Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin soittaisit puolisollesi kun olette lähdössä jonnekin?

Vierailija
27.03.2014 |

Jos sinulla ja puolisollasi on jokin sovittu meno, esim. vanhempainillassa pitäisi olla klo 18, niin missä vaiheessa soittaisit hänelle että onko tulossa kotiin? Tai jos puolison pitäisi tulla kotiin vahtimaan lapsia että pääset omaan menoosi?

Ärsyttää kun mieheni tulee usein todella viime tipassa kotiin töistä (ihan itse voi päättää milloin sieltä lähtee). Itse aina suunnilleen takki päällä odotan että tuleeko ja joko kehtaisi soittaa että missä on tulossa tai onko muistanut että olemme yleensäkään menossa jonnekin.

Nytkin pitäisi lähteä 10 min päästä lapsen musiikkiopistoesitystä katsomaan, mutta eipä näy miestä. Kiire tulee jos aikoo vaihtaa vatteet ja syödä ennen lähtöä.

Murrrr....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin jo edellispäivänä, että ilta alkaa klo 17.30, eikä klo 18.00. Jotta ehdin.

tämän opin jo lapsuudenkodissa. Ja äitini vielä 50 aviovuoden jälkeen toimii näin. 

Vierailija
2/3 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:36"]

Minä sanoisin jo edellispäivänä, että ilta alkaa klo 17.30, eikä klo 18.00. Jotta ehdin.

tämän opin jo lapsuudenkodissa. Ja äitini vielä 50 aviovuoden jälkeen toimii näin. 

[/quote]

Kauhean vaikeaa alkaa valehtelemaan, kun mies yleensä tietää tapahtumien tms. alkuajat. Esim. saanut samat Wilma-viestit tai sähköpostit kuin minäkin.

Tänään mies soitti 5 min ennen suunniteltua lähtöä ja sanoi olevansa vasta alkumatkassa. Mentiin sitten kumpikin omilla autoillamme, koska en halunnut myöhästyä/olla viime tipassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin tekstarin joka kerta 30 min ennen