Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät rintsikoita?

Vierailija
29.03.2014 |

Rintsikat ovat epämukavia ja tylsän näköisiä ihan missä tahansa koossa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lauta ja on vaikea löytää sopivia rintaliivejä, joissa ei olisi toppauksia, joten pidän mielummin urheilutoppeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoita voi tehdä itse harrastuksenaan. Kaavoja ja tarvikkeita voi ostaa osoitteesta www.mybra.com. Voi tehdä niin kauniit ja näyttävät ettei tarvi piilotella eikä häpeillä ;).

Vierailija
4/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tissit hölsky. Vapaa-ajalla käytän pääasiassa urheiluliivejä.

Vierailija
5/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa käymään kipeää tisseihin jos ei ole tissiliivejä. En voi edes kotona olla ilman, saati että kävelisin ilman liivejä edes muutamaa sataa metriä. On niin hillittömät meloonit.

Ja kai se on myös tottumiskysymys osaltaan. En ole ilman liivejä kuin suihkussa. Tosiaan alkaa käymään kipeää tisseihin ilman. Ja sitten kun sängyssä lukee kyljellään, niin tissi valahtaa kainaloon ja painaa ikävästi jos ei ole liivejä.

Tällä hetkellä päällä Ulla Popkenilta 85G. Perusvalkoset uimalakit, ei mitkään Victoria's secretit, mutta on mulla kamalampiakin ollu. Pääasia että ei käy kipeää enkä kompastu näihin.

Vierailija
6/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit tököttää rivon näköisesti puseroiden läpi ilman rintsikoita. Jos ei olisi niin isoja nännejä niin voisin olla käyttämättä rintsikoita kun povi on kivan kiinteä.

Vierailija
7/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, just olin tulossa sanomaan, että siks etten kompastuisi tisseihini ja täältä löytykin jo kohtalotoveri *hali*

Vierailija
8/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on helevetin isot nännit. Näkyy vaikkei nöpötä. Ja sit mammat pyörtyy marketeissa kun provosoin niiden ukkoja.

t. B75

Vierailija
9/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoihin koskee, jos ei käytä mitään. Muuten voin olla vaikka alasti, mutta liivit päällä olo on mukavampi. Kannattaa ostaa oikean kokoisia.

Vierailija
10/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koko on jotain F75, riippuen mallista. Laihduin juuri kymmenisen kiloa ja kuppikoko vain kasvoi...

Vierailija
11/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten tissit roikkuu navassa asti. Ja kyllä niitä kipuja tulee myös. Ei ole kiva olla luonnostaan isotissinen, kipuja siitä vaan seuraa!

Vierailija
12/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nännit näy ja että vaatteet istuvat paremmin. Kotona ja lenkillä ja paikoissa, joissa ei riisuta takkia, olen ilman.

75D

Vierailija
13/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäryhdikäs olo ja rinnat heiluu, jos en käytä. Pidän kyllä urheilurintsikoista enemmän kuin normirintsikoista.

Ihan vapaasti voitte olla ilman rintsikoita, jos haluatte. Minä en halua.

Vierailija
14/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei ole pyöreät rinnat kuten monilla onnekkailla. Mun rinnat on sellaset "ketun nenämaiset" eli nännit töröttää... Näyttää kauhealta ilman rintsikoita jos paidan alta törröttää sellaset. Lisäksi 5kk täysimetyksen jälkeen rinnat löysisty ja menetti senkin vähän muodon mitä niissä oli ennen lasta. En voisi kuvitellakkaan olla käyttämättä. 

Vierailija
15/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin rinta alkaa aikansa roikkua jos sitä ei tue. Musta jotkut rintsikat on tosi kauniit. No nyt tissit roikkuu toisen lapsen jälkeen niin paremman näköistä kun ei roiku.

Vierailija
16/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin rinta alkaa aikansa roikkua jos sitä ei tue. Musta jotkut rintsikat on tosi kauniit. No nyt tissit roikkuu toisen lapsen jälkeen niin paremman näköistä kun ei roiku.

Vierailija
17/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko 80I. Elämä voisi käydä harvinaisen tukalaksi ja kivuliaaksi ilman rintsikoita.

Vierailija
18/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina öisinkin siksi, että nännini ovat niin herkät, että ärsyyntyvät paitojen liikkeestä. Menee ajan mittaan iho rikki. Olen atoopikko.

Vierailija
19/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan eri mieltä. Minulla on vain kauniita ja mukavia liivejä. Isot rinnat liikkuvat ärsyttävästi ilman. En viihdy muutenkään alasti. Minusta on mukavempaa olla vaatteet päällä. Jos mulla olisi pienet rinnat käyttäisin varmaan ns. toppiliivejä mutta tämä f kuppi tarvii enenmmän tukea.

Vierailija
20/21 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 14:46"]

[/quote]

Höpö höpö. Rintalihaksia voi treenata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän