Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin antaa vauvalleni nimen Leena- mitä mieltä?

Vierailija
28.03.2014 |

Mä en halua lapselleni mitään nykyajan trendinimeä, Minkaa, Aadaa tms... Mun mielestä Leena olisi ihana vauvan nimi, jotenkin perinteinen suomalainen. Tulee ihan molla-maija mieleen. ♡

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin vielä tytön, tulisi hänestä Leena :)

Vierailija
2/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi :)

Vierailija
4/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis

Vierailija
5/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asiallinen nimi joka sopii kaiken ikäisille tytöille ja naisille, ei anna ainakaan minulle mitään negatiivista kuvaa koska kaikki minun tuntemat Leenat ovat erittäin kauniita, näyttäviä ja menestyneitä ja hyvin pidettyjä henkilöitä :) Toki voi olla että Leena on trendinimi muutaman vuoden päästä mutta tyttäresi luokalle tuskin tulee saman nimisiä vielä silloin.

Vierailija
6/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon tyttären luokalla on neljä Aadaa ja kolme Sofiaa. Ei kannata tosiaan antaa nimiä jotka hukkuu joukkoon, eli esim. isossa luokassa lukihäiriöinen Aada saattaa vahingossa saada toisen älykkäämmän Aadan hyvät arvosanat ja päinvastoin, jos vaikkapa sukunimet vielä saman tyyppiset -nen -loppuiset.

Vierailija
7/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina halunnut olla Leena. Tyttäreni synnyttyä olisin halunnut hänestä Leenan, mutta kun ainoa serkkunsa jo oli, eikä isä halunnut, niin hänestä tuli Laura. Silloin tuo ei ollut kulunut trendinimi, kuten nykyään. Toinen ehdotukseni oli mummoni nimi Liisa, mutta siitäkin piti riidellä.

Erään tutun lapsi on Molla. Alkuun oli oudon kuuloinen, mutta nyt pidän.

Mitä muita nimiä oot Leenallesi ajatellut laittaa?

Vierailija
8/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus vasta alkuvaiheilla ja loppuvuodesta syntyisi. Tykkään paljon luontoaiheisista nimistä. Vauvan syntymän aikaan on luultavasti lunta maassa, niin Lumi olisi kyllä aika vahvoilla toiseksi nimeksi. Ja kolmas nimi tulisi suvusta, Johanna.

Eli Leena Lumi Johanna. ♡

Vierailija
9/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden leikki-ikäisen Leenan, en tunne hyvin kuitenkaan, mutta sopii hyvin. 

Vierailija
10/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena on hyvä nimi, toinen nimi voi olla vähän erikoisempi ja mun toinen nimi on Johanna. Ei voi kuin tykätä :)

Vierailija
11/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena sointuu kauniisti. Nyt alettu löytää uudelleen näitä perinteisiä suomalaisia nimiä. Anna ihmeessä tytöllesi nimi, jonka haluat!

Vierailija
12/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nimi. En ymmärrä kyllä yhtään miten Leenasta tulee Maija mieleen. =D

Vierailija
13/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mäkin tykkään hirveesti tästä nimestä.

En tarkoittanut Maijaa, vaan mollamaijaa, nukkea. Mulle tulee mieleen nukke, jonka nimi on Leena. Sellainen entisajan pehmoinen, millä on kirjotut silmät ja langasta ommellut hiukset kahdella poninhännällä. :-)

Ap

Vierailija
14/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt äitini oli Leena:) Kaunis tumma nainen.

Vierailija
15/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi, antaisin itsekin omalle tytölleni, ellei minulla olisi jo saman nimistä tätiä ja serkkua.

Vierailija
16/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, piti yläpeukuttaa viestiä 14, ei alapeukuttaa. Höh, miten se sormi aina lipsahtaa väärään kohtaan :-/

Vierailija
17/17 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi! Luulen tosin, että on just näitä trendinimiä kohta. Mutta anna ihmeessä!