Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toimiiko varakkaan ja köyhän välinen suhde?

Vierailija
23.11.2020 |

Oppiiko köyhä elämään varakkaan elämää, vai vaatiiko että varakkaan tulisi taantua köyhyyteen?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silloin kun varakas haluaa köyhän kumppanin alistuvan hänelle.

Mitä tarkoitat?

Esimerkiksi määräysvaltaa päätöksissä. Varakkaampi kuvittelee, että saa päättää kaikesta, koska hankkii enemmän.

Vierailija
22/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seurustelisi köyhän kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

Et itsekään ole mikään varakas. Korkeintaan keskituloinen.

Vierailija
24/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

En seurustelisi sinun kanssa vaikka olisin äärimmäisen varakas.

Vierailija
25/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko köyhä loukkauksena, jos varakas sanoo että laadi meille yhteinen kesän matkasuunnitelma 10.000 eurolla? Onko se sihteerin orjuuttamista, vai unelman toteuttamisen ilon antamista?

Vierailija
26/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos köyhän on nainen, niin voi toimia. Jos köyhä on mies, ei toimi pitkässä juoksussa, koska naiset eivät pitkään siedä miehen elättämistä.

Miksi te miehet siedätte naisen elättämistä? Olen aina ihmetellyt. Pari miestä vihjaili siihen suuntaan (en tiedä miten tosissaan) ja annoin epäröimättä pakit. Luusereita.

Sinäkö tarkistat, että hankitte tasan saman verran ennen kuin ryhdyt suhteeseen? Ihastuminen ja rakkaus ei merkitse, mutta samatuloisuus merkitsee ja ratkaisee?

Vierailija
27/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos köyhän on nainen, niin voi toimia. Jos köyhä on mies, ei toimi pitkässä juoksussa, koska naiset eivät pitkään siedä miehen elättämistä.

Miksi te miehet siedätte naisen elättämistä? Olen aina ihmetellyt. Pari miestä vihjaili siihen suuntaan (en tiedä miten tosissaan) ja annoin epäröimättä pakit. Luusereita.

Sinäkö tarkistat, että hankitte tasan saman verran ennen kuin ryhdyt suhteeseen? Ihastuminen ja rakkaus ei merkitse, mutta samatuloisuus merkitsee ja ratkaisee?

Vastaa kysymykseen äläkä venkoile. Miksi mies haluaa elättää naista? Sellainen mies on luuseri.

Vierailija
28/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, hyvin usein naisilla on taakkana käenpoika. Tuttavapiiriin kuuluu myös yksi poikkeuksellisen rikas nainen, jolla on ollut elättimies elämässään jo pitkään. Pelkän rahan ja ylellisyyksien takia tyyppi on selvästikin siinä liitossa.

Vierailija
29/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeeko köyhä loukkauksena, jos varakas sanoo että laadi meille yhteinen kesän matkasuunnitelma 10.000 eurolla? Onko se sihteerin orjuuttamista, vai unelman toteuttamisen ilon antamista?

Tulisi kyllä niin siivellä elämis fiilikset, että ei kiitos.

M38

Vierailija
30/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä sietäisi kenen tahansa naisen elättämistä, mutta jossain tapauksessa se voisi olla vaihtoehto. En kyllä siedä liian uraorientoitunutta naista, jolle tulot ja raha on liian tärkeitä, enkä varsinkaan, jos työ vie hänen kaiken aikansa. Siitä on naisellisuus niin kaukana, että antaa olla.

Vierailija
31/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut ainakaan meidän suhdetta millään tavalla, mutta asutaankin omissa asunnoissa ja  pidetään taloudet erillämme. En edes tiedä miehen tuloja, mutta olettaisin hänen tienaavan tuplasti sen mitä minä.

Vierailija
32/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sihteeriltä aina viisi tonttua löytyy.

Vierailija
33/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu teidän suhteen tyylistä ja siitä millaisia olette. Itse haluan suunnitella yhdessä. Siis vihaan sellaista, että sanon haluavani punaisen talon ja perunamaan ja sitten ukko ostaa sen minulle. Ei. Minä haluan suunnitella sen talon yhdessä, rakentaa tai valita sen yhdessä. YHDESSÄ! Se kai sen parisuhteen idea on, että tehdään asiat yhdessä.

Vierailija
34/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi kyllä niin siivellä elämis fiilikset, että ei kiitos.

M38

Sama täällä. Saisi lähteä yksinään. Olisi totaalisen häpäisevää ja nöyryyttävää olla elätettävänä kuin lapsi.

Vierailija
35/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä sietäisi kenen tahansa naisen elättämistä, mutta jossain tapauksessa se voisi olla vaihtoehto. En kyllä siedä liian uraorientoitunutta naista, jolle tulot ja raha on liian tärkeitä, enkä varsinkaan, jos työ vie hänen kaiken aikansa. Siitä on naisellisuus niin kaukana, että antaa olla.

Miksi vastaava mies olisi kiinnostava naiselle? Aina töissä, lähettää rahaa ja odottaa palvelua, mutta yhteistä aikaa ei ole.

Vierailija
36/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vieläkään vastannut. Itse asiassa vastasit täysin päinvastaiseen, itse keksimääsi kysymykseen. Miksi ihmeessä tulet sössöttämään siihen, kun et osaa vastata? Voit ihan hyvin kommentoida keskusteluun yleisesti, vastaamatta minun kommenttini.

Vierailija
37/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu teidän suhteen tyylistä ja siitä millaisia olette. Itse haluan suunnitella yhdessä. Siis vihaan sellaista, että sanon haluavani punaisen talon ja perunamaan ja sitten ukko ostaa sen minulle. Ei. Minä haluan suunnitella sen talon yhdessä, rakentaa tai valita sen yhdessä. YHDESSÄ! Se kai sen parisuhteen idea on, että tehdään asiat yhdessä.

Ja maksetaan yhdessä.

Vierailija
38/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan sivusta että kun ei olla teini-ikäisiä enään niin kyllä se on aika oleellinen tieto. Jos mies olisi paljon suurituloisempi olisi selvää että suhteemme ei ikinä etenisi sjaviettoa ja seksiä pidemmälle ja että poistuisin sivulle kun varsinainen vaimoehdokas löytyisi.

Vierailija
39/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 20 vuotta yhdessä varakkaan miehen kanssa. Itse pieni palkkainentoimistosihteeri.

Elämä sujui hyvin, koska hän maksoi kaiken. Minä käytin oman palkkani itseeni. Hänelle se oli ok, koska hän oli tottunut varakkaassa emigranttiperheessä siihen, että mies hoitaa raha-asiat. Eikä hän alistanut minua, eikä rahasta oikeastaan koskaan puhutti, koska se oli tyylitöntä.

Valitettavasti hän kuoli haimasyöpään.

Mulle jäi mm koti ja leskeneläke

Vierailija
40/50 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti ihmisen pitää uhrata toisen ihmisen kyvyttömyyden edessä omakin elämänsä. Not. Köyhä vaan alkaa hankkia sitä fyrkkaa että pysyy menossa mukana tai jättää toisen rauhaan. Parisuhteen idea on se että kumpikin tuo jotain toisen elämään, ei tule ryöstämään sitä ja vetämään toista pohjalle.

Kyllä, mutta useimmiten tai ainakin ihannetilanteessa se "jokin" mitä ihminen parisuhteeseen tuo, ei ole rahaa. Eli toisin sanoen suhteessa on painotukset vinksallaan, jos raha näyttelee siinä merkittävää osaa suuntaan tai toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän