Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pikkuveljen avopuoliso

Vierailija
23.11.2020 |

Mulla itselläni ei ole hänestä pahaa sanottavaa, mutta pikkuisen ihmetyttää hänen tapansa. Esim kutsuin hänet ja mieheni veljen eilen syömään, eikä veljen avopuoliso vastannut. Sen sijaan veli vastasi että tulevat. No ei siinä, mutta tuokin on aika yleistä. Ei saa vastauksia.
Kun päästiin ruokapöytään, hän ei syönytkään mitään.
Seurassa hän on usein hiljaa ja tuijottaa kännykkäänsä. Voi toki mennä vielä 20-vuotiaan iän piikkiin, mutta en minä ollut koskaan tuollainen teininäkään. Nyt ikää siis mulla 23.
Häiritsee ihmiset, joilla puutteita käytöstavoissa. Mutta joo, yritän aina hyväksyä hänet sellaisena kuin on, mutta hänen läsnäolonsa latistaa tunnelmaa. Sen huomaa myös miehessäni ja tämän veljessä. Kaikki luulevat että hänellä on joku huonosti, kun ei puhu tai vastaa oikein mitään.
No eihän asialle mitään voi ja pääasia jos veli kuitenkin rakastaa tätä naistaan. Harmi vaan että näin on.

Onko muilla vastaavia tilanteita? On joku porukka, missä joku tai jotkut osapuolet eivät tunnu sopivan mukaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä kommenteista! Kun nimenomaan, eihän se tässä ole ongelma, vaikka hän olisikin ujo tai introvertti. Hiljainenkin seura voi olla mielyttävä yhtälailla kuin puheliaampi. Ei kaikkien kuulu olla suurisuisia ja kovia luomaan keskusteluja. Kyse enemmänkin siitä käytöstapojen puutteesta. Ehkä se voi myös olla, että minun kanssani hän ei koe oloaan mielyttäväksi, koska olemme jotenkin erilaisia tai häntä ärsyttää jokin asia minussa. En koe tehneeni hänelle mitään väärää tai aiheuttaneeni sellaista oloa, että meidän luona hän ei voisi olla oma itsensä. Mutta toki nämä ovat vain minun ajatuksiani, ja en tiedä miten hän kokee asiat. Pääpointtina ehkä vain se, että miten saisi välejä vähän sujuvammiksi, koska olemme tottuneet kolmisin aikaa viettämään ennen avopuolisoa. Ei ketään ole kivaa jättää ulkopuolelle ja kyllä itsellä ainakin on lähtökohtana yrittää ystävystyä vilpittömästi myös avopuolison kanssa, oli hän sitten mieheni veljen, oman veljeni tai kenen tahansa toisen kumppani. Ap

Vierailija
42/43 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hyvin mahdollista, että avopuoliso kokee sinut jotenkin uhkana, vaikka se absurdilta kuulostaisikin. Meinaan vaikutat lämpimältä ja hyvältä ihmiseltä, josta miehesi veli, tuon naisen mies pitää myös ehdoitta. Ehkä tuo veli puhuuu sinusta jotenkin liikaa tai vertaa sinua huomaamattaan naisensa kuullen. Ehkä herätät kateutta hänessä. Vaikea tietää, kun näitä asioita puidaan aina vain yhdestä näkökulmasta. Mutta vaikka kateuskortti onkin hyvin kliseinen ja epäpätevä monesti, tässä kuvailemassasi tilanteeessa voisi olla ihan ehta vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun kanssa jaksa jauhaa p..kaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi