Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heikki ja Danita

Vierailija
28.03.2014 |

Miksi näiden kahden pärstään törmää nykyään joka paikassa? Voiko turhempia "julkkiksia" olla.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288670875956.html?pos=ok-nln

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa nähdä toisen ihmisen kuolema. Toivottavasti pitää tiedon itsellänsä. En usko pätkääkään hänen ennustajataitoihinsa. 

Nykyään tulee suusta sellaisia sammakoita että miehen uskottavuus on mennyt mun silmissä.

Asianajajan pitäisi kyllä antaa aivan erilainen kuva itsestään. Mua rupeaa jo pelottamaan mitä sanoo seuraavaksi.

Vierailija
2/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:21"]Kuvottavaa nähdä toisen ihmisen kuolema. Toivottavasti pitää tiedon itsellänsä. En usko pätkääkään hänen ennustajataitoihinsa. 

Nykyään tulee suusta sellaisia sammakoita että miehen uskottavuus on mennyt mun silmissä.

Asianajajan pitäisi kyllä antaa aivan erilainen kuva itsestään. Mua rupeaa jo pelottamaan mitä sanoo seuraavaksi.

[/quote]

Luuletko että se on ainoa joka näkee jotakin?

Sukulaiseni osaa ennustaa kuka kuolee ja monenko

vuoden sisällä. Tosin ei noita voi kertoa julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä älykkäinä ihmisiä jotka aloittavat heti hörhöttelemään ja mouhkaamaan että pelkäävät hullua sekopäätä ja ovat ihan kauhuissaan ihmisen kyvyistä hoitaa mitään asioita kunnolla, jos ilmenee että on herkkyyttä kokea joitakin asioita joihin kaikilla ei herkkyys riitä. Minun mielestäni nämä "uskottavuus on mennyt" huutelijat ovay pelkkiä kateellisia pelkureita, joiden maailman kuvaan ei mahdu mikään muu kuin ihan tavallinen tylsä nynnöttäminen.

Vierailija
4/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmää sotkea työtä ja henkistä erikoiskykyä toisiinsa. Eihän se lakimiehen työtä estä, melkein päinvastoin.

Vierailija
5/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on vähintäänkin todistanut, ettei viidenkympin villitys ole ihan mitä tahansa skeidaa vaan täysin todellinen ilmiö!

Vierailija
6/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannut miehen jolla viidenkympin villitys.

Se on totta.

Vierailija
7/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä heikillä on profiili treffipalvelu tinderissä, kysyn minä!?

Vierailija
8/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:48"]Miksi ihmeessä heikillä on profiili treffipalvelu tinderissä, kysyn minä!?

[/quote]

Pitäiskö katsoa?

Vierailija
9/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sillä on aika villiä viestittelyä facessa.... "kuulen kuinka enkeli minulle kuiskaa" :-D

Vierailija
10/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla vaikka feikkiprofiili? Ai niin ei tietenkään voi kukaan mitään julkkiksen kuvaa pölliä ja tehdä läpällä profiilin.

Vierailija
11/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää av-mammat yhdessä YK:n ja EU:n kanssa sellainen virallinen hyväksyttyjen julkkiksien lista, joka luovutetaan sitten eduskunnan toimesta kaikille median edustajille. Loppuisi tämä ikuinen paska. Niin ja niistä blogisteista kanssa. Ja varmaan kaikista kadulla kävelijöistäkin olisi asiallista tehdä joku taso-kartoitus.

Vierailija
12/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danne ja Hese

Vierailija
13/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danne ja Hese

Vierailija
14/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:50"]

Voiko turhempia "julkkiksia" olla.

[/quote]

No, Anneli Auer on turhin, sen voisi haudata sinne vankilaselliinsä, mutta Hessu ja Dansku ovat hyvät kakkonen ja kolmonen. Ei edes Tukiaiset harmita noin paljon, tai juutuupi-Saara.

Vierailija
15/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän nyt kun mies on sentään "ennustajakin".

Hui!

Vierailija
16/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietityttää toi Heikki. Menettänyt täysin uskottavuutensa asianajajana näiden ihme hörhötysten vuoksi.

Vierailija
17/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies voi silti olla vaikka ois selvännäköä.