Mitä tekisi puolen kilon palasta naudanmaksaa?
Kommentit (20)
Maksapihvit, eli viipaleeksi ja paista pannulla. Seuraksi perunamuussi, kermakastike, puolukkahilloa, paistettua sipulia ja salkopapuja. Nam.
Asenna itsellesi varamaksa.
Kuitenkin ryyppäät itsellesi kirroosin
Kermainen maksakastike, jos ei maksapihvejä.
Todellinen pro tekee sitten maksaterriinin
Kuumenna pannu hyvin, lisää hieman rasvaa, sipulia ja viipaloidut maksapiffit perään. Tirisytä ruskeiks, tekaise ruskea kastike kyytipojaks. On hyvää..
Vierailija kirjoitti:
Kuumenna pannu hyvin, lisää hieman rasvaa, sipulia ja viipaloidut maksapiffit perään. Tirisytä ruskeiks, tekaise ruskea kastike kyytipojaks. On hyvää..
Pottumuusi, tuoreet puolukat ja herneet lisäks, huh huh, vie kielen mennessään.
Antaisin kissalle ja koiralle. Jos niille ei kelpaisi niin sitten heittäisin bioroskikseen.
Maksapihvejä! Mun englatilainen miesystävä teki ne niin, että leivittää ne ensin vehnäjauhoissa ja sitten paistaa pannulla :)
Eikö maksa oo eläimen polttoaineensuodatin, eli sisältänee runsaasti kuonaa ja jäänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Maksapihvejä! Mun englatilainen miesystävä teki ne niin, että leivittää ne ensin vehnäjauhoissa ja sitten paistaa pannulla :)
Tuohön ny ei engelsmannia tarvita
Paistaisin pannulla runsaassa voissa ja sipulia paljon. Muuta ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Paistaisin pannulla runsaassa voissa ja sipulia paljon. Muuta ei tarvitse.
Niin, paitsi ne pihvit!
Jauha se ja tee maksalaatikoita 6 rkl riittää 1 .5 l maksalaatikkoon kerralla.Laita annoksina loput pakkaseen.Niistä voi myös tehdä maksapihvejä kun lisäät jauhelihaa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jauha se ja tee maksalaatikoita 6 rkl riittää 1 .5 l maksalaatikkoon kerralla.Laita annoksina loput pakkaseen.Niistä voi myös tehdä maksapihvejä kun lisäät jauhelihaa sekaan.
Ei maksaa pilata jauhelihalla, urpo!
Vierailija kirjoitti:
Mun karjalainen mummoni paistoi ne myös tuolla lailla.
Jauhat sen blenderissä tomaattimurkan sekä vodkan kanssa ja teet rautaisia Bloody Maryjä.
Jauhemaksapihvejä. Ohjeita siihen löytyy.
Muinoin tein monet kerrat, vaan en nykyisin syö maksaa tai muutakaan liian verevää.
Jauhemaksapihveihin tuli jauhettua maksaa, raakaa perunaa raastettuna, sipulia ja varmaan kananmunia ja suolaa. Paistetaan lettupannulla. Syödään puolukkahillon kanssa.
Tunge se naapurin auton pakoputkeen.
Patalapun