Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutteko missaamaan tarpeelliset black friday -tarjoustuotteet rahapulan takia?

Vierailija
23.11.2020 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun missaamaan vaan senvuoksi, kun en nyt tarvitse mitään.

Vierailija
2/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ollaan pidetty tiukkaa linjaa rahassa koko syksy ja myös seurattu tuotteitten hintoja, koska 90% tarjouksista on ihan huuhaa..yksi tuote on tähän mennessä löytynyt hyvällä tarjouksella ja ostettu..seuraillaan miten viikko etenee😊Mutta pyritään hyödyntämään nämä tarjouspäivät. Lapsille kyttään elämyksiä pukin konttiin ja moni firma on näitä mainostanutkin😊

Vierailija
4/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä missaan muut nyt, mutta puhelimen ostaa täräytin. Ei ollut mikään erikoinen tarjous, mutta entinen tökkii niin pahasti ja haluan käyttööni verkkopankkisovellukset yms. Vuoden olen tässä jahkannut ja nyt päädyin sen ostamaan, vaikka olisi muitakin käyttötarpeita toki.

Vierailija
5/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan kuin "tarpeellinen Black Friday"-tuote. Mä ostan tavarat silloin kun ne tarvitsen, en siksi että ne on jossain alennuksessa.

Vierailija
6/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun. Tarkoitus oli ostaa kuivausrumpu, mutta ne rahat menevätkin nyt autoremonttiin! Ai että ketuttaa!

Vierailija
7/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista olekaan kuin "tarpeellinen Black Friday"-tuote. Mä ostan tavarat silloin kun ne tarvitsen, en siksi että ne on jossain alennuksessa.

Tarpeellisenkin tuotteensa hankintaa voi siirtää, akuutisti välttämättömän ei.

Vierailija
8/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeellisenkin tuotteensa hankintaa voi siirtää, akuutisti välttämättömän ei.

Piti kirjoittaa:

Tarpeellisenkin tuotteen hankintaa voi siirtää, akuutisti välttämättömän ei.

Vierailija
9/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, koska lahjoitan ne rahat suomalaisten metsien suojeluun.

Vierailija
10/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin innoissani Black Fridaysta ennen muuttoa, nyt muutin ja kiroan tavaran määrää. En tasan tarkkaan halua tuoda enää yhtään tarpeellista tai tarpeetonta tilanviejää tähän asuntoon.

Vierailija
11/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alennuksista. Ostoslistalla on ainakin uusi takki ja kengät. Meikkivoide ja tuoksu. Pipo ja hanskat. Shampoo ja hoitoaine. Matto ja joulukoristeita.

Osan kyllä hankin, oli alennuksessa tai ei. Ihan p-aska syksy ollut ja nuo on ihan ansaittua piristystä.

Vierailija
12/12 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alennuksista. Ostoslistalla on ainakin uusi takki ja kengät. Meikkivoide ja tuoksu. Pipo ja hanskat. Shampoo ja hoitoaine. Matto ja joulukoristeita.

Osan kyllä hankin, oli alennuksessa tai ei. Ihan p-aska syksy ollut ja nuo on ihan ansaittua piristystä.

Ap kysyi joudutko missaamaan ostot rahapulan takia...sä alat jaaritella ihan muuta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi