Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuumaisit, jos saisit lahjaksi laihdutuslahjakortin?

Vierailija
27.03.2014 |

siis lahjakortin johonkin nettivalmennukseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kuitenkin ymmärtääkseni ihan rahanarvoisia lahjoja. Toisaalta se olisi ehkä myös vinkki siitä että olet pullukka. Oletko puhunut laihduttamisesta jne.?

Vierailija
2/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:33"]

Sinusta siis on humpuukia saada tukea ja tsemppiä, sekä selvät ohjeet? Noita nettivalmennus ehkä tarjoaisi.[/quote]

Nuo toimivat varmaan joillain muilla paremmin, mutta minä olen tekemisissäni enemmän oman tien kulkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin pahana vittuiluna. Painan 48 kiloa.

Vierailija
4/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko olisi ylipainoa ja keneltä saisin lahjan.

Mulla on tällä hetkellä normaali BMI, joten arvostaisin enemmän vaikka pt-ohjausta (tietysti siihen kuuluisi ruokavaliokin), jotta voisin asettaa tavoitteita liikunnassa.

Vierailija
5/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin humpuukina, koska kukaan ei voi lahjoittaa negatiivisia kiloja, vaan ne on ihan itse kärsimällä kärsittävä pois. Mieleiseni urheiluvälineen voisin kyllä ottaa, mutta eipä kukaan taida olla niin kiinnostunut laihtumisestani, että maksaisi siitä tonnikaupalla.

Vierailija
6/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:30"]

Pitäisin humpuukina, koska kukaan ei voi lahjoittaa negatiivisia kiloja, vaan ne on ihan itse kärsimällä kärsittävä pois. Mieleiseni urheiluvälineen voisin kyllä ottaa, mutta eipä kukaan taida olla niin kiinnostunut laihtumisestani, että maksaisi siitä tonnikaupalla.

[/quote]

Sinusta siis on humpuukia saada tukea ja tsemppiä, sekä selvät ohjeet? Noita nettivalmennus ehkä tarjoaisi.

Vierailija
7/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos lahjakortti tulisi hääkutsun mukana?

Vierailija
8/8 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkäisi mistään nettivalmennuksesta sen sijaan lahjakortti kuntosalille olisi kiva