Voiko parisuhteen alku olla näin tökkivä?
Olen tapaillut noin kuukauden ajan kivaa miestä, joka on järkiperustein minulle juuri oikeanlainen mies. Koulutukset, perhetaustat, arvot, kiinnostuksen kohteet ja tulevaisuuden suunnitelmat ovat meillä samanlaiset, ja seksikin on hyvää.
Tapaamme n. 2 kertaa viikossa, eli tapaamisia ei ole kertynyt vielä kovin montaa. Alan turhautua, koska kun tapaamme, on tunnelma edelleen jännittynyt ja jotenkin kireä. Jutustellessa väärinkäsityksiä tulee paljon, ja joudumme jatkuvasti selittämään puolin ja toisin mitä tarkoitimme sanoa. Juttu ei siis luista luontevasti, ja välillä on vaikea keksiä mistä edes puhuisi. Tapaamisten välillä emme keskustele netissä tai puhelimessa juuri ollenkaan. Kuitenkin sovimme aina vaan uudet treffit.
Minä pidän tuosta miehestä, enkä haluaisi vielä luovuttaa. Meillä tuntuu olevan niin paljon yhteistä. Pelkään kuitenkin joka tapaamisen jälkeen että hän pistää pelin poikki, koska yhdessäolo on kummallisen epäluontevaa ja jännittynyttä.
Mitä sanotte, voiko näistä lähtökohdista vielä kehittyä oikea, hyvä suhde? Minulla ei ole paljon kokemusta seurustelusta, mutta edellisen mieheni kanssa tällaista ongelmaa ei alkuvaiheessa ainakaan ollut.
Kommentit (45)
Ei tule toimimaan. Jännittyneisyyden luominen voi olla miehen keino hallita sinua ja pitää sinut varpaillaan. Siitä tulee sinulle tunne, että mies on varsinainen saalis. Sinuna raaputtaisin miehen pintaa ja nopeasti ennen kuin tunteesi syvenevät. Mies voi olla narsisti tai pelimies. Kokemukseni mukaan hyvässä suhteessa ei ole tuollaista. Alun pitäisi olla sitä huippuaikaa, eikä suinkaan aiheuttaa epävarmoja fiiliksiä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 13:37"]
Ei tule toimimaan. Jännittyneisyyden luominen voi olla miehen keino hallita sinua ja pitää sinut varpaillaan. Siitä tulee sinulle tunne, että mies on varsinainen saalis. Sinuna raaputtaisin miehen pintaa ja nopeasti ennen kuin tunteesi syvenevät. Mies voi olla narsisti tai pelimies. Kokemukseni mukaan hyvässä suhteessa ei ole tuollaista. Alun pitäisi olla sitä huippuaikaa, eikä suinkaan aiheuttaa epävarmoja fiiliksiä.
[/quote]
Mies vaikuttaa kyllä olevan yhtä hermona, eli en usko hänen olevan pelimies saati narsisti.
Ap
Ei niitä miehiä etsitå. Se oikea tulee sit kohdalle, kun tulee. Kun se tulee, lentää kriteerit romukoppaan. Väkisin hakemalla et sitä oikeaa löydä. Jospa olisit vaan yksiksesi? Harrastat, liikut, käyt ulkona, tapailet ihmisiä. Sit se oikea löytyy, jonka kanssa synkkaa, juttua on ja jonka kanssa ei tarvi jännittää.
Minä uskoisin että kyse voi tosiaan olla tuosta ujoudesta. Ja siitä, että nyt on pelissä niin paljon että on ihan jäykkänä, itsestäni ainakin tuli tosi kömpelö kun oli paljon pelissä. Ja jos pääsette jossain vaiheessa vaikka syvällisiin asioihin, niin voi löytyäkin juteltavaa. Minä ainakin katselisin vielä jokusen kuukauden. Mielestäni oli hyvä ehdotus tehdä jotain ihan muuta treffeillä, jotain toiminnallista, kiinnostuksesta riippuen taidenäyttely, metsäretki, jotain vauhdikasta yms. missä on keskutelunaiheita eikä pieni hiljaisuus oo pahitteeksi. Ja tuo viinipullo-ehdotuskin on hyvä. Toivottavasti toimii.
Vaikka mies olisi hyvä sängyssä, niin eihän se takaa sitä, että hän olisi hyvä keskustelija.:)