Bruce Springsteeniltä yllättävän fiksuja mielipiteitä, pitää Trumpia erittäin vaarallisena
Springsteen sanoo, että Trump on niin narsistinen, että hän on valmis ajamaan vaikka koko USA:n kaaokseen, jos hän ei voita vaaleja. Mutta Bruce puhui paljon muutakin. Aika hyvin analysoi USA:n tilannetta. Tosi fiksusti. Hän on näköjään ihan syvällinen ajattelija. Hän sanoo ymmärtävänsä Trumpin suosion syyt sinänsä.
Kommentit (45)
Heh. Nythän siellä menee niin v i t u n hyvin ja koko maailma on sodan kynnyksellä. Miksi nuo kaikki vanhat ukot sekoavat? T. Entinen superfani
TikTokissa siis ainakin pyörii yksi Brucen haastattelu aiheesta.
Springsteen on miljonääri joka esittää olevansa huono-osaisten puhemies. Tajuaako hän itse ettei noin pitkään miljonäärinä ollella voi olla enää kosketusta tavallisen kansan ongelmiin.
Ollessaan pressana nyt, antaisi hän Ukrainalle luvan pommittaa Moskovaa. Vaarallinen vain r y zz älle 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ollessaan pressana nyt, antaisi hän Ukrainalle luvan pommittaa Moskovaa. Vaarallinen vain r y zz älle 🤣🤣🤣
Korjaus. Ollessaan pressana nyt, antaisi Trump Ukrainalle luvan pommittaa Moskovaa. Vaarallinen vain r y zz älle 🤣🤣🤣
Trump on oikeasti parempi vaihtoehto vaippoihin kusevalle dementikolle.
Onneksi Yhdysvaltain kansa valitsee itse seuraavan presidenttinsä eikä YLEn tai Hesarin toimittajat.
Trump edustaa kuitenkin tavallista työhaluista/kykyistä kansaa. Ei läpimätää hienostoa tai todellisuuspakoista sekopääradikalismia. Trumpista ei siis tarvitse itsessään pitää. Todella hyviä vaihtoehtoja ei ole. Kyse on isosta valtapelistä siinä, mihin suuntaan (länsi)maailmaa halutaan viedä. Toisin sanoen, Trumpin huonon käytöksen taustalla on ihan teräviä ja viisaita voimia, onneksi. Toisin sanoen, eihän nämä linjaukset kiteydy johokin yksittäiseen tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Yhdysvaltain kansa valitsee itse seuraavan presidenttinsä eikä YLEn tai Hesarin toimittajat.
Tämäkös se toimittajia harmittaakkin. Kiukutusta ei varsinaisesti välitetä peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus. Ollessaan pressana nyt, antaisi Trump Ukrainalle luvan pommittaa Moskovaa. Vaarallinen vain r y zz älle 🤣🤣🤣
Mutta antaisiko Trump Venäjälle luvan pommittaa Yhdysvaltoja, koska kertoi luottavansa enemmän Putinin sanaan kuin omaan turvallisuuspalveluunsa?
Vierailija kirjoitti:
Samoin de Niro
De Niro vaikuttaa yhtä dementoituneelta kuin Bidenkin.
Ei todellakaan auta Bidenin kampanjaa hänen ulostulonsa.
Vierailija kirjoitti:
Springsteen on miljonääri joka esittää olevansa huono-osaisten puhemies. Tajuaako hän itse ettei noin pitkään miljonäärinä ollella voi olla enää kosketusta tavallisen kansan ongelmiin.
Kyllä tajuaa toisin kuin sinä älykääpiö. Hän on tehnyt miljoonansa kovalla työllä.
Vierailija kirjoitti:
Trump on ollut miljonäärinä hieman kauemmin kuin Springsteen.
Vierailija kirjoitti:
Trump on melkein 80-vuotias. Mistä tiedät että hänellä olisi päänuppi ja pidätyskyky kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on saanut rikoksella omaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tajuaa toisin kuin sinä älykääpiö. Hän on tehnyt miljoonansa kovalla työllä.
Ai vähän niinkuin S Marinkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on melkein 80-vuotias. Mistä tiedät että hänellä olisi päänuppi ja pidätyskyky kunnossa?
Päänupissa ei ole ainakaan pidätyskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain Bruce on ansainnut miljoonansa omilla ansioillaan, ja raskaalla työllä, eikä millään sijoittelulla.
Samoin de Niro