Mitä tuumaisit, jos saisit lahjaksi laihdutuslahjakortin?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:33"]
Sinusta siis on humpuukia saada tukea ja tsemppiä, sekä selvät ohjeet? Noita nettivalmennus ehkä tarjoaisi.[/quote]
Nuo toimivat varmaan joillain muilla paremmin, mutta minä olen tekemisissäni enemmän oman tien kulkija.
Pitäisin pahana vittuiluna. Painan 48 kiloa.
Riippuu paljonko olisi ylipainoa ja keneltä saisin lahjan.
Mulla on tällä hetkellä normaali BMI, joten arvostaisin enemmän vaikka pt-ohjausta (tietysti siihen kuuluisi ruokavaliokin), jotta voisin asettaa tavoitteita liikunnassa.
Pitäisin humpuukina, koska kukaan ei voi lahjoittaa negatiivisia kiloja, vaan ne on ihan itse kärsimällä kärsittävä pois. Mieleiseni urheiluvälineen voisin kyllä ottaa, mutta eipä kukaan taida olla niin kiinnostunut laihtumisestani, että maksaisi siitä tonnikaupalla.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:30"]
Pitäisin humpuukina, koska kukaan ei voi lahjoittaa negatiivisia kiloja, vaan ne on ihan itse kärsimällä kärsittävä pois. Mieleiseni urheiluvälineen voisin kyllä ottaa, mutta eipä kukaan taida olla niin kiinnostunut laihtumisestani, että maksaisi siitä tonnikaupalla.
[/quote]
Sinusta siis on humpuukia saada tukea ja tsemppiä, sekä selvät ohjeet? Noita nettivalmennus ehkä tarjoaisi.
Entäpä jos lahjakortti tulisi hääkutsun mukana?
en tykkäisi mistään nettivalmennuksesta sen sijaan lahjakortti kuntosalille olisi kiva
Ne ovat kuitenkin ymmärtääkseni ihan rahanarvoisia lahjoja. Toisaalta se olisi ehkä myös vinkki siitä että olet pullukka. Oletko puhunut laihduttamisesta jne.?