Pää hajoo!!! eksyin perjantaina väärän miehen sänkyyn
. .vittu!! Keskeytetty yhdyntä...jälkiehkäsytabletit hommasin, mutta nyt on alkanut tulemaan oireita... alavatsa nipistekee, pientä vuotoa..jne
Eli nyt tais parit luikerrella sisään.tää on pakko keskeyttää mutta se pitää tehdä salassa. Kukaan ei saaa tietää.
Onko joku ollut samanlaisessa tilanteessa?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:36"]Mites mulla, kun on samat oireet ollu viikon enkä oo ottanu jälkiehkäsyä? Voisko se kuitenkin olla oireita raskaudesta? :S
t. Vierailija
[/quote]
Mulla on paha aavistus.. .ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:36"]Mites mulla, kun on samat oireet ollu viikon enkä oo ottanu jälkiehkäsyä? Voisko se kuitenkin olla oireita raskaudesta? :S
t. Vierailija
[/quote]
[/quote]
Niin mullakin! :D Sori mut onneks mun o oman miehen kanssa :P
tsemppiä sinne
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:36"]Mites mulla, kun on samat oireet ollu viikon enkä oo ottanu jälkiehkäsyä? Voisko se kuitenkin olla oireita raskaudesta? :S
t. Vierailija
[/quote]
[/quote]
Niin mullakin! :D Sori mut onneks mun o oman miehen kanssa :P
tsemppiä sinne
[/quote]
Joo
Ei tarvii kahta kertaa miettiii mitä tekee
Miten nopeasti pääsee keskeyttämään?
Penskat pois aikuisten palstalta!
Mä en voi tajuta ilmna ehkäisyä sekstailua!! Eniten mua huolestuttaa parantumattomat sukupuolitaudit, kuten HIV. Eikö teitä hirvitä yhtään tartunnan mahdollisuus?! Abortti on pieni paha sen rinnalla, että verikokeet näyttää positiivista.
Mites mulla, kun on samat oireet ollu viikon enkä oo ottanu jälkiehkäsyä? Voisko se kuitenkin olla oireita raskaudesta? :S
t. Vierailija