Mies hermostui oikein kunnolla!!
Tiputin asunnon lattialle mukini vahingossa. Mies sai hirveät raivarit. Onko normaalia?
Kommentit (45)
Ei ole normaalia elämää raivota tavaroista.
Sellaista teillä. Varsin kiivaalta mieheltä kuulostaa.
En tiedä. Mies sanoi että stressin takia käy kierroksilla. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja mies on välillä saanut tällaisia ihme raivareita. Esim kattilaan palaneista makaroneista yms. Huolestuttavaa. Ap
Ihan normaalia. Joskus on ihan ok piestä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä raivoamista tuossa nyt oli?
Tai ainakaan syytä sille?
No jos lattiapinta on herkkä niin ymmärrän kyllä. Kyl mullakin menee hermo jos naarmuja tulee.
Lue oma aloituksesi huolella itse. Mitäs luulisit?
Ei kuulosta normaalilta.
Mutta toki riippuu myös taustoista. Jos esim mies laittanut kämppänsä viimeisen päälle ja pyytänyt sinua että syödään vain ruokapöydän ääressä ja siten sinä tiputat mukillisen kahvia olkkarin lattialle niin ymmärrän että suuttuu. Koska et totellut pyyntöä etkö arvosta hänen näkemää vaivaa asuntonsa eteen.
Tietty jos muuten stressaantunut niin jokin pikkuasia saattaa laukaista hirveän raivon joka muista syistä patoutunut.
Mitä tapahtui ennen kuin muki putosi?
Ite heittäsin akan pihalle jos noin tekis.
No ei mukin tippuminen lattialle ole huudon aihe. Minun puoliso on ihan samanlainen, koko elämä meni ”ei saa, mikset osaa varoa, varo, älä käytä / ei saa kulua” aatteella.
Meillä 20vuotta vanha omakotitalo, jossa ei ole koskaan tehty remppaa, mutta asunto on sisältä kuin uusi.
Mm muutamien kaappien ja hyllyjen päällä on vielä tehtaan kuljetusmuovit.
Lattioilla ei ole naarmun naarmua, hanat kiiltävät kuin uudet. Seinille ei koskaan saanut laittaa tauluja tms, koska tulee reikiä seiniin...
Pyydä polvillasi mieheltäsi anteeksi.
Tyhjän mukin? Muki täynnä glogiä, joka roiskui valkoiselle matolle? Arvomuki joka meni säpäleiksi? Parketti naarmuilla?
mitä aloittajan tavaroita mies saa paskoa, ja ap vain hymistelee?
Aivan sairasta! Miten sä voit tolla tavalla nyt mukia tiputella lattialle. Haloo!
No taustasta sen verran, että join teetä ja keskustelimme ihan rauhallisesti päivän kuulumisia. Vedin sitä teetä vääräänkurkkuun nauraessani, ja olin laittamassa mukia pöydälle, mutta tippuikin lattialle. Ja siis lattialle, ei matolle. Hän on hyvin tarkka kaikista pinnoista ja ymmärrän kyllä sen. Reaktio silti oli vain aivan järkyttävä. Menin itkemään vessaan, koska jotenkin tuli tosi paha mieli. Sitten pyysin anteeksi, mutta mies vain sanoi "saat anteeksi", eikä itse pahoitellut huutamisiaan. Ap
Mitä raivoamista tuossa nyt oli?