Millasia noi mingnom munat on(kirjotinkohan oikein)?
Onko siis sisältä täyttä suklaata? onko suklaa hyvää?
Kommentit (27)
Täyttä suklaata, hyvää on, mutta ei sitä pysty syömään kokonaan. :D
Ne on täyttä suklaata ja suklaa on ainakin minusta hyvää, nougatia. Mignon.
Mignon -munat ovat oikeita (pieniä) kananmunia, joista on sisus tyhjennetty ja kuori pesty, sitten täytetty pähkinäsuklaalla (sileää massaa) ja reikä suljettu sokerimassalla.
Uskomatonta ettei suomalainen olisi tuollaista koskaan maistanut!
Jees täyttä suklaata,täysin maidottomia ja ovat hyviä!!!
Täyttä suklaata ja hiton hyvää! Makuasioista tosin ei saa väitellä mutta itse tykkään. Mun mielestä ihanaa suklasta
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:24"]Onko siis sisältä täyttä suklaata? onko suklaa hyvää?
[/quote]
Missä oolet kasvanut?
Kaikki olette muuten väärässä, Mignonit ei ole suklaata... Ne on pelkkää nougaata!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:24"]Onko siis sisältä täyttä suklaata? onko suklaa hyvää?
[/quote]
Missä oolet kasvanut?
[/quote]
Karkkilassa tynnyrissä. Meillä ei ollut kotona kuin luusoppaa ja näkkileipää. Herkkuna kerran vuodessa naapurin roskiin heittämiä homeisia korvapuusteja.
Hyviä mutta en pysty syömään kuin puolikkaan kerralla :)
Mies ja poika vetää vaikka 2 :O
Voi pasqa, nyt alko tekeen mieli mignonia.... Ja tosiaan, umpinougattia ovat. Ihania :P
Muistan kun lapsena 70-luvulla teki kauheasti mieli tuollaista munaa. Äiti sitten heltyi ostamaan yhden ja se jaettiin kolmen lapsen ja kahden aikuisen kesken. Tuo on yksi minun ankeista lapsuusmuistoista, köyhä koti ja vähän leluja.
Mutta oikeesti siitä yhdestä munasta riittää kahdelle hyvin, ei sitä yksi ihminen pysty kerralla syömään! Sairaan hyvää on ja ihanan kallista. Mutta kun näet kaupassa tyhjiä laatikoita, joista munat on ostettu pois, niin ei tarvitse ihmetellä.
Jos tykkää makeasta nougatista niin sitten juu. Itse en tykkää, ostan mieluummin vaikka semmoista suklaata, mistä tykkään. Levynä siis.
Aina oppii jotain uutta. On ihmisiä, jotka eivät pysty syömään yhtä munaa yhdellä rupeamalla – siis vaikka kuitenkin pitävät sen mausta. Olen luullut, että sitä vaan sanotaan noin hienostelevasti että "en pysty syömään kerralla", mutta kun saman kuulee useammasta lähteestä, uskottava on. :) Mikäpä siinä, riittää pitempään. Minulla ei riitä.
Lihavat alapeukuttaa kaikkia "En voi syödä kokonaan" -viestejä.
Mitä tahansa teet, älä syö kurkkua sen jälkeen kun olet tuota nougat-munaa syönyt.
Ällöä.
Suurin piirtein samanlaista kuin Fazerin wienernougat. Kamalaa.
On ja ON! NAM!!!!