naisten kustannuksella ei tule kuuloonkaan yhdelläkään feministien agendalla, kuten vaikkapa sukupuolikiintiöt naisvaltaisilla aloilla. Vain päinvastaiset tapaukset kelpaavat.

Vierailija
91/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen feministimies ja äänestän perussuomalaisia. Mitäs tästä sanotte? Tarvitseeko minun perustella miksi olen päätynyt äänestämään perussuomalaisia vaimoni kanssa?

Miksi sen muita pitäisi kiinnostaa?

Koska feminismiin liitetään yleisesti äärivasemmistolaisuus. Näin ei tarvitse olla eikä olekaan.

Vierailija
92/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ON sukupuoltenvälistä tara-arvoa. Tämän lisäksi itseään feministinä pitävä voi olla vaikka mitä muuta kökköä, ei ne sulje toisiaan pois. 

Ei ole, vaan tietyn 60-luvulla syntyneen ideologian nimi.

Vierailija
93/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten sukupuolinen segregaatio feministijärjestöissä?

Vierailija
94/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten euro -ulinat on parasta paskaa, kun ne on debunkattu niin vit'un miljoona kertaa ja silti saa jatkuvasti kuulla näiden id'ioottien suusta sitä

Jäbä ei osaa edes suomea, saati sitten itse omin sanoin selittää, miten asia on mukamas todistettu vääräksi. Mutta hyvä, että löydät netistä isompia poikia kertomaan sulle, miten asiat oikeasti ovat.

Vierailija
95/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisessä tasa-arvossa feministi ja sovinisti kunnioittavat toistensa näkemyksiä. Muuten ei tarvittaisi tasa-arvoa ellei olisi moninaisia arvoja. Inttersektionaalinen sovinismi kirjattava hallitusohjelmaan tasa-arvon vuoksi.

Sovinismi on rotuoppi. Tarkoitat varmaankin miessovinismia.

Vierailija
96/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten sukupuolinen segregaatio feministijärjestöissä?

Koska feminismi on naisten oikeuksien ajamista.

Vierailija
97/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on pitkässä juoksussa turha kinata. Feministit suuressa viisaudessaan luo pohjolaan kálifaatin ja nykytilanne tuntuu 50 vuoden päästä utopuselta onnelalta. Ja kyllä feministit se tapahtuu teidän vuoksenne, siitä on turha syyttää ketään muita.

Vierailija
98/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa kannatetaan niin vi'tusti, mutta sitten kun puhutaan pakollisesta varusmies- tai siviilipalveluksesta molemmille sukupuolille, niin se tasa-arvo ei olekaan yllättäen enää niin tärkeätä

Koska tasa-arvo on tasa-arvoa, ei tasapäistämistä. Todellinen tasa-arvo tunnustaa ja ottaa huomioon sukupuolten väliset erot.

Sitäpaitsi armeija on täysin patriarkaatin tuotos ja ilmentymä, eli miesten itse itselleen luoma ongelma, jonka he saavat näin ollen ratkaistakin itse.

Vierailija
99/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"feminismi tarkoittaa tasa-arvoa"

-> Suomen suurin feministijärjestö, Naisasialiitto Unioni ei ota miehiä jäsenkikseen

Johtuu siitä, että Unionin iäkkäät (70+) jäsenet onnistuvat toistuvasti äänestämään nurin nuorempien jäsenien sääntömuutosehdotuksen. Eli tästäkin asiasta feministit ovat eri mieltä keskenään. Ja toiseksi Unioni ei ole feminismin synonyymi, vaan se on vain yksi feministinen järjestö.

Vierailija
100/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten euro -ulinat on parasta paskaa, kun ne on debunkattu niin vit'un miljoona kertaa ja silti saa jatkuvasti kuulla näiden id'ioottien suusta sitä

Jäbä ei osaa edes suomea, saati sitten itse omin sanoin selittää, miten asia on mukamas todistettu vääräksi. Mutta hyvä, että löydät netistä isompia poikia kertomaan sulle, miten asiat oikeasti ovat.

Voisikohan liittyä siihen, että naiset ovat sairaanhoitajia, kaupan kassoja, opettajia tai parhaimmillaankin jotain humanisteja, kun mies käy vaativan tekniikan alan koulutuksen ja on töissä tuottavassa vientiyrityksessä, jolla on varaa maksaa hyvää palkkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi