Heikki ja Danita
Miksi näiden kahden pärstään törmää nykyään joka paikassa? Voiko turhempia "julkkiksia" olla.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288670875956.html?pos=ok-nln
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:21"]Kuvottavaa nähdä toisen ihmisen kuolema. Toivottavasti pitää tiedon itsellänsä. En usko pätkääkään hänen ennustajataitoihinsa.
Nykyään tulee suusta sellaisia sammakoita että miehen uskottavuus on mennyt mun silmissä.
Asianajajan pitäisi kyllä antaa aivan erilainen kuva itsestään. Mua rupeaa jo pelottamaan mitä sanoo seuraavaksi.
[/quote]
Luuletko että se on ainoa joka näkee jotakin?
Sukulaiseni osaa ennustaa kuka kuolee ja monenko
vuoden sisällä. Tosin ei noita voi kertoa julkisesti.
En pidä älykkäinä ihmisiä jotka aloittavat heti hörhöttelemään ja mouhkaamaan että pelkäävät hullua sekopäätä ja ovat ihan kauhuissaan ihmisen kyvyistä hoitaa mitään asioita kunnolla, jos ilmenee että on herkkyyttä kokea joitakin asioita joihin kaikilla ei herkkyys riitä. Minun mielestäni nämä "uskottavuus on mennyt" huutelijat ovay pelkkiä kateellisia pelkureita, joiden maailman kuvaan ei mahdu mikään muu kuin ihan tavallinen tylsä nynnöttäminen.
Aika tyhmää sotkea työtä ja henkistä erikoiskykyä toisiinsa. Eihän se lakimiehen työtä estä, melkein päinvastoin.
Tämä mies on vähintäänkin todistanut, ettei viidenkympin villitys ole ihan mitä tahansa skeidaa vaan täysin todellinen ilmiö!
Oon tavannut miehen jolla viidenkympin villitys.
Se on totta.
Miksi ihmeessä heikillä on profiili treffipalvelu tinderissä, kysyn minä!?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:48"]Miksi ihmeessä heikillä on profiili treffipalvelu tinderissä, kysyn minä!?
[/quote]
Pitäiskö katsoa?
Lisäksi sillä on aika villiä viestittelyä facessa.... "kuulen kuinka enkeli minulle kuiskaa" :-D
Voisiko olla vaikka feikkiprofiili? Ai niin ei tietenkään voi kukaan mitään julkkiksen kuvaa pölliä ja tehdä läpällä profiilin.
Tehkää av-mammat yhdessä YK:n ja EU:n kanssa sellainen virallinen hyväksyttyjen julkkiksien lista, joka luovutetaan sitten eduskunnan toimesta kaikille median edustajille. Loppuisi tämä ikuinen paska. Niin ja niistä blogisteista kanssa. Ja varmaan kaikista kadulla kävelijöistäkin olisi asiallista tehdä joku taso-kartoitus.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:50"]
Voiko turhempia "julkkiksia" olla.
[/quote]
No, Anneli Auer on turhin, sen voisi haudata sinne vankilaselliinsä, mutta Hessu ja Dansku ovat hyvät kakkonen ja kolmonen. Ei edes Tukiaiset harmita noin paljon, tai juutuupi-Saara.
Älkäähän nyt kun mies on sentään "ennustajakin".
Hui!
Lähinnä mietityttää toi Heikki. Menettänyt täysin uskottavuutensa asianajajana näiden ihme hörhötysten vuoksi.
Lakimies voi silti olla vaikka ois selvännäköä.
Kuvottavaa nähdä toisen ihmisen kuolema. Toivottavasti pitää tiedon itsellänsä. En usko pätkääkään hänen ennustajataitoihinsa.
Nykyään tulee suusta sellaisia sammakoita että miehen uskottavuus on mennyt mun silmissä.
Asianajajan pitäisi kyllä antaa aivan erilainen kuva itsestään. Mua rupeaa jo pelottamaan mitä sanoo seuraavaksi.