Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden tutkimuksen mukaan suomessa kuolee jo näkymättömissä riutuen lajeja ilmastonmuutoksen vuoksi

Vierailija
23.11.2020 |

" Voi vain arvailla, kuinka moni muukin laji kärsii muuttuneista olosuhteista, jos nekään eivät ole pysyneet ilmastonmuutoksen perässä"

https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/elamantieteet/ruijanesikko-ei-ole-eh…

:/

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden hysterian nimi on korona, ei ilmastonmuutos

Vierailija
2/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmasto on muuttunut aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Meillä on uusia parempia tulokaslajeja.

Vierailija
4/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa maailman ihmisistä on tullut nipin napin toimeen ilman ruijanesikkoa tähänkin asti. En itse ainakaan ala kerätä paniikkia kroppaan.

Vierailija
5/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso osa maailman ihmisistä on tullut nipin napin toimeen ilman ruijanesikkoa tähänkin asti. En itse ainakaan ala kerätä paniikkia kroppaan.

Ja jos sellainen tarve tulee, käyn siellä Norjassa katsomassa tuota ruijanesikkoa.

Vierailija
6/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kyse siitä vaan mitä tuo tarkoittaa vähän isommassa mittakaavassa josta kukaan ei mitään tiedä viälä

Vierailija
7/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ilmastonmuutos edennyt melkoista vauhtia. Nytkin marraskuun loppupuolella vesisateessa :(

Vierailija
8/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuden lumihanget kaukainen muisto vain...

Vierailija
9/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmasto on muuttunut aina

Näin nopeasti vain asteroiditörmäyksen jälkeen.

Vierailija
10/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen syytä se on että kaikki on paskaa, ei minkään ilmastonmuutoksen.

Vierailija
11/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä ilmastonmuutos edennyt melkoista vauhtia. Nytkin marraskuun loppupuolella vesisateessa :(

Marraskuu on syyskuukausi. Syksyllä sataa vettä.

Vierailija
13/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kyse siitä vaan mitä tuo tarkoittaa vähän isommassa mittakaavassa josta kukaan ei mitään tiedä viälä

Lajeja on kuollut sukupuuttoon, ennen ja nyt.

Tällä uutisella tuetaan vaan poliittista päätöksentekoa, ja jotain Pariisin ilmastosopimusta, joka on sosialistien väline vallankaappaukseen.

Vierailija
14/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lajeja on kuollut sukupuuttoon, ennen ja nyt.

Tällä uutisella tuetaan vaan poliittista päätöksentekoa, ja jotain Pariisin ilmastosopimusta, joka on sosialistien väline vallankaappaukseen.

on mutta ei tällaista vauhtia

Vierailija
15/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos sellainen tarve tulee, käyn siellä Norjassa katsomassa tuota ruijanesikkoa.

MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ! Tässä ei taida olla kyse siitä oletko sinä tai minä nähnyt tai näetkö jatkossa ruijanesikkoa. Tai jotain muuta häviävää lajia.

Vierailija
16/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ! Tässä ei taida olla kyse siitä oletko sinä tai minä nähnyt tai näetkö jatkossa ruijanesikkoa. Tai jotain muuta häviävää lajia.

Aika hysteeristä meuhkaamista SINÄSINÄSINÄ 🙂.

Vierailija
17/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläiset kuolevat 5-g säteilyyn

Vierailija
18/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin ihmiset jotka nyt vähettelevät ilmaston muutosta ja jopa kieltävät sen kokonaan, heräävät siihen viimeistään silloin, kun metsät tuhoutuvat, siis heidän omistamansa metsät.

Kuusipuissa ilmastonmuutos jo näkyy.

Lisäksi tulee etelämaista uusia tuholaislajeja, jotka syövät muutkin puut.

Tämä vaikuttaa myös rakentamiseen ja tehtasiin ja työpaikkoihin.

Ilmastonmuutos ei ole ilveilyn eikä palkkaamisen asia, joka tulevaisuuden ihmisten on pakko kestää ja elää sen kanssa.

Vierailija
19/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sata vuotta sitten oli yhtä leutoa

https://www.ossitiihonen.com/2020/01/06/sata-vuotta-sitten-oli-yhta-lam…

Vau mikä sattuma! Meillä on tällä haavaa kuitenkin ollut jo vuosikausia putkeen normaalista poikkeavat sääolot. Ei varmaan punkit levittäytyneet pitkin suomea kun YKSI talvi notkahti muita lämpimämmäksi.

Vierailija
20/52 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauteja tulee ja vilisee, hitaammat kuten kasvit, liikkuu hitaasti tai näemmä jäävät kokonaan jumiinkin. Ei lie mahdollista kalankaan hypätä pohjoisempaan järveen