Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ystäväni kertoi ettei ole feministi mikä tulle mulle järkytykse koska pidin sitä itsestään selvyytenä. Miten itse reagoisit jos mies ystävä kertoisi ettei ole feministi?

Vierailija
24.11.2020 |

Pystyisitkö jatkamaan suhdetta?

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vain miehiä jotka ovat feministejä, eli sukupuolisen tasa-arvon kannattajia. Olen syntynyt 1982, ja on vaikea löytää saman ikäluokan miestä joka EI olisi feministi.

Vierailija
62/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran yhdessä feministiksi kovaan ääneen julistautuvan miehen kanssa. Käytti minua törkeästi hyväkseen.

Nyt olen yhdessä sukupuolten välistä tasa-arvoa kannattavan miehen kanssa. Kaikki toimii loistavasti. Mies on upea puoliso ja isä.

Ei ne sanat, vaan ne teot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvolle on olemassa hyvä ja sukupuoleton termi egalitarismi. Käyttäkää sitä.

Sovinismi taas tarkoittaa jonkun henkilön, tai ryhmän äärimmäisyyksiin menevää ja yksipuolista käyttäytymistä jotakin toista ryhmää tai ryhmän jäsentä kohtaan. Eli iso osa feministeistä on sovinisteja.

Vierailija
64/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoohan tämä on, mutta jos mies ei kannattaisi feminismiä niin minun ja useimman muunkin naisen suhde ko mieheen loppuisi. Jos ei ole feministi on sovinist ja semmoisella miehellä ei tee mitään

Paskanvıtut. Vain nainen voi päästää suustaan jotain noin tyhmää. Väitteesi on sama kun sanoisit että jos ei ole kirkasotsainen kommunisti, on natsı.

Vierailija
65/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan vain miehiä jotka ovat feministejä, eli sukupuolisen tasa-arvon kannattajia. Olen syntynyt 1982, ja on vaikea löytää saman ikäluokan miestä joka EI olisi feministi.

Noin vanha eikä edes tiedä mitä feminismi tarkoittaa.

Vinkki: sillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa, jo nimi paljastaa sen.

Vierailija
66/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvolle on olemassa hyvä ja sukupuoleton termi egalitarismi. Käyttäkää sitä.

Sovinismi taas tarkoittaa jonkun henkilön, tai ryhmän äärimmäisyyksiin menevää ja yksipuolista käyttäytymistä jotakin toista ryhmää tai ryhmän jäsentä kohtaan. Eli iso osa feministeistä on sovinisteja.

Tämä. 

Vierailija
67/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana feministi ei tarkoita "sukupuolisen tasa-arvon kannattajaa. " Onko vaikea ymmärtää?

Vierailija
68/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Sopiva suomenkilinen termi sukupuolten tasa-arvolle on sukupuolten tasa-arvo.

Vierailija
69/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egalitarismi... miten sattuikin niin, että naisten asema ei ole kiinnostanut miehiä pätkääkään ennen kuin feministit nostivat ongelmia esiin siinä mittakaavassa, ettei naisia enää pystynyt vaimentamaan?

Vierailija
70/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa kannatetaan niin vi'tusti, mutta sitten kun puhutaan pakollisesta varusmies- tai siviilipalveluksesta molemmille sukupuolille, niin se tasa-arvo ei olekaan yllättäen enää niin tärkeätä

Ensinnäkin feministinen puolue kannattaa ei sukupuolesta riippuvaa asepalvelusta. Toiseksi, miten ajattelit hoitaa sen asian että naisen euro ei edelleenkään ole euro - turha selittää millään amnatinvalinnalla, koska se on paskaa.

Samassa tessissä tulee sama palkka molemmille.

Tämä. Ja julkisella palkat tulee käytännössä 100% taulukkopalkoista lisineen jotka ovat kaikille samat. Ainoastaan yksityisen puolen ylempi johto ja vaativammat asiantuntijatyöt on välillä vähän mystisesti hinnoiteltuja mutta silloinkin voi duunia vaihtaessa katsoa verottajalta mitä edeltäjä on tienannut ja sen mukaan haarukoida omaa palkkapyyntöä.

Lisäksi naiset käyttävät paljon miehiä enemmän terveydenhuollon veroista maksettuja palveluita ja saavat paljon enemmän kaikenlaisia äitiys- ja kodinhoidon tukia. Naisen työpanokseen suhtautettu euro on todellakin pitkälti yli euron, ja ollut sitä jo kauan.

Vierailija
71/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egalitarismi... miten sattuikin niin, että naisten asema ei ole kiinnostanut miehiä pätkääkään ennen kuin feministit nostivat ongelmia esiin siinä mittakaavassa, ettei naisia enää pystynyt vaimentamaan?

Miksi sen miehiä pitäisikään kiinnostaa? Eivätkö naiset ole kykeneväisiä hoitamaan itse omia asioitaan? Ja jos eivät, niin ovatko he silloin tasa-arvoisiakaan?

Vierailija
72/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen miehiä pitäisikään kiinnostaa? Eivätkö naiset ole kykeneväisiä hoitamaan itse omia asioitaan? Ja jos eivät, niin ovatko he silloin tasa-arvoisiakaan?

Et kuulosta ihmiseltä, joka ajaa tasa-arvoa.

Vierailija
74/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa puhua tasa-arvosta niin ei kannata puhua feminismistä vaan tasa-arvosta.

Vierailija
75/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin feministi ?

Vierailija
77/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta ihmiseltä, joka ajaa tasa-arvoa.

Et kuulosta ihmiseltä, joka osaisi vastata esitettyihin kysymyksiin.

Vierailija
78/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ON sukupuoltenvälistä tara-arvoa. Tämän lisäksi itseään feministinä pitävä voi olla vaikka mitä muuta kökköä, ei ne sulje toisiaan pois. 

Vierailija
79/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministimies ja äänestän perussuomalaisia. Mitäs tästä sanotte? Tarvitseeko minun perustella miksi olen päätynyt äänestämään perussuomalaisia vaimoni kanssa?

Vierailija
80/172 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ON sukupuoltenvälistä tara-arvoa.

Eikä ole, vaan naisasialiike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän