Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä Sara Maria laulaa baptistien telttakokouksessa

Vierailija
27.03.2014 |

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa tuo perheyrityksen perustaja olla Saran isoisä!

Vierailija
2/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan loistavaa, kiitos ap.Jumalalla on ihmeelliset keinot vaikuttaa. Ei muuta kuin ristikoru kaulaan ja kertomaan jokaisessa (ulkomaalaisessa) ohjelmassa / lehdessä kuinka usko on hänelle tärkeä asia. Tulkoon herätys etenkin nuorison keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pientä" ylihypetystä ilmassa tämän naisen lahjakkuuden suhteen. Osaa kieliä kyllä, mutta moni Jenkeissä lapsena asunut ja kaksikieliseen perheeseen syntynyt puhuisi noita kieliä sujuvasti, itse asiassa käytännössä jokainen. Hänen imitointinsa oli ihan ok, joidenkin kielien (esim. italia, japani, portugali) tosin ei kovinkaan uskottavaa. Musiikilliseen perheeseen syntyvät lapset tosiaan monesti osaavat rämpytellä useilla soittimilla kuten Sarakin. Lauluääni on melko hyvä, ei kuitenkaan ammattitasoa. Kaiken kaikkiaan lahjakkuutta tässä naisessa on vain korkeintaan keskiverrosti, mutta hän on kaunis ja kameran edessä todella luonnollinen, nämä kaksi asiaa ovat hänen oikeat lahjakkuutensa. 

Vierailija
4/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 13:44"]

Ei ole enää Smoukahontas savuavan kuuma tämän tiedon jälkeen. Meni pikemminkin pakkasen puolelle.

[/quote]

Joillain suomalaisilla on kyllä ihan käsittämättömän negatiivinen asenne uskovaisia kohtaan, ja sitten ne vielä kuvittelee että muillakin maailmalla on. Ihan hävettää miten juntteja jotkut suomalaiset on….

Vierailija
5/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara oli tuolla töissä ei usko itse

Vierailija
6/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:05"]

aivan loistavaa, kiitos ap.Jumalalla on ihmeelliset keinot vaikuttaa. Ei muuta kuin ristikoru kaulaan ja kertomaan jokaisessa (ulkomaalaisessa) ohjelmassa / lehdessä kuinka usko on hänelle tärkeä asia. Tulkoon herätys etenkin nuorison keskuudessa.

[/quote]

Ehhehe, on nää hihhulit kaikessa sekopäisyydessään hauskoja ja jotenkin lutusen hellyttäviä :D

Jos mimmi on nyt jo kaikin mahdollisin keinoin pyrkinyt jemmaamaan hihhulitaustansa, niin tuskin hän vastakaan alkaa show vierailuillaan hallujaa huutamaan :)

Vierailija
7/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:33"]

Sara oli tuolla töissä ei usko itse

[/quote]

Tietoa vai mutua?

Vierailija
8/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 11:12"]

Onko missään näkynyt Saran isää? Olisko romaniverta tytössä, näyttänyt videoissakin sillä tavalla tummalta mutta tuossa videossa vasta näyttääkin. He myös kovin musikaalisia ja uskovia yleensä.

[/quote]

Tuossa videossa näkyy myös isä, ei ole romanin näköinen.

Vierailija
9/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin eka et on lesbo, kun ei yhtään keikistele eikä arastele miehiä, mut olikin sit uskovainen."

Repesin :D

Vierailija
10/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen baptisti piireistä ja tiedän (en tunne hyvin) Forsbergit ja kyllä ovat kaikki uskosssa, Sarakin vaikuttaa olevan elävässä uskossa.

Ainoo mitä oon miettinyt, että miltäköhän Saran isosiskosta tuntuu, koska hänen haavensa on ollut tulla muusikoksi jo vuosien ajan ja nyt pikkusisko tekee yhden youtube videon ja yhtäkkiä levysoppareita tarjotaan ympäri maailman...

Vierailija
11/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:50"]

Olen baptisti piireistä ja tiedän (en tunne hyvin) Forsbergit ja kyllä ovat kaikki uskosssa, Sarakin vaikuttaa olevan elävässä uskossa.

Ainoo mitä oon miettinyt, että miltäköhän Saran isosiskosta tuntuu, koska hänen haavensa on ollut tulla muusikoksi jo vuosien ajan ja nyt pikkusisko tekee yhden youtube videon ja yhtäkkiä levysoppareita tarjotaan ympäri maailman...

[/quote]

Sekin vielä piti sanoa, että Saran isä tai äiti ei kummatkaan ole romaneita, ihan pohjoismaalaisia, Sarakin värjää hiuksiaan ja sen tähden näyttää tummemmalle.

Jossakin iltasanomien jutussa sanottiin että Sara oli ennen ylipainoinen. Itse en ainakaan muista nähneeni häntä ylipainoisena. Tietysti nuorempana monella on sellaista lapsenpyöreyttä mutta et ylipainoinen?

Vierailija
12/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 12:44"]

No niin arvasin tän. Tiesin että hellari tai babtisti, jotka siis Suomessa käytännössä kai melkein sama asia. Arvasin sen siitä, että oli Halpa-Hallissa duunissa, uskiksethan käyttää pääasiassa omaa väkeään työtekijöinä. Halpa-Hallin perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Esko Ylinenhän tuli uskoon helluntaiherätyksen myötä ja liittyi myöhemmin Kokkolan baptisti seurakuntaan.

Se on jännä, että kovin sitä jumalan olemassaolon ilosanomaa halutaan levittää kaikille ja kaikkialle maailmaan, niillekin jotka sitä ei välitä kuulla mutta kun bisnes ja kuuluisuus aukeaakin jollain muulla saralla, niin se ilosanoma halutaan jemmata mahdollisimman näkymättömiin.

[/quote]

Tämänkö takia kaunis pieni elämä blogisti ei uskostaan (eikö joku sanonu, että ovat helluntalaisia) juuri mitään puhu blogissaan? Kun nettikauppa kuulemma menestyy hyvin.

Vierailija
13/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:50"]

[/quote]

Sekin vielä piti sanoa, että Saran isä tai äiti ei kummatkaan ole romaneita, ihan pohjoismaalaisia, Sarakin värjää hiuksiaan ja sen tähden näyttää tummemmalle.

Jossakin iltasanomien jutussa sanottiin että Sara oli ennen ylipainoinen. Itse en ainakaan muista nähneeni häntä ylipainoisena. Tietysti nuorempana monella on sellaista lapsenpyöreyttä mutta et ylipainoinen?

[/quote] Saran iho tummempi ja jotenkin harmaa kuten romaneilla

Vierailija
15/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 18:13"]

Joku ei nyt täsmää. Näyttää tuossa babtistivideossa ihan lapselta, mutta tässä videossa ihan aikuiselta vaikka tämä video on kuvattu 2011

[/quote]

Varmasti meikki vaikuttaa ja silmälasit. Ei vissiin ollut kauheasti meikkiä tuossa telttakokouksessa. Lisäksi näytti siltä että Saran äiti on tosi pitkä, jolloin Sara näytti pienemmältä kuin oikeasti on.

Vierailija
16/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:56"]

[/quote]

[/quote]

No siis sanoi, että laihdutti parivuotta sitten 17 kiloa. Tuo video on vajaan parin vuoden takaa, eli joitakin kiloja pitäisi tuossa videossa olla jo paino pudonnut. Youtubessa on myöskin videoita kolmen vuoden takaa, eikä hän niissäkään videoissa lihavalta näytä. Vähän vaikea uskoa, että niistä ajoista olisi 17 kiloa pudonnut, mene ja tiedä.

Vierailija
17/74 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:56"]

[/quote]

[/quote]

No siis sanoi, että laihdutti parivuotta sitten 17 kiloa. Tuo video on vajaan parin vuoden takaa, eli joitakin kiloja pitäisi tuossa videossa olla jo paino pudonnut. Youtubessa on myöskin videoita kolmen vuoden takaa, eikä hän niissäkään videoissa lihavalta näytä. Vähän vaikea uskoa, että niistä ajoista olisi 17 kiloa pudonnut, mene ja tiedä.

[/quote]

En mä nyt joka päivä ole Saraa nähnyt, mutta baptistipiirit on tosi pienet (pienemmät kuin hellaripiirit) ja samoja naamoja näkee jatkuvasti ja en kyllä muista nähneeni Saraa koskaan tuhdissa kunnossa.

Voihan toki olla, että on ollut tuhdissa kunnossa ja vaikka masentunut eikä ole ollut ihmisten ilmoilla hetkeen...tiedä häntä mutta aina on ollut musta tosi nätti tyttö, samoin sisaruksensa!

Vierailija
18/74 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baptistit voi olla fiksuja ei-funfamentalistia ihmisiä kun ajattelee esim että USAn ent presidentti on baptisti samoin kuin Martin Lurher King.

Vierailija
19/74 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen: Tarkoitin siis että Bill Clinton on baptisti.

Vierailija
20/74 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan täällä kamalasti uskovia kritisoiva tullut ajatelleeksi sitä, että jotkut uskovat ihmiset todella kunnioittavat muiden ihmisten halua olla uskomatta ja pitävät tämän vuoksi yksityiselämänsä ja esimerkiksi julkisuus- tai työminänsä erossa asiasta? Ei se, että ihminen on uskossa, tarkoita sitä, että hän haluaa saarnata ja julistaa Jeesuksesta joka ikisessä välissä. Ihminen voi olla vahvasti uskossa, vaikkei ikinä kertoisi siitä sanaakaan kenellekään tai edes kuuluisi mihinkään uskontokuntaan...

Itse en ole uskossa, mutta olen kasvanut baptistikodissa (btw, se ei ole mikään lahko) ja sen myötä tiedän monta ihmistä, jotka ovat vahvasti uskossa, mutta eivät he ole sitä tuputtamassa jokaiselle vastaantulijalle. Miksi tämän tytön oletetaan heti olevan joku uskovainen hihhuli, jonka ainut halu on käännyttää kaikki maailman ihmiset omaan uskoonsa, kun ei hän itse ole asiasta tehnyt numeroa missään vaiheessa? Tuskin tieten tahtoen kyllä salaakaan asiaa, ei välttämättä vain halua, että häntä määritellään vain sen asian kautta, koska sillä ei ole tasan mitään merkitystä tämän asian suhteen. Antakaa ihmiset vähän armoa! :D