Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parhaat halpislenkkivehkeet Suomessa

Vierailija
27.03.2014 |

Palaan parin viikon päästä Suomeen ja ajattelin tultuani ostaa lenkkeilyvermeet. Täällä missä nyt olen, sellaisia ei tarvita, jos ei treenaa ihan übertosissaan ja sitä minä en tosiaan tee. Minä en aio juosta kovaa enkä pitkiä matkoja, kunhan nyt vähän lönkötellä. Siksi en myöskään aio panna tähän mitään suuria rahasummia. Tarvitsisin vain kohtuulliset juoksukengät, joissa ei ole mitään jalkaa suuntaan tai toiseen vääntäviä "tukia" sen enempää pronaatioon kuin supinaatioonkaan, mutta olisi kohtuullinen vaimennus ja suojaisivat jalkaa sikäläisessä ilmastossa ja maastossa. Mistä ja mitkä olisivat tähän tarkoitukseen sopivat kengät?

Ja mitä muita vermeitä siellä tarvitaan? Ajattelin juoksennella ihan vain sortseissa ja teepaidassa, katsotaanko siellä pitkään vai pitääkö olla jotkut juoksutrikoot?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: unohda alkuun vaatteisiin satsaaminen ja hanki kunnon lenkkarit. Tämä siis jos käytettävän rahan määrä on rajallinen. Halpislenkkareilla tappaa helposti juoksemisen ilon jos jalat tulee kipeäksi (en tarkoita kuitenkaan, että pitäisi ostaa sitten niitä aktiivijuoksijan kalliita kenkiäkään heti alkuun).

Jos jotain teknistä vaatetta haluat ostaa, niin niitä löytyy jopa H&M:ltä, joidenki tiedän ostaneen urheiluvaatetta Lidlistä.

Ei kukaan sakota juoksutrikoottomuudesta ;-) Jos joku käyttääkin juoksutrikoita, se ei tarkoita, että kaikkien pitäisi käyttää.

Vierailija
2/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:09"]

Ajattelin juoksennella ihan vain sortseissa ja teepaidassa, katsotaanko siellä pitkään vai pitääkö olla jotkut juoksutrikoot?

[/quote]

Ei ketään kiinnosta sun juoksuvaatteesi, eikä kukaan "katso pitkään" niin kauan kun sinulla ylipäänsä on jotkut vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kakkonen, mitä lenkkareita sitten suosittelisit kunnon kengiksi, mitkä ei kuitenkaan olisi aktiivijuoksan kalliit kengät. Ja todiaan ei saisi olla mitään pronaatioukia. Mulla on just erisuuntainen jalka.

Vierailija
4/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:47"]

Ok kakkonen, mitä lenkkareita sitten suosittelisit kunnon kengiksi, mitkä ei kuitenkaan olisi aktiivijuoksan kalliit kengät. Ja todiaan ei saisi olla mitään pronaatioukia. Mulla on just erisuuntainen jalka.

[/quote]

En osaa sanoa, mulla tarvii olla pronaatiotuetut kengät. En osaa neuvoa neutraaleista.

Vierailija
5/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää itse sovittaa itsellesi sopivat juoksukengät, ei kukaan muu niitä voi sinulle suositella. Eri merkeillä on erilaisia lestejä, joillekin jotkut on paremmat ja toisille taas toisesta merkistä löytyy ne hyvät. Itse taisin kyllä aloittaa n. 50 euron lenkkareilla mutta maksaisin kyllä juoksulenkkareista enemmän kuin 20 euroa.

Ja kakkonen muotoilikin hyvin: panosta ensin kenkiin. Myös edullinen, teknistä materiaalia oleva paita on hyvä olla. Kannattaa katsoa, jos SOC-merkissä on hyviä tarjouksia. Myös Lidlin juoksuvaatteet voivat olla ihan hyviä.

Vierailija
6/6 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä trikoo on riskillä ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän