Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari vinkkiä sinulle, yksinäinen ihminen jonka lapset/sukulaiset eivät pidä tarpeeksi yhteyttä

Vierailija
23.11.2020 |

Jos haluaisit, että olisi vähemmän yksinäistä

1. Kun joku soittaa, niin älä syyllistä sitä soittajaa siitä että nytkö vasta sinä soitat, on se kumma kun naapurin Annikkikin soittaa useammin.

2. Jos sinulle ei ole tapahtunut kolmeen kuukauteen yhtään mitään, niin ei ole pakko etsiä sanottavaa tyhjästä ja räpättää miten on tylsää, tylsää, tylsää. Kysy vaikka siltä soittajalta mitä sinne kuuluu ja kuuntele.

3. Jos toinen osapuoli haluaa lopettaa puhelun, älä jää vänkäämään vastaan ja syyllistämään. Se toinen ei halua soittaa uudestaan jos aika on tiukalla, jos puhelua ei saa tarvittaessa katki.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut puhelut sukulaistädille, koska mulla ei vaan ole aikaa puhua puhelimessa 1.5h. 20min kuulumisten vaihto olis ok.

Vierailija
2/5 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut puhelut sukulaistädille, koska mulla ei vaan ole aikaa puhua puhelimessa 1.5h. 20min kuulumisten vaihto olis ok.

Tämä juuri. Ja puhelun jälkeen on paha mieli, energia lopussa ja omat ruuhkavuosiongelmat painavat edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vierailujen kanssa... kun ei päästetä pois ja jo kynnyksellä tivataan koska seuraavan kerran tullaan.

Vierailija
4/5 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. Ja puhelun jälkeen on paha mieli, energia lopussa ja omat ruuhkavuosiongelmat painavat edelleen.

Olet sairastunut vahvuuteen.

Vierailija
5/5 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairastunut vahvuuteen.

Ehkä, mutta suurin häviäjä on kuitenkin se joka haluaisi olla enemmän tekemisissä. Olisi niin helppo soittaa vaikka 15 minuutin ajomatkalla kauppaan, jos sen puhelun saa sitten katki kun on kaupan pihassa ja pääsee ajoissa eteenpäin illassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi