APUA! Onko siitä haittaa jos vauva on ihan vatsan oikealla puolella?
Vauva on ollut jo jonkin aikaa pelkästään mahan oikealla puolella, ja nyt varsinkin maha on aivan toispuoleinen, kauhea kohouma oikealla. Mistä tämä voi kertoa ja onko jotenkin outoa/huono juttu?
Esikoista odotan ja rv 31+5.
Kommentit (9)
Meillä lapsi viihtyi myös koko raskausajan oikealla ja terve yhdeksän pisteen poika tuli. Älä stressaa. :)
Ei siitä ole haittaa. Siellä on varmaan vaan enemmän tilaa tai jostain muusta syystä vauva on siellä mieltynyt olemaan.
En huomannut edes oliko vasemmalla vai oikealla puolella.
Mulla kans tuntu että asettu sinne oikealle puolelle, eikä siinä mitään ihmeellistä ollu. Poika nyt 3,5kk. :) Tsemppiä sulle loppuodotukseen! :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:55"]
En huomannut edes oliko vasemmalla vai oikealla puolella.
[/quote]
Tätä ei voi olla huomaamatta, kun maha on vähän niin kuin tämmöinen, mutta tuo kumpu oikealla puolella:
http://www.aroundtheworldl.com/wp-content/uploads/2013/11/IMG_0483.jpg
Mutta hyvä jos ei ole haittaa. Pelottaa vaan kun olen lukenut että oikealla puolella viihtyvät ovat todennäköisemmin avosuisessa tarjonnassa.
AP
Mulla kans oli oikeella! :) tai siis vauva oli masussa siten että pää oli ihan oikein alhaalla, selkä kaarsi oikealle ja jalat ja kädet olivat sitten vasemmalla :D ja loppuaikana se kyllä näkyi vielä se asento, oikein muljui jos kaveri rupes siellä enemmän liikkumaan mutta ei se siellä kyllä silloin mahtunut enää mitään kuperkeikkoja tekemään :D
Mulla on molemmat vauvat viihtyneet paremmin oikealla puolella. Ehkä sielläon vähemmän suolia/whatever niin niillä on ollut enemmän tilaa siellä =)
Mulla kohtu kallistunut toiselle puolelle vatsaa, joten vauvakin oli aina vain toisella puolella.