Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailma on niin sekaisin ihmislajin takia, että vain henkisesti häiriintynyt voi voida hyvin

Vierailija
23.11.2020 |

väitän siis että jokainen joka pystyy elämään tässä paskassa hyväntuulisena ja positiivisena, on päästään sairas.
Jokainen taas joka on masentunut, ahdistunut, jota tämä ympärillä tapahtuva sekoilu kuvottaa, sillä on vielä sielu tallella ja vielä joku järki olemassa. Eli vain oikeasti terveet ihmiset ovat henkisesti sairaita täällä.

Ne jotka kukoistavat tässä paskassa, ovat helkkarin sairaita päästään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä sen sanoit, osuit asian ytimeen.

Vierailija
2/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä on tutkittu, että masentuneilla on usein realistisempi käsitys maailmasta, herkät kokevat ympärillä tapahtuvat asiat syvemmin yms. Kyllä sitä itsekin välillä meinaa hajota siihen, miten paljon ihminen on täällä tuhonnut luontoa ja aiheuttanut pahaa niin kanssaihmisille kuin muille lajeille. Ja kyllä, olen mäkin etuoikeutettu länsimaalainen eikä kukaan meistä puhdas ole. Mua vähän helpottaa ajatus, että voin yrittää edes tehdä jotain. Ehkä joku lintu selviää paremmin talven yli, kun olen pystyttänyt sille pöntön, kerännyt roskia lähiympäristöstä tai lahjoittanut rahaa suojelutyöhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit, osuit asian ytimeen.

Kiitos.

On taas niin mitta täynnä tätä kaikkea luonnotonta paskaa, se vyöryy taas päälle. Missään ihmiselämässä nykyään ei ole enää mitään järkeä kun miettii. 

Vierailija
4/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin sairas/hullu kuin masentunut.

Nyt tosin en saa itse valita ja näillä mennään.

Vierailija
5/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä ärsykkeitä mutta jokainen päättää itse miten reagoi.

Valitse taistelusi.

Vierailija
6/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ajassa pärjäävät parhaiten narsistiset persoonat, jotka päätyvät politiikkaan, instabimboiluun, cansel kulttuurin eturintamaan, uskonnollisiksi johtajiksi, liike-elämän huipulle, median omistajiksi ja mielipidevaikuttajiksi.

Olen sanoutunut irti koko paskasta yli kymmenen vuotta sitten ja avaan nettilehtiä vain etsiessäni pöyristyttävimmät mädätysotsikot, saadakseni päivittäisen kuvotusannokseni nykyistä menoa kohtaan.

Otan kaiken suurena vitsinä, kuoleman vapautumisena ihmiskuntasyövästä ja toivon pikaista maailmanloppua, ettei kenenkään tarvitsisi olla enää huolissaan maapallon tilasta.

Ilman syöpäkasvaintaan maapallo palautuu paratiisiksi muutamissa tuhansissa vuosissa.

Vierailija
7/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämänkin tilan "saavuttaminen" vaati parinsadantuhannen vuoden ponnistelut. Luomakunnan kruunu :D

Vierailija
9/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pitää kääntää positiiviseksi oma ahdistus ja masennus :) pointsit siitä.

Ehkä tää meno on välillä vähän hurjaa. Mutta mua toisaalta äklöttää nämä hurskastelut 'voi kun koko ihmiskunta häviäisi maapalloa tärvelemästä.'. Miten helevetin tylsä ja pysähtynyt tää pallo olisi ilman yhtään ihmistä. Jotkut lampaat vaan mäyssäisi ruohoa niityllä. Siinä kaikki meininki vuosisadasta toiseen.

Vierailija
10/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pitää kääntää positiiviseksi oma ahdistus ja masennus :) pointsit siitä.

Ehkä tää meno on välillä vähän hurjaa. Mutta mua toisaalta äklöttää nämä hurskastelut 'voi kun koko ihmiskunta häviäisi maapalloa tärvelemästä.'. Miten helevetin tylsä ja pysähtynyt tää pallo olisi ilman yhtään ihmistä. Jotkut lampaat vaan mäyssäisi ruohoa niityllä. Siinä kaikki meininki vuosisadasta toiseen.

Maapallon elinikä on 6 miljardia vuotta.

Jos eniten tuhoa ja ongelmia tuottanut laji, homo sapiensa poistettaisiin jollakin tavalla tuhoamasta palloa enää enempää, tänne kehittyisi muutamassa sadassatuhannessa vuodessa jokin toisenlainen otus, joka ei toistaisi samoja virheitä mitkä me olemme tehneet.

Mehän olemme tehneet jo nyt melkein kaikki mahdolliset virheet muutamassa sadassa vuodessa.

Meret on paskottu, ilmakehä saastutettu, pandemiat ja sodat jylläävät, pakolaista pukkaa, kymmeniätuhansia eläinlajeja tapettu sukupuuttoon, nälänhätää, väkivaltaa, ylikansoitusta ym. ym.

Ei tästä ainakaan huonommaksi voi enää kukaan laittaa.

Vierailija
11/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ilmastoahdistus Gretapillipiiparin perässä nää tampiot sukeltas vaikka itämereen.

Vierailija
12/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eniten tuhoa ja ongelmia tuottanut laji, homo sapiensa poistettaisiin jollakin tavalla tuhoamasta palloa enää enempää, tänne kehittyisi muutamassa sadassatuhannessa vuodessa jokin toisenlainen otus, joka ei toistaisi samoja virheitä mitkä me olemme tehneet.

Mehän olemme tehneet jo nyt melkein kaikki mahdolliset virheet muutamassa sadassa vuodessa.

Meret on paskottu, ilmakehä saastutettu, pandemiat ja sodat jylläävät, pakolaista pukkaa, kymmeniätuhansia eläinlajeja tapettu sukupuuttoon, nälänhätää, väkivaltaa, ylikansoitusta ym. ym.

Pelkkää haaveilua. Mä olen sitä mieltä että ihmiskunta on kehittynyt ja pärjännyt hienosti, joitain notkahduksia lukuunottamatta. Ajatelkaa vaikka olojen kehitystä Suomessa. Ja luonto pärjää ihan hienosti, se on paljon vahvempi kuin me tajutaan.

Ainoa mikä pitäisi siivota on meret, siinä on menty huonoon suuntaan. Mutta ilmasto, se muuttuu ja taas muuttuu, ihminen seuraa vierestä ja sopeutuu. Aina pitäisi porata ja ahdistua milloin mistäkin syystä. Ei kiitos, en minä ainakaan,

Vierailija
13/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää haaveilua. Mä olen sitä mieltä että ihmiskunta on kehittynyt ja pärjännyt hienosti, joitain notkahduksia lukuunottamatta. Ajatelkaa vaikka olojen kehitystä Suomessa. Ja luonto pärjää ihan hienosti, se on paljon vahvempi kuin me tajutaan.

Ainoa mikä pitäisi siivota on meret, siinä on menty huonoon suuntaan. Mutta ilmasto, se muuttuu ja taas muuttuu, ihminen seuraa vierestä ja sopeutuu. Aina pitäisi porata ja ahdistua milloin mistäkin syystä. Ei kiitos, en minä ainakaan,

Kuka tässä ahdistuksesta puhuu :-)

Mun mielestä voidaan aivan hyvin elää kuin viimeistä päivää, eikä mua ainakaan haittaa vaikka meret kuolisivat täysin, asun sisämaassa.

Ainakin mun ideani Ap:lle oli ottaa kaikki kevyemmin.

Lakata ahdistumasta merien tilasta, ilmastosta, sodista ja narsistisista homo sapienseista jotka kyllä pystyvät paskomaan kaiken mihin ahneet kätensä iskevät.

Mun keinoni viettää hyvää elämää on jättää kaikki oman onnensa nojaan, pitäkää paskanne ja antakaa mun elää lyhyt elämäni piittaamatta paskaakaan tulevaisuudesta.

Kun minä kuolen, kuolee minun mukanani koko maailmankaikkeus, ainakin minulle.

Räpiköikää te läpi oma ahdistunut elämänne ja kokekaa sama kohtalo jossain vaiheessa.

Vierailija
14/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä voidaan aivan hyvin elää kuin viimeistä päivää, eikä mua ainakaan haittaa vaikka meret kuolisivat täysin, asun sisämaassa.

Lakata ahdistumasta merien tilasta, ilmastosta, sodista ja narsistisista homo sapienseista jotka kyllä pystyvät paskomaan kaiken mihin ahneet kätensä iskevät.

Mun keinoni viettää hyvää elämää on jättää kaikki oman onnensa nojaan, pitäkää paskanne ja antakaa mun elää lyhyt elämäni piittaamatta paskaakaan tulevaisuudesta.

Räpiköikää te läpi oma ahdistunut elämänne ja kokekaa sama kohtalo jossain vaiheessa.

kuulostat vähän kyllä juuri sellaiselta perushäiriintyneeltä ihmiseltä.

Ei mun tarvitte heitellä myrkkyä maastoon tai räkiä kenenkään päälle, vaikka kaikki on jo tuhottu melko pahoin.

Minulle riittää pakeneminen humalaan ja johonkin tv-sarjaan keskittyminen. En näe juuri ketään. En myöskään katsele enää uutisia kuin vahingossa.

Mutta harmi että silti kaikkialta tulvii paska tietoisuuteen, kun netissä kuitenkin käyn. Ja ihan kun katsoo ulos, näkee miten irvokasta tämä ihmiselämä on, asfalttia, joilla liikkuvia peltitökkejä joista jää myrkkyvana ilmaan, paskaa ilmaan tupruttavia tehtaanpiippuja.

tyhmiä jokapuoella maailmaa huutamassa jonkun narsistin puolesta vihaa ilmoille, aina jotain lippispäisiä urpoja nämä lajimme paskimmat edustajat, mikähän siinäkin on, tekeekö kikkelin ja lippiksen yhdistelmä aivoista mädät.

Vastapuolella toiset hullut, yksisarvisiin uskovat sukupuolenvaihtajat. Kaikki samaa paskaa eri paketissa, trumpistit ja transhihhulit ja kaikki ihmisen rakentamat ylisuuriksi paisuneet yhteisöt (yhteiskunnissa kutsutaan( ja kaiken päälle turismi. Kentältä. Maaninen lentely, joka maksimoi kaiken sairaan paskan potenssiin sata.

Vierailija
15/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmastoahdistus Gretapillipiiparin perässä nää tampiot sukeltas vaikka itämereen.

Minua ahdistaa ilmaston ja luonnon lisäksi ihan tämä ihmisen itselleen rakentama irvokas kermaperseitä, jota ei oikeaksi elämäksi voi kutsua parhaalla tahdollakaan.

Nappeja vain painellaan ja mikropitsoja lämmitellään, tässä ei ole enää mitään luonnollista.

Olisin mieluummin jonkun muun lajin edustaja, ne ovat ymmärtäneet pysyä lestissään, ovat paljon ihmistä viisaampia ja arvokkaampia.

Mutta tässä ajassa en haluais olla enää edes toisen lajin edustaja, ihmisiä ei enää pääse missään pakoon.🤮

Vierailija
16/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseitä=kermaperse-elämä

15

Vierailija
17/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostat vähän kyllä juuri sellaiselta perushäiriintyneeltä ihmiseltä.

Ei mun tarvitte heitellä myrkkyä maastoon tai räkiä kenenkään päälle, vaikka kaikki on jo tuhottu melko pahoin.

Minulle riittää pakeneminen humalaan ja johonkin tv-sarjaan keskittyminen. En näe juuri ketään. En myöskään katsele enää uutisia kuin vahingossa.

Mutta harmi että silti kaikkialta tulvii paska tietoisuuteen, kun netissä kuitenkin käyn. Ja ihan kun katsoo ulos, näkee miten irvokasta tämä ihmiselämä on, asfalttia, joilla liikkuvia peltitökkejä joista jää myrkkyvana ilmaan, paskaa ilmaan tupruttavia tehtaanpiippuja.

tyhmiä jokapuoella maailmaa huutamassa jonkun narsistin puolesta vihaa ilmoille, aina jotain lippispäisiä urpoja nämä lajimme paskimmat edustajat, mikähän siinäkin on, tekeekö kikkelin ja lippiksen yhdistelmä aivoista mädät.

Vastapuolella toiset hullut, yksisarvisiin uskovat sukupuolenvaihtajat. Kaikki samaa paskaa eri paketissa, trumpistit ja transhihhulit ja kaikki ihmisen rakentamat ylisuuriksi paisuneet yhteisöt (yhteiskunnissa kutsutaan( ja kaiken päälle turismi. Kentältä. Maaninen lentely, joka maksimoi kaiken sairaan paskan potenssiin sata.

Ilmaisin itseni ehkä hieman epäselvästi.

Uskon todella olevani häiriintynyt ihminen, mutta kuinka muuten täällä voisi elää jos katselee useamman kymmenen vuotta juuri sitä paskaa josta kerroit, jota valuu yhä kiihtyvämmllä tahdilla joka tuutista.

Viihdettä, aivopesua, manipulointia, uudissanojen keksimistä Orwell tyyliin jne.

Ainoa keino paeta ympärillä levittäytyvää pahuutta on erottautua siitä mahdollisuuksien mukaan, tunnustaa mahdottomuutensa vaikuttaa enää asioiden kulkuun.

Jos ihmiskunta on lammaslauma joka mölisee suureen ääneen aina viimeisimmän oikean median aivopesun seurauksena, vapauttakaa Barabbas, minkä minä sille voin.

Tappakaa hyvyys, rakkaus, oikeudenmukaisuus ja niinhän ne tekevät, tuhoavat kaiken kauniin mihin olisi mahdollisuus päätyä ja tekevät suuren opettajan sanoin, minun temppelistäni (maapallosta) ahneiden pidot?

Kuinka selvitä täysjärkisenä tässä hulludessa muutakuin ajattelemalla, tämä on suurin koskaan nähty show ja minä voin katsella tätä kaikkea aitiopaikalta, istahtaa Titanicin kansiituolille, juoda jotain hyvää juomaa ja katsella kun ihmiskunta tuhoaa itse itseään.

Olen päätynyt katselemaan kaikkea ulkopuolisen silmin.

Vierailija
18/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

Vierailija
19/32 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää myös, että havitellaan jotain Mars- kolonisaatiota. Ihan kuin ollaan jo valmiina, että kun tämä maailma on tuhottu niin seuraavaan.

Pitäisi keskittyä tähän maailmaan ja palata takaisin luonnonmukaiseen. Kapitalismi on tämän kaiken syynä ja se on mahdollistanut nämä isot konsernit, Monsanto yms. jotka ajaa eliittistä etuaan ja on lahjonut päättäjät ja hallitsee kaikkea. Miksi ei voida luopua, luontoa ja ihmisiä sairastuttavasta muovista? Vaihtoehtoisia materiaaleja on ja voidaan kehittää lisää. No juuri sen takia. Maailma pitäisi puhdistaa kaikista Kapitalisti eliittiin kuuluvista ja jättää jäljelle vain ne, jotka eivät aja aina vaan sitä omaa etuaan.

Minä kyllä luotan siihen, että ei ihmisen anneta tuhota tätä maapalloa kokonaan, vaan ulkopuoliset paljon älyllisemmät ,tulee piakkoin puuttumaan siihen.

Vierailija
20/32 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.