G: Äitisi ammatti ja oma ammattisi
Katsotaan miten hyvin korreloivat satunnaisotannalla :)
Kommentit (126)
Äiti trukinkuljettaja, minä lääkäri.
Äiti ympäristöjohtaja (DI), minä markkinointipäällikkö (KTM)
Kotiäiti/-rouva, merkonomi koulutukseltaan.
En tiedä tulevaa ammattiani, koska opiskelen vasta yliopistossa enkä ole päättänyt vielä mihin suuntaudun.
Äitini on juristi, minä arkkitehti.
Äiti mainosalalla (itseoppinut ja myöhemmällä iällä opiskellut alan ammattitutkinnon), itse olen lääkäri.
Äiti perhepäivähoitaja ja myöhemmin päiväkodissa erityislasten tukihenkilönä (kasvatustieteiden maisteri), minä teknisellä alalla asiantuntijana ja FM.
Isoäiti opettaja, äiti opettaja, minä lääkäri
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:29"]Katsotaan miten hyvin korreloivat satunnaisotannalla :)
[/quote]
Äitini oli takstinkäsittelijä/laskuttaja, nykyisin jo eläkkeellä. Itse olen konepäällikkö. Vaimon äiti on laskuttaja ja vaimoni on kokki.
Äitini oli sihteeri kaupallisella allalla, lukion jälkeen joku markkinointi-instituutin kurssi muttei muuta koulutusta. Minä olen luonnontieteilijä/tutkija, FM.
Äitini on äikänmaikka, FM. Mä olen amk-vestonomi, siirtymässä maisteriohjelmaan. Mieheni äiti on käynyt pelkän kansakoulun ja pojasta tuli DI.
Äeti on maatilan emäntä, ja minä olen opettaja.
Molemmat vanhemmat proffia, mulla koulutuksena peruskoulu. Lukionkin olen käynyt, mutta kirjoittanut en. Oon suvun akateeminen häpeäpilkku, vaikka muuten ihan hyvin meneekin.
Äiti lastentarhanopettaja, päiväkodinjohtaja, minä sosionomi, opiskelen sairaanhoitajaksi.
Äidinäiti oli työmaaruokalan emäntä
Minä aineenopettaja, äiti lastenhoitaja.
Äiti oli taiteilija/siivooja/keittäjä. Itse olen suuntautunut kulttuuriin ja mediaan.
Isä on rakennusmestari, veli opiskelee teknologiaa ja sähköalaa.
Äiti myyjänä Siwassa, minä talouspäällikkö.
Äiti hovimestari (nyt jo eläkkeellä), minä vaatealan yrittäjä.
Äiti ja Isä luokanopettajia, minä luokanopettaja
Äitini on ostoreskontranhoitaja, minä myymäläpäällikkö.
äitini on hotellin johtaja, itse olen raskaan kaluston asentaja (olen siis nainen)