Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh... minkä takia uusi työntekijä joutuu anomaan itselleen ohjausta? :( Ihan ko almuja joutuisi kerjäämään

Vierailija
23.11.2020 |

Mitä tällaiselle voi tehdä jos pomo on samanlainen? Ei vastaa viesteihin. Ja en kysele koko ajan jotakin. Yritän antaa muille työrauhan kyllä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kokemus täällä. Menin toimistolle joka aamu hieman etuajassa, että ehdin lukea materiaalikansiota ennen kuin aloitetaan. Piti aloittaa klo 8. Kello saattoi olla 10, kun arvon perehdyttäjä ei ollut vieläkään saapunut perehdyttämään. Joinain päivinä hän ei tullut sinne lainkaan ja jos tuli, vältteli minua koko päivän. Muut toimistolla olijat alkoivat sääliä minua ja antoivat istua vieressä ja katsoa mitä he tekevät, jotta oppisin laatimaan kauppakirjoja ja tekemään myyntiraportteja.

Kirsikkana kakun päälle, tämä nainen mustamaalasi minut koko toimistolle, haukkui työntekijänä, väitti että oli "tarkkaillut" työskentelyäni vaikka olin koko aikana nähnyt häntä ehkä pari kertaa. Yritin itse aktiivisesti pyytää häneltä palautetta työstäni ja varmistaa, että teen asioita oikein, mutta hän ei ikinä vaivautunut vastaamaan mitään muuta kuin epämääräistä "joojoota". Enemmän aikaa vietti tupakalla, shoppailemassa ja oli myös näitä useiden tuntien ruokataukoja, joiden aikana hän vain katosi. Täytyy olla aika paljon pokkaa haukkua ihminen työntekijänä oman "perehdytyksen" jälkeen.

Koki sinut uhkana, sitten kun olisit oppinut kaiken, hän olisi saanut kenkää. En minäkään perehdyttäisi tuossa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla