Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Onko siitä haittaa jos vauva on ihan vatsan oikealla puolella?

Vierailija
27.03.2014 |

Vauva on ollut jo jonkin aikaa pelkästään mahan oikealla puolella, ja nyt varsinkin maha on aivan toispuoleinen, kauhea kohouma oikealla. Mistä tämä voi kertoa ja onko jotenkin outoa/huono juttu?

Esikoista odotan ja rv 31+5.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohtu kallistunut toiselle puolelle vatsaa, joten vauvakin oli aina vain toisella puolella.

Vierailija
2/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi viihtyi myös koko raskausajan oikealla ja terve yhdeksän pisteen poika tuli. Älä stressaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole haittaa. Siellä on varmaan vaan enemmän tilaa tai jostain muusta syystä vauva on siellä mieltynyt olemaan.

Vierailija
4/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee oikeistolainen....

Vierailija
5/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut edes oliko vasemmalla vai oikealla puolella.

Vierailija
6/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tuntu että asettu sinne oikealle puolelle, eikä siinä mitään ihmeellistä ollu. Poika nyt 3,5kk. :) Tsemppiä sulle loppuodotukseen! :)

Vierailija
7/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:55"]

En huomannut edes oliko vasemmalla vai oikealla puolella.

[/quote]

Tätä ei voi olla huomaamatta, kun maha on vähän niin kuin tämmöinen, mutta tuo kumpu oikealla puolella:

http://www.aroundtheworldl.com/wp-content/uploads/2013/11/IMG_0483.jpg

Mutta hyvä jos ei ole haittaa. Pelottaa vaan kun olen lukenut että oikealla puolella viihtyvät ovat todennäköisemmin avosuisessa tarjonnassa.

AP

Vierailija
8/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli oikeella! :) tai siis vauva oli masussa siten että pää oli ihan oikein alhaalla, selkä kaarsi oikealle ja jalat ja kädet olivat sitten vasemmalla :D ja loppuaikana se kyllä näkyi vielä se asento, oikein muljui jos kaveri rupes siellä enemmän liikkumaan mutta ei se siellä kyllä silloin mahtunut enää mitään kuperkeikkoja tekemään :D

Vierailija
9/9 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat vauvat viihtyneet paremmin oikealla puolella. Ehkä sielläon vähemmän suolia/whatever niin niillä on ollut enemmän tilaa siellä =)