Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En syö

Vierailija
27.03.2014 |

Siinäpä se. Ruoka etoo minua. Perheen nähden pakko syödä jotain ettei paljastu. Muuten elän kahvilla ja tupakalla. Kroppa tärisee toisinaan kauttaaltaan ja tunnen kun sydän ottaa muutaman ylimääräisen hypyn. Särkylääkettä naamaan niin hetkeksi helpottaa.

Joskus toivon kun ei seuraavaa päivää tulisikaan,en jaksa tätä enää pitkään. Kuukauteen olen kylläkin saanut painosta 5kiloa pois,se on sentään positiivista.

Työt ei kiinnosta. Rakas mies ja lapset ovat saaneet jaksamaan,mutta pelkään ettei sekään rakkaus kanna pitkään vaikka pitäisikin.

Haluaisin pelastaa heidät minulta.

Pää hajoaa kohta, pää kehoittaa luovuttamaan..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokatunti.....2 kuppia kahvia siis koneeseen :)

Vierailija
2/18 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokatunti.....2 kuppia kahvia siis koneeseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt kyse siitä, että haluat tulla tänne huomiohuoraamaan ja jätät huomiotta kaiken järkipuheen?

Vierailija
4/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomion kyllä puheenne,mutta kukaan ei kerro miksi painoni ei tipu? Ja miten saisin takaisin edes kiinnostuksen ruokaan?

Eilen söin 100g lohta päivällä ja illalla herneitä ja raejuustoa. Ja paljon kahvia koko päivän aikana. Sekä 2 vahvaa särkylääkettä.

Tänään oon heränny kuudelta ja eka pannu kahvia jo tuhottu.

Kahvi siirtää kivasti nälkää vaikka ei sitä tunnetta minulla ole ennenkään aamuisin ollut.

Vierailija
5/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytäpä kehosi yhtenä päivänä kunnon energiapiikillä, eli syö huolettomasti paljon sinun normaalia suurempi määrä. Olen lähes varma, että tuo toimii, ainakin itselläni tomi kiituuttamiskausilla.

T. Samalla tapaa ylipainoisena laihdutuksen aloittanut, nykyinen BMI 21.

Vierailija
6/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko päässä siis vikaa? Hae nyt apua ja pidä huolta, että toimit ohjeiden mukaan. Näytät lapsillesi todella huonoa ja sairaalloista esimerkkiä. En voi uskoa, että ihminen, jolla on lapsia haluaa lastensa näkevän tuollaista - jos vaikka lasten perhepäivähoitaja tai vastaava olisi tuollainen, niin kyllähän sinä nostaisit asiasta helvetillisen metelin, mutta nyt sinä äitinä ja läheisimpänä esimerkkinä käyttäydyt noin, hienoa hienoa... Sinulla on muitakin ongelmia kuin ruoka, puhu niistä lääkärille ja istu huoneessa tasan niin kauan kunnes asia lähtee hoitumaan. Onko lasten isä on edes suurinpiirtein kunnossa?

Vierailija
7/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 millaisessa ajassa painosi tippui?

En pelkää kroppani alikuormitusta,mutta sitä pelkään että huonon ravinnon vuoksi menen ja pyörryn. Siinä vaiheessa on kuitenkin vaarana,että kaikki paljastuu....:(

Vierailija
8/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tässä lapsille mitään häiriötä ole. Itseään hän turmelee. Useinhan syömishäiriöinen pitää hyvän huolen lähimmistään,mutta laiminlyö itsensä pahasti. Näin taitaa olla tässäkin tapauksessa. Voimia!

Vierailija
9/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla ruokavaliollasi olet aiheuttanut sen, ettet tule laihtumaan vaan pikemminkin sairastumaan. Kehosi on säästöliekillä ja se jumittaa painoasi ennallaan. Sydämesi ei kestä liikaa kofeiinia, tupakkaa ja ravinnon puutetta. Jos et menekään lääkärille, niin hanki ainakin tietoa terveellisestä laihduttamisesta. Tuolla ruokavaliolla tulet olemaan sairas ja ylipainoinen!

Vierailija
10/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:44"]

eihän tässä lapsille mitään häiriötä ole. Itseään hän turmelee. Useinhan syömishäiriöinen pitää hyvän huolen lähimmistään,mutta laiminlyö itsensä pahasti. Näin taitaa olla tässäkin tapauksessa. Voimia!

[/quote]

Hah! Kyllä se vanhemman ahdistus ja huono olo heijastuu lapseen, nimim. kokemusta on, molemmilta puolilta.

Vierailija
11/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:44"]

[/quote]

Hah! Kyllä se vanhemman ahdistus ja huono olo heijastuu lapseen, nimim. kokemusta on, molemmilta puolilta.

Vierailija
12/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä riittää sympatiaa tosi paljon erilaisista mielenterveyden ongelmista kärsiville, mutta tämä tyyppi saa kyllä niskakarvat pystyyn. TUntuu, että oikein ehdoin tahdoin haluat vahingoittaa perhettäsi.

Vierailija
13/18 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuosta omasta aloituksestani on jo pari vuotta. Olin tuolloin lomalla, joten pystyin keskittämään lähes kaiken aikani painonpudotukseen. Silloin alussa kahdessa kuukaudessa pudotin yhteensä 20 kg. Sen jälkeen olen pudottanut painoani aina välillä tuollaisilla nälkäkuureilla, ei ole tullut takapakkia. Mietin yhä, mikä paino olisi mulle sopiva.

11

Vierailija
14/18 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika lääkärille ja tee se jo tänään! Samalla voit varata ajan depressiohoitajalle.

Vierailija
15/18 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten minkä kokoinen? Oletko siis laiha anorektikko, vai ylipainoinen huonolla dieetillä laihduttava?

Vierailija
16/18 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski olen. 165/84

Vierailija
17/18 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitkö, niin kuin ehdotin?

2

Vierailija
18/18 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä jalkojeni päällä lähes koko ajan seiskasta puoleen viiteen (toki välillä tulee pakostakin pieniä istahduksia) ja liikkeessä koko ajan. Askeleita tulee paljon päivän mittaan, rappusia ylös ja alas, nostelen 5-8kg juttuja...päivän mittaan liikettä siis riittää. Työn jälkeen toisinaan kyykkään kotona, venyttelen,käyn kävelyllä....luulisi painon tippuvan rajummin!! Pitänee lähtee tänään töiden jälkeen kunnon hikilenkille!!

Sydän ei vaan saata tällä ravinnolla siitä juurikaan tykätä,mutta eipä sillä väliä.

Kuumettakin just mittasin 38.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi