Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko raskauspahoinvointi alkaa jo ennen plussaa?!

Vierailija
28.03.2014 |

Alavatsalla ollut painetta/nipistelyä tms jo muutamia päiviä ja nyt on kiertopäivä n 27. Mulla alkanut etova olo tänään. Mietin, onko tämä vatsatautia vai voisiko olla raskausoireita..? Ei kai yleensä mäin nopeasti ala? Aiemmissa odotuksissa ollut pitkät oksentelut mutta en muista että näin aikaisin, ei kyllä.. Polttelee mahassa ja ällöttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta jos oireet johtuisi raskaudesta, niin testi näyttäisi jo plussaa, koska ilman raskaushormonia ei tule oireita....

Vierailija
2/6 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:42"]

Joo, mutta jos oireet johtuisi raskaudesta, niin testi näyttäisi jo plussaa, koska ilman raskaushormonia ei tule oireita....

[/quote]

Mulla oli raskausoireita jo ennen plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 01:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:42"]

[/quote]

Mulla oli raskausoireita jo ennen plussaa.

[/quote]

Samoin. Toisessa raskaudessa kun etova olo alkoi tein testin, ja siinä näkyi _melkein_ jotain, kunnolla näkyi vasta parin päivän päästä. Olen todella herkkä hormoneille ja pahoinvointia on herkästi, etova olo alkoi käytännössä jo kiinnittymisen jälkeen (tiedän koska seksiä oli vain kerran siinä kuussa kun raskaus sai alkunsa).

Vierailija
4/6 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut kahdessa raskaudessa rv 3+4. Siitä olen tiennyt testin tehdä. Pahoinvointi on kaikista lapsista alkanut aikaisin ja loppunut rv 20.

Vierailija
5/6 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joss teet testin vaikka vatsa rv8, niin kyllä, ksoka raskaanahan olet vaikket ole tesitä tehnyt =)
Mutta jos olet testin tehnyt, ja se on nega, niin olo ei johdu raskaudesta. 

Vierailija
6/6 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin ajattelin tehdä sunnuntaina kun menkkojen pitäumisi alkaa.