37-vuotias mieheni katselee himokkaasti silmät kiiluen
Kommentit (8)
Millainen "mies" katsoo Salkkareita?
Naisia sen sijaan on ihan normaalia katsoa.
Yäk teidän miehiä, jos on normaalia tuijotella "silmät kiiluen" muita naisia, kas kun ei hanskaan vedä siinä samalla. Mun mies varmaan kattoo myös, mutta ei todellakaan niin että mä huomaisin. Ihme wt porukkaa. Oletteko itse jotain lihavia ja rumia ämmiä, ja olette ajat sitten hyväksyneet ruman ulkomuotonne joten on vain oikeus ja kohtuus että mies saa tapittaa silmät kiiluen niitä muita naisia.
Mitä siitä? Sanoit ton 37v niinkuin se ois jotenkin vanha, ei todellakaan ole mieheksi vanha ollenkaan. Salkkareiden sanni ei ole edes kovin nuori, joten mikähän on ongelma? sanni on vuoooosia sitten saanut menkat eli tullut sukukypsäksi, jolloin on normaalia että miehet (jotka ei ole pedareita) tykkää. Eikö miehesi saa ylipäätään katella muita kuin sinua?...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:54"]
So?
[/quote]
Mitä?
Eihän se muija ole edes mikään erityinen, jotenki oudon näköinen naamasta.
Miten musta tuntuu, että tällä palstalla on aika paljon aloituksia tietyistä salkkari-näyttelijöistä. Ihan kuin he itse hakisivat täältä jotain pönkitystä itsetunnolleen ja julkisuutta. Tulee suorastaan mieleen se yksi entisaikojen muusikko, jota koskevia aloituksia täällä oli yhteen aikaan vähän väliä.
Miksi ei saisi katsella? Kaunis 18-vuotias nuori nainen.