Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meille tyrkytetään intiimipesuaineita? Se on turhaa ellei jopa haitallista, sanoo gynekologi – ”Vedellä huljuttelu ja pimppipuhelin ri...

Vierailija
23.11.2020 |

Niih, lopettakaa sen hinkkaminen

Alapää ei ole likainen, vaikka sitä ajatusta meille yritetäänkin myydä. Liian innokkaasta pesemisestä on ennemmin haittaa. – Isojen häpyhuulten sisälle ei ole saippualla mitään asiaa, sanoo naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri.

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000007635732.html

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haisee omaan nenään tai sitten se on sitä feromoni match hommaa, ettei hajut täsmää.

Vierailija
22/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alspäätä ei pidä missään nimessä pestä millään saippuoilla yms. vaan pelkkä vesi. Pesuaineita käyttämällä alkaa haista. Bakteerivaginoosi ei poistu pesemällä, vaan apteekista saa siihen tarkoitettuja emätinpuikkoja, tabletteja. Paha haju ei johdu pesemättömyydestä vaan bakteerivaginoosista. Kunnon huuhtelu vedellä riittää.

Juuri näin jos sanalla alapää tarkoitat vaginaa. Mulle sanalla on laajempi merkitys eli alapäänä ymmärrän myös nivustaipeet ja pepun, jotka pesen päivittäin saippualla tai pesunesteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen sekä pimppini että perceeni ihan suihkusaippualla päivittäin. Kertaakaan ei ole ollut ongelmaa. Rehellisesti, en usko että pelkällä vedellä pesu puhdistaa kyseiset paikat kunnolla.

Vierailija
24/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muista toi pimppipuhelin ihan normaali termi?

Vierailija
25/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät tiedä mitä toinen tarkoittaa alapäällä. Mä pesen karvoitusalueen alueen saippualla, ja se on just hyvä. Mieheni pedee vehkeensä saippualla, vaikka aluksi väitti että tulee tulehdus jos pesee. Ei oel tullut. On tullut vain puhdas muna jota on kiva imeskellä.

Vierailija
26/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makusaippuaa?

Vierailija
27/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin hankittiin emäntä seksinukkehotellin konkurssipesän huutokaupasta. Tolulla lähtee kuulemma väriä joten sitä ny ei ainakaan kannata käyttää.

Vierailija
28/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen intiimialueet happamalla pesunesteellä (Lactacyd). Ei ole tulehduksia ja tulee puhdasta. Siitä vasta peräpää ärtyisikin, jos ei ulostejämiä pesisi pois vaan ne jäisivät sinne kuivumaan.

Ja tiedoksi: teidät jotka pesette pelkällä vedellä tai jätätte pesemättä kokonaan tunnistaa hajusta jo kaukaa.

Vierailija
29/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinahan päältä voi pestä muttei terskaa sinänsä.

Luuletko, että pillu ja kulli ovat fysiologisesti jotenkin samanlaisia?

Vierailija
30/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krooninen epäspesifi tulehdus, enkä kyllä voisi käydä töissä jos en käyttäisi mietoa lactophilus-pesuainetta. Pelkkä vesi ei pidä hajua pois ollenkaan, haisee äkkiä toistenkin nenään.

Vierailija
31/35 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän niitä intiimipesuaineita, mutta en ole koskaan isojen häpyhuulten sisältä pessyt muulla kuin vedellä. Jynssään niillä V-careilla ja vastaavilla peppu- ja nivustaipeet, jotka minulla tuppaa ikävästi tuottamaan pallihien tuoksuista hajua :(

Tämä on hyvä viesti, osoittaa miten hankalia sievistelevät kiertoilmaisut kuten "intiimialue" ovat.

Yksi tarkoittaa intiimialueella ainoastaan vaginaa/emätintä eli sitä putkea, toinen lisäksi ulkosynnyttimiä, kolmas myös nivustaipeita ja pakaravakoa.

Vierailija
32/35 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi kainalot haista ihan hirveälle kun käytin noita lacto -alkuisia pesuaineita.

Vierailija
33/35 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista myrkkyä ei olekaan, mitä ei kauneuden nimissä olisi hameväelle saatu myytyä.

Vierailija
34/35 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on krooninen epäspesifi tulehdus, enkä kyllä voisi käydä töissä jos en käyttäisi mietoa lactophilus-pesuainetta. Pelkkä vesi ei pidä hajua pois ollenkaan, haisee äkkiä toistenkin nenään.

Minulla taas laiskisis virus. Vaivannut monta vuotta

Vierailija
35/35 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve pimppi ei haise pahalle. Jos haisee, niin siellä on jokin tulehdus tai hiiva.

No mikä kunkin mielestä on paha haju... Labrahoitajana kun papa-näytteitä otetaan on tullut haisteltua paljonkin ja joo, joku hiivan tai trikomonaksen haju on kyllä ihan omaa luokkaansa. Mutta ei se vähän ummehtunut ja hapahko farkuissa hautuneen terveen pimpin hajukaan nyt mikään ihana ole, enkä ainakaan itse toivo että sellainen noin arkitilanteessa lemahtelisi itsestäni, kun nousen vaikka työtuolista. Se nyt on ihan luonnollista että siinä se haiskahtaa, kun näytteenottaja on siellä haarojen välissä työssä, mutta kyllä paljon haistaa sitäkin että se tuttu normipimpin haju tulee jostain naisesta kun nousee istumasta.

Ja mitähän väliä tällä on.

Hmm, mä en ainakaan henkilökohtaisesti haluaisi, että esim. työkaverit haistaisivat 'terveen pimpin hajun' kun nousen ylös työtuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan