Taitaa Englannin kuninkaalliset elää aika omia elämiään koronasta päätellen.
Charlesilla oli korona mutta ei tarttunut Camillaan.
Williamilla oli korona mutta ylläripylläri Kate ja lapset säilyi terveenä.
Molemmista pareista tuleekin kyllä mieleen enemmän työkaverit kun pariskunta. Varmasti eivät paljon vapaa ajalla vietä aikaa yhdessä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomiehellä todettiin korona, saman katon alla asutaan, minä, mies ja meidän kolme lasta. Mies ja minä nukutaan samassa makkarissa. Oltiin lock downissa silloin kaikki jo valmiiksi eli mies ja minä etätöissä. lapset etäkoulussa. Minä ja lapsista kaksi ei sairastuttu, yksi sairastui. Että valitettavasti toi sun teoriasi (=omasta mielestä herkullinen juorusi) ei nyt vaan pidä vettä.
Hänhän kirjotti englannin kuninkaallisista, miten ihmeessä sinun perhe-elämäsi liittyy tähän😃
Että ihan esimerkkinä, että saman katon alla voi asua ja pysyä terveenä.
Ja miten tämä taas Englannin kuninkaallisiin liittyi?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt luksusta että on erilliset makuuhuoneet!
Meilläkin on ja nautin todella!Ehkä ovat tarkoituksella jättäneet pusuttelut väliin. En minäkään ole miestäni halannut sitten maaliskuun. Ihan varmuuden vuoksi
Lipposen perhe se siellä :)
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomiehellä todettiin korona, saman katon alla asutaan, minä, mies ja meidän kolme lasta. Mies ja minä nukutaan samassa makkarissa. Oltiin lock downissa silloin kaikki jo valmiiksi eli mies ja minä etätöissä. lapset etäkoulussa. Minä ja lapsista kaksi ei sairastuttu, yksi sairastui. Että valitettavasti toi sun teoriasi (=omasta mielestä herkullinen juorusi) ei nyt vaan pidä vettä.
Mielenkiintoista! Kerro lisää?
Aina ärsyttää kun joku kasvoton anonyymi av-mamma rupeaa tärkeänä selittämään omasta ja oman möhömaha Matin elämästä ohi aiheen. Who cares? Ja vieläpä v*ttuilevaan sävyyn.
-Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt luksusta että on erilliset makuuhuoneet!
Meilläkin on ja nautin todella!Ehkä ovat tarkoituksella jättäneet pusuttelut väliin. En minäkään ole miestäni halannut sitten maaliskuun. Ihan varmuuden vuoksi
Lipposen perhe se siellä :)
Kylläpä teitä nyt kiinnostaa! Ei olla Lipposia eikä ole muita suhteita.
Meillä vaan sattuu olemaan vähän enemmän tilaa, niin kummallakin on oma huone.
Suosittelen kokeilemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles ja Camilla tuskin olisivat paukaneet naimisiin enää vanhoilla päivillään ilman Dianan traagista kuolemaa. Avioliitolla pidettiin yllä myyttiä jostain vuosisadan rakkaustarinasta eikä Diana kärsinyt turhaan. Viimiset kolkytvuotta olleet enää ihan kaveripohjalta.
No, ehkä se seittemänkymppisillä muutenkin toi parikymppisen kiima on vähän jo muutenkin lieventynyt?
Camilla on muuten Charlesia vanhempi. Voivoi palstamiesten teorioita siitä, miten kaikki miehet haluaa vain parikymppisiä: Charles on rakastanut rottweileriaan vuosikymmeniä, toisin kuin ikonisena kaunottarena pidettyä 13 vuotta nuorempaa neitsykäis-Dianaa.
Charles on nyt ollut Camillan kanssa pidempään naimisissa kuin Dianan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Diana oikeasti ollut neitsyt.
No ei tietenkään. Mä ehdin ensimmäisenä. Terveisin Pervo Pera
Eikös se ole tilaston mukaan joku 17% todennäköisyys edes perheen sisäiseen tartuntaan. En oikeasti usko, että prosentti olisi noin alhainen, mutta oikeasti se on selvästi alle 50%.
Mulla on tuttavapiirissä kolme koronaperhettä. Toisessa kumpikin aikuinen sai, lapset (2) ei saaneet. Toisessa taas lapsi sai, muttei kumpikaan vanhempi. Kolmannessa sairastui äiti ja toinen lapsista, isä ja toinen lapsi eivät sairastuneet.
Että ihan esimerkkinä, että saman katon alla voi asua ja pysyä terveenä.